Doświadczanie niepełnosprawności w rodzinie -  - książka

Doświadczanie niepełnosprawności w rodzinie książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Spis treści

Wstęp

Maria Chodkowska
Możliwości zastosowania teorii ról społecznych w diagnozowaniu funkcjonowania rodzin z problemem niepełnosprawności

Mirona Ogryzko-Wiewiórowska
Role rodzinne a niepełnosprawność

Grażyna Mikołajczyk-Lerman
Doświadczanie niepełnosprawności dziecka w rodzinie

Krystyna Barłóg
Dziecko ze specjalnymi potrzebami w rodzinie

Aneta Mielnik, Elżbieta Pac-Kożuchowska
Dziecko niepełnosprawne w rodzinie z problemami żywieniowymi

Ilona Peśatova, Pavel Peśat
Supportive Measures for a Child with Leukaemia

Elżbieta Cipora, Irena Dorota Karwat
Niepełnosprawność kobiet w następstwie raka piersi - funkcjonowanie w środowisku życia

Beata Szluz
Doświadczanie niepełnosprawności sprzężonej w rodzinie na przykła­dzie osoby niewidomej z niepełnosprawnością intelektualną

Monika Parchomiuk
Rodzina w życiu człowieka z niepełnosprawnością intelektualną

Mariola Racław
Różne oblicza normalizacji: rodzice z niepełnosprawnością w świecie administracji publicznej (na przykładzie wyników badań empirycz­nych)

Ewa Giermanowska, Angelika Greniuk
Wchodzenie w dorosłość i niezależne życie osób niepełnosprawnych na przykładzie działalności European Network on Independent Living (ENIL)

Monika Łagowska-Cebula
Wsparcie rodziny w procesie rehabilitacji społecznej osoby niepełno­sprawnej

Beata Jamrógiewicz, Seweryn Jamrógiewicz
Wsparcie instytucjonalne rodzin i osób z niepełnosprawnościami. Ana­liza problemu w powiecie brzozowskim na tle województwa podkar­packiego

Noty o autorach

Liczba stron: 204

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788379966509

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.