Encyklopedia aksjologii pedagogicznej -  - książka

Encyklopedia aksjologii pedagogicznej książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wyrażając wdzięczność i gratulacje Zespołowi Redakcyjnemu oraz uznanie Autorom poszczególnych haseł, życzę wszystkim czytelnikom Encyklopedii aksjologii pedagogicznej twórczej refleksji nad światem wartości i wychowaniem. Niech zaowocuje ona bogactwem inspiracji służących promocji osoby ludzkiej i wartości godnych jej miary.
Ks. bp dr hab. Artur Miziński
Sekretarz Generalny
Konferencji Episkopatu Polski

Podkreślam, że recenzowana Encyklopedia wychodzi naprzeciw zainteresowaniu pedagogów personalistyczną pedagogiką i związaną z nią aksjologią; horyzontem poznawczym tej aksjologii są klasyczna teoria dobra (agatologia), klasyczna teoria cnót (aretologia) i analogiczna teoria szczęścia jako celu ludzkiego życia (felicytologia).

Należy podkreślić, że Encyklopedia stanowi wieloaspektowe i rzetelnie merytorycznie kompendium wiedzy o aksjologicznym uwarunkowaniu pedagogiki i jej kluczowej strategii „wychowania do wartości”.
Stawiam ją obok takich dzieł jak: Encyklopedia Pedagogiczna pod red. W. Pomykało (1997) oraz wielotomowej Encyklopedii Pedagogicznej pod red. T. Pilcha (2003-2008), ale z jednoczesnym podkreśleniem jej wyjątkowości. Wypada dodać, że recenzowanej Encyklopedii patronuje komitet Naukowy, który tworzą uznane autorytety pedagogiki polskiej.
W konkluzji stwierdzam, że Encyklopedia aksjologii pedagogicznej mieści się w rzędzie 25% najlepszych wydanych ostatnio pozycji tego rodzaju, a jej walory merytoryczne i wyjątkowość przemawiają jednoznacznie za jej opublikowaniem.
Dr hab. Henryk Kiereś Prof. KUL
Wydział Filozofii KUL

Liczba stron: 1572

Format (wymiary): 17.0x24.5cm

ISBN: 9788375571684

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.