Globalizacja a rozwój Szanse i wyzwania dla Polski -  - książka

Globalizacja a rozwój Szanse i wyzwania dla Polski książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.

31,50 zł
od 15,80 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Prezentowane teksty są wartościowe merytorycznie i dobrze napisane, źródłowo solidnie podparte współczesną literaturą przedmiotu, dokumentami. Zawierają nie tylko opisy i fakty, ale też krytyczne analizy i interpretacje, są osadzone w teoriach i/lub badaniach.
prof. zw. dr hab. Elżbieta Stadtmüller

Dokonana analiza pozwala na stwierdzenie, że praca zarówno pod względem tematyki, jak i poziomu naukowego charakteryzującego poszczególne artykuły, wnosi ważny wkład do polskiego dyskursu naukowego nad globalizacją i rozwojem.
prof. dr hab. Piotr Sałustowicz

O potrzebie poszerzenia socjologicznego dyskursu o globalizacji i rozwoju świadczy proces poszukiwania sposobów mobilizowania polskiego potencjału modernizacyjnego. Z tej perspektywy zmiany zachodzące zarówno na poziomie instytucjonalnym, jak i indywidualnym zmuszają do ponownej refleksji nad dalszym kierunkiem rozwoju społeczeństwa polskiego. Zadaniem niniejszej publikacji jest włączenie się do tej debaty.
dr Galia Chimiak, Marcin Fronia

To, co nie pozwala twórcom innowacji zrezygnować, to nadzieja, że zmiana jest możliwa, że ewentualność lepszego świata nie przeczy prawom natury. Innowacja jest błyskiem, w którym ujawnia się i jednocześnie realizuje przyszłość.
Edwin Bendyk

Liczba stron: 236

Rok wydania: 2012

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788373835535

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.