Business English -  - książka

Business English książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kurs Business English uczy nowoczesnego języka biznesu. Adresowany jest do osób, które na codzień w pracy posługują się językiem angielskim, a także studentów marketingu, zarządzania i ekonomii. Pakiet przeznaczony jest dla osób na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym (poziomy B1-C1 wg klasyfikacji Rady Europy).
Business English uczy specjalistycznego słownictwa, doskonali rozumienie ze słuchu i kształci umiejętność komunikowania się w sytuacjach biznesowych, zarówno w kontaktach formalnych, jak i mniej oficjalnych.
Każdy z 13 rozdziałów Business English składa się z 5 części: Reading, Listening, Writing, vocabulary, Intresting Facts. W poszczególnych działach zamieszczono: teksty poruszające aktualne tematy, słowniczki, ćwiczenia sprawdzające umijętność czytania i słuchania ze zrozumieniem, wzory dokumentów i listów z komentarzami oraz ciekawostki.
Na końcu podręcznika umieszczono słowniczek angielsko-polski oraz klucz odpowiedzi. Dołączona do książi płyta zawiera 60 minut wysokiej jakości nagrań native speakerów.
W Nowej Edycji dodano 10 przykładowych testów - po dwa z każdego poziomu oraz aktualne artykuły dotyczące nowinek biznesowo-technicznych omawiające takie tematy jak: motoryzacja, finanse, marketing i zarządzanie.
Książka przygotowuje do egzaminu LCCI (London Chamber of Commerce and Industry) English for Business. Zawiera informacje o egzaminie i przykładowe testy do wszystkich pięciu poziomów. Tematyka oraz słowmictwo odpowiadają w pełni wymaganiom egzaminacyjnym LCCI.

Liczba stron: 360

Rok wydania: 2020

Format (wymiary): 18.4x24.2

ISBN: 9788377884508

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.