X-Blades - poradnik do gry - Łukasz "Crash" Kendryna - ebook
PROMOCJA

X-Blades - poradnik do gry ebook

Łukasz "Crash" Kendryna

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry akcji pt. X-Blades zawiera szczegółowy opis wszystkich etapów oraz położenie artefaktów. Ponadto każdy poziom zawiera opis walki, podzielony na poszczególnych przeciwników.

X-Blades - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [ETAP] Finał
  • [ETAP] Wielka Brama
  • [ETAP] Kamienny Krąg (wieczór)
  • [ETAP] Obserwatorium (wieczór)
  • [ETAP] Ruiny II (wieczór)
  • [ETAP] Dwie Wieże
  • [ETAP] Podziemny Korytarz
  • [ETAP] Świątynia Słońca
  • [ETAP] Ostrza Śmierci
  • [ETAP] Muszla (wieczór) i Ostrza Śmierci (wieczór)

Informacja o grze

Trzecioosobowa gra akcji inspirowana produkcjami z Kraju Kwitnącej Wiśni (np. Devil May Cry). Wcielamy się w postać skąpo odzianej bohaterki, która biegle włada dwoma mieczami i wykorzystuje w walce śmiercionośną magię.

Gra X-Blades, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 48

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



X-Bladesporadnik do gry

autor: Łukasz "Crash" Kendryna

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=862

[email protected]

Spis treści

WSTĘP

[ETAP] Ruiny I

[ETAP] Świątynia Słońca

[ETAP] Opuszczone Wybrzeże

[ETAP] Kamienny Krąg

[ETAP] Schody Do Nieba

[ETAP] Ruiny Nad Morzem

[ETAP] Rozwidlenie Dróg

[ETAP] Obserwatorium

[ETAP] Zabójcze Przejście

[ETAP] Zabójcze Przejście

[ETAP] Arena Śmierci

[ETAP] Ruiny II

[ETAP] Kamienna Aleja

[ETAP] Muszla

[ETAP] Ostrza Śmierci

[ETAP] Wielka Brama

[ETAP] Most

[ETAP] Droga Do Świątyni

[ETAP] Mroczna Świątynia i Mroczna Świątynia (wieczór)

[ETAP] Długie Zejście

[ETAP] Loch

[ETAP] Opuszczone Wybrzeże (wieczór)

[ETAP] Kamienny Krąg (wieczór)

[ETAP] Schody Do Nieba (wieczór)

[ETAP] Ruiny Nad Morzem (wieczór)

[ETAP] Rozwidlenie Dróg (wieczór)

[ETAP] Obserwatorium (wieczór)

[ETAP] Arena Śmierci (wieczór)

[ETAP] Ruiny II (wieczór)

[ETAP] Kamienna Aleja (wieczór)

[ETAP] Muszla (wieczór) i Ostrza Śmierci (wieczór)

[ETAP] Wielka Brama (wieczór) i (ciemność)

[ETAP] Wejście Do Zamku

[ETAP] Dwie Wieże

[ETAP] Sala Kolumnowa

[ETAP] Podziemny Korytarz

[ETAP] Finał

WSTĘP

Witam w poradniku do gry akcji pt. X-Blades, której główna bohaterka, swym zgrabnym... stylem walki, nie jednego śmiałka wykończy. Przed Tobą zadanie nie łatwe, gdyż przedzieranie się przez setki, a nawet tysiące przeciwników, to nie lada wyczyn. W poradniku znajdziesz szczegółowy opis wszystkich etapów oraz położenie artefaktów. Ponadto każdy poziom zawiera opis walki, podzielony na poszczególnych przeciwników. Dzięki temu, wszystkie monstra opisane zostały indywidualnie pod kątem każdego levelu. Zawarte w poradniku informacje pomogą Ci uniknąć niemiłych niespodzianek i żaden, nawet największy boss nie będzie stanowić problemu.

[ETAP] Ruiny I

Etap pierwszy jest de facto treningiem i nie należy się spodziewać wymagających zadań. W trakcie jego pokonywania, dojdzie do kilku starć, nie będą one trudne, a ponadto sama gra podpowie, jak uporać się z pojawiającymi się potworami.

W trakcie pokonywania każdego etapu, natkniesz się na wiele obiektów, które można zniszczyć (rzeźby, naczynia etc.). Jeśli pragniesz zdobyć nieco więcej punktów niezbędnych do nauczenia się nowych zdolności - niszcz je.

Po przejęciu kontroli nad bohaterką przejdź pomiędzy kamiennymi kolumnami i udaj się do wnętrza ruin. Kilka kroków dalej będziesz zmuszony przeskoczyć nad oświetlonym na pomarańczowo dołem (niepowodzenie nie kończy się śmiercią). Nieco dalej gra poprosi Cię o wykonanie podwójnego skoku.

Walka oczywiście nie będzie trudna. Najpierw zaatakuje Cię kilka pango, których wyeliminuj uderzając mieczem, gdy przejdą do historii gra poprosi Cię o nauczenie się pierwszej zdolności - trzęsienia ziemi. Gdy nowa magia znajdzie się w Twoim arsenale dojdzie do zainicjowania kolejnej fali ataków. Tym razem pango otrzymają pomoc krabów. Ostatni etap walki w tym momencie to konieczność eksterminacji sześcioskrzydłów - zawieszone są one w powietrzu, więc zrób użytek z pistoletów (PPM).

W trakcie walki możesz się również wspomóc znajdującym się tam czerwonym kryształem, jego zniszczenie regeneruje energię gniewu, wymaganą do aktywacji magii (czerwony kryształ ulega odnowieniu po kilku chwilach).

Przechodząc przez odblokowane przejście zainicjuje się kolejna walka, tym razem z żywiołakami lodu. Zanim przejdziesz do walki zakup nową zdolność - ognistą kulę.

W trakcie walki, jeśli zajdzie taka potrzeba, będziesz mieć możliwość zregenerowania energii życia - w tym celu zniszcz znajdujący się nieopodal zielony kryształ (pamiętaj jednak, iż ten rodzaj kryształu nie ulega odnowieniu się).

Po zażegnaniu niebezpieczeństwa przejdź aleją do końca i zeskocz przez znajdującą się tam dziurę. Następnie zniszcz pierwszy po lewej sarkofag, podnieś fragment artefaktu i przejdź przez kolejne przejście.

W tym momencie etap dobiegnie końca.

Pango pojawią się podczas pierwszej fali ataków, oraz po wyeliminowaniu wszystkich sześcioskrzydłów. Nie będą występować w znaczącej liczbie, więc nie powinieneś mieć z nimi problemów.

Podczas trzeciej fali ataków, gdy pojawią się wraz z krabami, wykorzystaj je jako okazję do naładowania paska energii gniewu.

Potwór ten nie należy do najtrudniejszych w wyeliminowaniu, ma jednak pewną mocną stronę - rozmiar. Jest za mały, by trafić go mieczem, dlatego też należy strzelać do niego z pistoletów, bądź korzystać z magii.

Pierwszy kontakt z tymi stworzeniami nastąpi po zabiciu wszystkich pango. Ich wyeliminowanie nie powinno przysporzyć żadnych problemów, gdyż te nie ruszają się i atakują mało skutecznymi promieniami. Wystarczy być w ruchu, by nie zostać trafionym. Oczywiście, załatwisz je korzystając z pistoletów (PPM).

Walkę z tym potworem stoczysz pod koniec etapu. Jak w przypadku poprzedniej walki, tak i ta nie będzie specjalnie wymagająca. Problem polega na tym, że opisywany potwór jest niewrażliwy na obrażenia fizyczne, aby go zabić, musisz zaatakować kulą ognia. Energię potrzebną do jej odpalenia uzyskasz, dając się wcześniej zaatakować.

Jedyny fragment artefaktu, który znajdziesz w trakcie pokonywania tego poziomu znajduje się w sarkofagu, tuz przed końcem etapu.

Znajdziesz się tam po walce z żywiołakami lodu, zeskakując przez otwór w podłodze.

[ETAP] Świątynia Słońca

Drugi etap, to nic innego jak arena walki. Twoim zadaniem będzie jedynie wyeliminowanie pierwszego w grze bossa - Świetlistego. Do walki dojdzie zaraz po wyłączeniu się animacji. W trakcie walki nie znajdziesz również żadnych artefaktów.

Pamiętaj, że zarówno podczas tej walki, jak i każdej kolejnej, zawsze możesz skorzystać ze zdolności leczenia (dostępnej z menu, w odpowiedniej zakładce). Pamiętaj jednak, że każdorazowe jej użycie kosztuje odpowiednią ilość dusz - korzystaj z niej roztropnie.

Koniec walki zasygnalizuje załączenie się kolejnej scenki przerywnikowej, której ukończenie uruchomi statystyki, zakańczając etap.

Główny cel