Emocje w życiu codziennym -  - książka

Emocje w życiu codziennym książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Całe nasze życie (…) jest wypełnione pracą nad emocjami, wypracowywaniem strategii i taktyk borykania się z nimi. Emocje ubarwiają świat, ale także strukturalizują go, a masowe emocje znoszą racjonalne myślenie i argumentację nie tylko na poziomie indywidualnym. Dla badania problematyki emocji powstała subdyscyplina zwana socjologią emocji.
Monografia jest efektem debaty prowadzonej podczas konferencji Emocje w życiu codziennym. Analiza kulturowych, społecznych i organizacyjnych uwarunkowań ujawniania i kierowania emocjami (…) Tematy (…) oscylowały wokół zagadnień dotyczących teoretycznych i metodologicznych aspektów afektywnego paradygmatu nauk społecznych, kierowania emocjami w organizacjach formalnych, pracy emocjonalnej, współczucia i empatii w życiu prywatnym, społecznym, zawodowym, a także emocji w procesie komunikacji, w tym ekspresji emocji w życiu społecznym i ich społecznej kontroli, emocji w sztuce, polityce i religii (…) jak też w codziennym życiu.
Mamy nadzieję, że niniejsza monografia przybliży problematykę emocji w życiu społecznym. (…) Wierzymy, że stanie się zarówno głosem w dyskusji, jak i początkiem kolejnych, nowych badań.
ze Wstępu
W tej pracy można znaleźć zarówno rozważania teoretyczne, jak i analizy materiału empirycznego. I to zróżnicowanie odbija kompleksowość i złożoność przedmiotu zainteresowania autorów – roli emocji w życiu społecznym. Dzięki różnorodności zaprezentowanych w tomie prac uzyskujemy wrażenie skupionego oglądania jednego przedmiotu z różnych stron.
z recenzji profesora Marka Gorzko

Liczba stron: 192

Rok wydania: 2014

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788379694181

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.