Benefit 7 2013 -  - darmowy ebook

Benefit 7 2013 ebook

0,0
0,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis


Wystąpienia publiczne są dla wielu z nas codziennym wyzwaniem – prezentacje projektów, raportów, planów, wystąpienia przed zarządem czy pracownikami. Co robić, by uczestnicy spotkań słuchali nas z zainteresowaniem?

Jak to robią ludzie w telewizji? O tym rozmawiam z Tomaszem Kammelem,  którego znacie Państwo właśnie ze szklanego ekranu. W wywiadzie, który publikujemy w tym miesiącu, kilka słów także o motywacji i motywowaniu publiczności. Zwracam również uwagę Państwa na tekst Sylwii Rębisz, która podpowiada, jak informować pracowników o benefitach, oraz artykuł Anny Celińskiej, która wyjaśnia, jakich zmian można dokonywać w regulaminie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Dla tych, którzy zajmują się rozliczaniem wypoczynku pracowników, publikujemy tekst dotyczący możliwości (do)finansowania wypoczynku pracowników przez pracodawcę. Zachęcam Państwa do lektury naszego miesięcznika w czasie wakacji.

Życzę miłej lektury.
Jacek Babiel
redaktor naczelny

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB
MOBI
PDF

Liczba stron: 100

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Redakcja: Elwira Cimoch, Rafał Mikołaj Krasucki al. Piłsudskiego 58, lok. 201, 18-400 Łomża tel./faks 86 218 00 74 e-mail:[email protected] ISSN 2084-7491

Redaktor naczelny: Jacek Babiel

Redaktor: Jolanta Chrostowska-Sufa

Reklama:[email protected] tel. 22 531 32 75 , tel. kom. 508 548 308

Wydawca: Benefit IP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. ul. Canaletta 4, 00-099 Warszawa

Foto na okładce: Łukasz Król

Nakład: 10 500 egz.DTP: Pracownia Poligraficzna GRAFIS Zbigniew JakućDruk: Libra-Print

PISZEMY JAK MOTYWOWAĆ

www.miesiecznik-benefit.pl

Drodzy Czytelnicy

Wystąpienia publiczne są dla wielu z nas codziennym wyzwaniem – prezentacje projektów, raportów, planów, wystąpienia przed zarządem czy pracownikami. Co robić, by uczestnicy spotkań słuchali nas z zainteresowaniem? Jak to robią ludzie w telewizji? O tym rozmawiam z Tomaszem Kammelem, którego znacie Państwo właśnie ze szklanego ekranu. W wywiadzie, który publikujemy w tym miesiącu, kilka słów także o motywacji i motywowaniu publiczności.

Zwracam również uwagę Państwa na tekst Sylwii Rębisz, która podpowiada, jak informować pracowników o benefitach, oraz artykuł Anny Celińskiej, która wyjaśnia, jakich zmian można dokonywać w regulaminie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Dla tych, którzy zajmują się rozliczaniem wypoczynku pracowników, publikujemy tekst dotyczący możliwości (do)finansowania wypoczynku pracowników przez pracodawcę.

Zachęcam Państwa do lektury naszego miesięcznika w czasie wakacji. Wszystkie numery „Benefitu” są dostępne bezpłatnie do pobrania na stronie www.miesiecznik-benefit.pl.

Życzę miłej lektury.

Jacek Babielredaktor naczelny

WARTO TAM BYĆ

Seminarium dla przywódców

Celem seminarium jest zaprezentowanie fundamentalnych i często zapomnianych zasad, jakimi musi się kierować świadomy i skuteczny przywódca. Seminarium składa się z trzech modułów. Nie są to odrębne zagadnienia, raczej zazębiające się elementy stanowiące o sukcesie przywództwa.

Pierwszy moduł porusza podstawowe zasady dotyczące przywództwa. Drugi moduł skupia się na relacjach pomiędzy przywódcą i grupą. W trzecim module zostaną zaprezentowane techniki efektywnego komunikowania misji.

Gościem specjalnym seminarium będzie Major Rocco A. Spencer.

21 sierpnia 2013 – Warszawa

Organizator: HRNews.pl

Informacje:http://www.hrnews.pl/SeminariumDlaPrzywodcow/Default.aspx

Festiwal Inspiracji 2013

Głównym celem Festiwalu jest podniesienie poziomu świadomości społecznej na temat umiejętności komunikacji biznesowej z naciskiem na jakość przemówień publicznych.

Organizatorzy jak co roku będą starali się udowodnić, że konferencja to nie tylko ciąg prezentacji w Power Poincie i sznureczek sączących się z sali w kierunku kawy uczestników.

Festiwal skierowany jest do: menedżerów odpowiedzialnych za marketing, sprzedaż, zasoby ludzkie, członków zarządu, właścicieli firm, specjalistów.

Podczas trzydniowej konferencji odbędzie się ogólnopolski konkurs na Najlepszą Mowę Biznesową oraz warsztaty komunikacji biznesowej.

22–24 sierpnia 2013 – Teatr Capitol w Warszawie

Organizator: Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców w Polsce

Informacje:www.festiwalinspiracji.pl

XXIII Forum Ekonomiczne

„Perspektywy nowego ładu” – pod takim hasłem odbędzie się XXIII Forum Ekonomiczne. Zmieniająca się rzeczywistość zmusza do refleksji nad celami, do których dążymy i do podejmowania śmiałych decyzji, których konsekwencje mogą zdecydować o przyszłości Europy. Jak w tej sytuacji sformułować nowy model  polityki gospodarczej i określić jej zasady? Nad tymi problemami będą zastanawiać się uczestnicy tegorocznego spotkania w Krynicy. W programie przewidziane jest 120 debat w ramach 12 ścieżek tematycznych, takich jak  m.in. makroekonomia, energetyka, biznes i zarządzanie, nowa gospodarka, ochrona zdrowia.  

3–5 września 2013 – Krynica Zdrój

Organizator: Fundacja Instytut Studiów Wschodnich

Informacje:http://www.forum-ekonomiczne.pl

Kongres Mentoring i Coaching

Na Kongres składać się będą 3 dni konferencyjno-warsztatowe: pierwszy dzień Kongresu – MENTORING, drugi dzień Kongresu – COACHING, trzeci dzień Kongresu – WARSZTATY.

Wykłady kongresowe to:

– sesje plenarne gości specjalnych;

– każdego dnia trzy ścieżki tematyczne do wyboru, w trakcie których praktycy biznesu zaprezentują case study swoich firm i odpowiedzą na pytania uczestników;

– dyskusje branżowe wokół standaryzacji zawodu coacha i mentora prowadzone przez stowarzyszenia i organizacje certyfikujące;

– spotkania networkingowe – obecność mentorów, coachów i menedżerów pozwoli na nawiązanie relacji biznesowych.

16–18 września 2013 – Warszawa

Organizator: Nowoczesna Firma SA

Informacje:http://wydarzenia.nf.pl/kongres-mentoring-i-coaching

Wyzwania HR

Podczas konferencji uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie budować pożądaną markę zespołu HR w organizacji, usłyszą o tym, jak najlepiej motywować pracowników, przyjrzą się prawdom i mitom na temat budowania zespołów sprzedażowych, posłuchają, jak zadbać o wizerunek pracodawcy.

W trakcie 6 sesji zaproszeni eksperci zaprezentują najlepsze praktyki, najnowsze trendy i rozwiązania oraz opowiedzą o wyzwaniach, jakie stoją przed działami HR w bieżącym roku.

18 września 2013 – Wrocław

16 października 2013 – Rzeszów

20 listopada 2013 – Poznań Organizator: Pracuj.pl Informacje:www.wyzwaniahr.pl

Sukces w sprzedaży w 2014 r. i w przyszłości: najnowsze metody i techniki

Gościem specjalnym konferencji będzie Neil Rackham, wiodący ekspert, którego narzędzia umożliwiają reorientację działów i zwiększenie wyników sprzedaży w realiach dzisiejszego biznesu.

Poruszane tematy:

– nowe podejście do całościowego kosztu posiadania: wnioski dla działów sprzedaży;

– 5 trendów rynkowych, które zmienią oblicze sprzedaży w 2014 roku.;

– zmiany w podejściu do zarządzania procesem sprzedaży;

– nowe formuły zadawania pytań i przełamywania barier;

– odkrywanie ukrytych problemów, które mogą zabić sprzedaż lub przeciwnie – rozpocząć zyskowną relację;

– między sprzedażą a marketingiem: nowe spojrzenie i nowe relacje.

18 września 2013 – Warszawa

Organizator: Harvard Business Review Polska

Informacje:http://hbrp.pl/sukces

Innowacyjny HR – HR Lunch Meeting

Warto dyskutować. Zwłaszcza kiedy naszymi rozmówcami są świetni fachowcy w branży HR. Cykl konferencji skierowany do dyrektorów i menedżerów HR. Goście specjalni spotkań – dyrektorzy personalni koncernu Philips w Polsce – podzielą się nowatorskimi i sprawdzonymi rozwiązaniami w obszarze Human Resource Management, które stawiają Philips wśród najlepszych firm na świecie.

W programie każdego HR lunch meetingu są: praktyczne case study, możliwość uczenia się od najlepszych, 3 godziny aktywnej dyskusji o innowacyjnych rozwiązaniach HR, lunch i sesja networkingowa.

19 września 2013 – Gdańsk

26 września 2013 – Wrocław

17 października 2013 – Łódź

Organizator: Kontekst HR International Group, Philips i „Personel i Zarządzanie”

Informacje:www.hrlunchmeeting.pl

Ogólnopolski Kongres Prawa Pracy

UWAGA! HRowcy i menedżerowie! Kolejna edycja organizowanego przez Most Wanted! bezpłatnego Ogólnopolskiego Kongresu Prawa Pracy pt:

PRAWO PRACY – optymalizacja rozwiązań – wyzwania i zagrożenia dla pracodawców. Kongres skierowany jest do prezesów, przedstawicieli działów kadr i płac, przedstawicieli działów administracyjnych, działów personalnych, działów prawnych, działów HR.

20 września 2013 – Katowice

27 września 2013 – Kraków

11 października 2013 – Gdańsk

25 października 2013 – Łódź

22 listopada 2013 – Warszawa

6 grudnia 2013 – Poznań

Organizator: Most Wanted! HR Consulting Group Sp. z o.o.

Informacje:www.kongresprawapracy.pl

Międzynarodowy Konwent HR

Podczas konferencji zostaną zaprezentowane zagadnienia związane z kształtowaniem zaangażowania pracowników, nowoczesnymi narzędziami HR, jak i rolą działów HR w budowaniu wizerunku dobrego pracodawcy na rynku pracy. Konwent będzie doskonałą okazją do nawiązania wartościowych kontaktów, wymiany wiedzy oraz dyskusji ze specjalistami z różnych sektorów HR.

10 października 2013 – Warszawa

Organizator: Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami

Informacje:www.pszk.pl

Zarządzanie zasobami ludzkimi w teorii i praktyce

Podczas konferencji będzie możliwość zapoznania się z innowacyjnymi koncepcjami zarządzania personelem, popartymi wynikami badań naukowych. Dzięki udziałowi praktyków z tego obszaru w panelu eksperckim konferencja będzie także idealną płaszczyzną do wymiany poglądów i doświadczeń, związanych ze stosowaniem nowoczesnych rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Poruszane tematy:

– systemy okresowych ocen pracowniczych;

– motywowanie płacowe i pozapłacowe pracowników i menedżerów;

– nowoczesne metody, techniki i instrumenty stosowane w zarządzaniu zasobami ludzkimi;

– elastyczne formy kształtowania zatrudnienia;

– wpływ kultury organizacyjnej na zarządzanie zasobami ludzkimi;

– zachowania ludzi w organizacji;

– partycypacja pracowników.

25–26 listopada 2013 – Wrocław

Organizator: Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Informacje:http://www.wsb.pl/wroclaw/v-ogolnopolska-konferencja-naukowa-%E2%80%9Ezarzadzanie-zasobami-ludzkimi-w-teorii-i-praktyce%E2%80%9D

WYWIAD

Fot. Łukasz Król

O motywowaniu i wystąpieniach

Z Tomaszem Kammelem rozmawia Jacek Babiel

Kiedy pan stwierdził, że może pan uczyć ludzi wystąpień publicznych?

To był kilkuletni proces. Takie przeświadczenie rodziło się we mnie, kiedy w studiu telewizyjnym spotykałem się z gośćmi, którzy mieli dużo ciekawej wiedzy do przekazania i bardzo mało umiejętności, aby efektownie ją zaprezentować. Czasami udzielałem rad: do kogo mówić, jak mówić, co zrobić ze swoim ciałem, które w wyniku stresu przed kamerą trudno ujarzmić. Nagle okazało się, że te rady skutkują, bo weryfikacja była natychmiastowa.

To były konkretne wady?

Tak, to były konkretne mankamenty. Są ludzie, którzy są przekonani, że stając przed kamerą, muszą mówić językiem wyszukanym albo bardziej oficjalnym, co sprawia, że stają się sztuczni, nieprawdziwi, niewiarygodni. Używają słów, których na co dzień nie stosują, przez co brzmią one obco w ich ustach.

I nikt im wcześniej tego nie powiedział?

Tak. Pseudointelektualny styl wysławiania się po prostu razi, np. wtedy, gdy ktoś wplata w każde zdanie słowo „generalnie”. Wówczas przekaz umyka, przytłoczony wielowarstwową pierzyną ze słów, które nie są w ogóle potrzebne. Tak samo jest z mową ciała – często ludzie są przeświadczeni, że powinni zachowywać się w jakiś bardzo wyszukany sposób.

Co to znaczy w wyszukany sposób?

Układanie rąk w taki sposób, który sprawia, że ktoś wygląda jak chochoł, albo np. usztywnianie kręgosłupa, przez co prelegent sprawia wrażenie, jakby został postawiony przed kamerą na siłę i ktoś przystawiał mu lufę do pleców, żeby tylko coś mówił.

Ludzie, którzy przychodzą do telewizji, nie mają doświadczenia, nikt im nie mówi, czy to, w jaki sposób się zachowują i mówią, dobrze wygląda na wizji?

Na początku pytał mnie pan, jak zaczęła się moja praca z ludźmi. Najpierw była to obserwacja, czasami komuś pomogłem, bezinteresownie, żeby jemu się dobrze rozmawiało, to ja również byłem zadowolony, w konsekwencji cały wywiad był lepszy. Dopiero później narodził się pomysł, żeby to spieniężyć.

Z czym ludzie mają największe problemy na szkoleniach z wystąpień?

Jest wiele ważnych elementów budowania dobrej komunikacji, z których najważniejsza jest spójność. Jeżeli ktoś, kto ma tendencję do niewyszukanych żartów, jest człowiekiem rubasznym, próbuje udawać intelektualistę, wtedy nie ma spójności.

Chce pan powiedzieć przez to, że ludzie, którzy przychodzą do telewizji albo udzielają wywiadu radiowcom, powinni być naturalni, nie rozmawiać inaczej niż tak, jak robią to poza mikrofonem?

Tak.

To dlaczego ludzie popełniają błędy? Bo chcą wyglądać lepiej?