Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
24,00 zł
od 12,00 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Broszura, którą oddajemy do rąk Czytelnika, powstała jako podsumowanie badań przeprowadzonych pod koniec 2007 roku. Koło Naukowe Medioznawców przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego wspólnie z Fundacją Otwarty Kod Kultury opracowało ankietę mającą na celu określenie poziomu znajomości czasopism kulturalnych wydawanych w Polsce, a także ustalenie, jakie są preferencje czytelnicze wśród studentów.
Ankieta składała się z pytań dotyczących znajomości tytułów czasopism kulturalnych, czytelnictwa tych czasopism oraz ich oceny pod kątem atrakcyjności. Dotarliśmy z nią do ponad 500 studentów wydziałów humanistycznych warszawskich uczelni.
Anna Hebda, Agnieszka kozłowska, fragment Wstępu
Liczba stron: 70
Rok wydania: 2009
Format (wymiary): 16.0x23.5cm
ISBN: 9788375450033
