Gramatyka języka niemieckiego ze słownikiem na CD -  - książka

Gramatyka języka niemieckiego ze słownikiem na CD książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Oddajemy w ręce czytelnika autorską gramatykę języka niemieckiego prezentującą większość istotnych dla tego języka zagadnień gramatycznych.

System gramatyczny języka niemieckiego może wydawać się skomplikowany, ale jest dość regularny. Zawarte w książce objaśnienia zagadnień gramatycznych ograniczyliśmy do minimum i uzupełniliśmy je przejrzystymi tabelkami, które umożliwiają szybkie i łatwe zorientowanie się w danym temacie. Każde zjawisko jest ilustrowane dużą ilością przykładów, które zostały starannie wybrane z prasy oraz z wiarygodnych źródeł internetowych, dzięki czemu odzwierciedlają rzeczywisty stan współczesnego języka angielskiego.

Czytelnik odnajdzie w niniejszym opracowaniu samodzielne odziały dotyczące np. przysłówków oraz użycia rodzajników.

Oprócz uwag praktycznych, na końcu części gramatycznej znajdują się informacje dotyczące reguł tworzenia wyrazów wraz z przejrzystymi wykazami przedrostków i przyrostków, dzięki którym każdy może poszerzyć swój zasób słownictwa. Do publikacji dołączony jest również wykaz czasowników nieregularnych, w którym w jednym miejscu zostały zawarte wszystkie najważniejsze formy niemieckich czasowników.

Od 1 sierpnia 2007 roku, zaczęły obowiązywać nowe zasady niemieckiej pisowni. Książka ta uwzglądnia te zasady.

Na płycie CD znajduje się słownik EasyLex2 niemiecko-polski i polsko-niemiecki, który zawiera około 40 000 haseł, nagraną wymowę i funkcję mouse over - błyskawiczne tłumaczenia słów.

Liczba stron: 176

Rok wydania: 2013

Format (wymiary): 13.0x19.0cm

ISBN: 9788362169818

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.