DeathSpank - poradnik do gry - Łukasz "Crash" Kendryna - ebook
PROMOCJA

DeathSpank - poradnik do gry ebook

Łukasz "Crash" Kendryna

0,0
8,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry DeathSpank zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich zadań w grze, zarówno tych głównych, jak i pobocznych. Każdy quest wzbogacony został zdjęciami i szczegółowymi mapkami.

DeathSpank - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Zadania początkowe (3) (Zadania)
  • Zadania początkowe (2) (Zadania)
  • Zadania początkowe (1) (Zadania)
  • Haunted Forest (1) (Zadania)
  • Haunted Forest (2) (Zadania)
  • Eubrick’s (2) (Zadania)
  • Cabins for the Rich i okolice (Zadania)
  • Castle Von Prong (Zadania)
  • Jaskinie Spelunkera (Zadania)
  • Wychodki (1)

Informacja o grze

Nietypowe połączenie przygodówki z RPG typu hack’n’slash, autorstwa słynnego Rona Gilberta, twórcy serii Monkey Island. Ta pełna humoru produkcja opowiada o DeathSpank’u, czyli wojowniku, który staje przeciwko złu całego świata wykonując liczne zadania. Szczególną uwagę zwraca nietypowy sposób prezentacji świata gry, a także prosty w obsłudze interfejs.

Gra DeathSpank, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł premierę światową miał w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 46

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



DeathSpankporadnik do gry

autor: Łukasz "Crash" Kendryna

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1050

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Zadania

Zadania początkowe (1)

Zadania początkowe (2)

Zadania początkowe (3)

Początek Pluckmuckel

Późniejsze Puckmuckel

Eubrick's (1)

Eubrick's (2)

Zlecenia Greem Exterminatora

Cabins for the Rich i okolice

Enchanted Forest

Camp Orgawanga i okolice

Haunted Forest (1)

Haunted Forest (2)

The Wizard i okolice (1)

The Wizard i okolice (2)

Ima and Strunken's Farm i okolice

Wretched Village i okolica

Castle Von Prong

Jaskinie Spelunkera

Rescue Orphens (ratowanie sierot)

Wychodki (1)

Wychodki (2)

Kamienie runiczne

Osiągnięcia

Wprowadzenie

Poradnik do gry DeathSpank zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich zadań w grze, zarówno tych głównych, jak i pobocznych. Każdy quest wzbogacony został zdjęciami i szczegółowymi mapkami (w całym poradnika znalazło się ponad 140 map). Ponadto czytając niniejszy materiał zdobędziesz całą kolekcję kamieni runicznych i odblokujesz wszystkie osiągnięcia.

Łukasz "Crash" Kendryna ( www.gry-online.pl)

Podstawowe informacje

Na począteku heroicznej wyprawy zapraszam do zapoznania się z podstawowymi informacjami oraz poradami na temat mechaniki gry. Ich znajomość na pewno ułatwi późniejsza rozgrywkę.

podczas większych starć lepiej posiadać mikstury lecznicze, gdyż te w przeciwieństwie do jedzenia, uzdrawiają natychmiastowo (spożywanie jedzenia musi odbywać się z dala od przeciwników, gdyż w trakcie wykonywania tej czynności nie możesz atakować, ani być atakowanym);

pamiętaj również, że posiadać będziesz inne mikstury, korzystaj z nich szczególnie przed walkami z bossami (szczególnie polecam tę wzmacniającą zbroję);

jedzenie, które również regeneruje zdrowie, powinno być spożywane z dala od przeciwników; jakikolwiek atak nasz lub oponenta powoduje przerwanie regeneracji;

część z przeciwników jest przedstawicielem jednej z sił żywiołów (ogień, lód, natura, itd.); atakuj ich przeciwnym żywiołem, by móc odebrać im więcej życia;

nie przejmuj się specjalnie pieniędzmi, gdyż te są mało wartościowe; dopiero pod koniec gry można zakupić najmocniejszą zbroję u sprzedawcy w Pucklmuckel. Wcześniej jakiekolwiek zakupy są zbędne;

w trakcie rozgrywki - już od samego początku - natkniesz się na porozrzucane, zniszczone puszki; zbieraj je, gdyż przydadzą Ci się później w jednym zadaniu;

pomimo, iż sami decydujemy jakie bronie posiadamy (w czterech dostępnych slotach), najlepiej jest trzymać jedną odpowiedzialną za ataki specjalne, dwie do walki w zwarciu i jedną do starć na dystans;

korzystaj często z bloku, gdyż w ten sposób będziesz unikał obrażeń, ponadto blok odtrąca przeciwników, a jego użycie w chwili uderzenia automatycznie ładuje Justice Meter;

w chwili śmierci tracimy część złota, możemy je jednak odzyskać kierując się do miejsca zgonu;

w ekwipunku istnieje opcja automatycznego zastosowania najlepszych elementów zbroi, pamiętaj jednak, że broń nie podlega temu ułatwieniu; samemu musisz ją wkładać w aktywne sloty.

Zadania

Zadania początkowe (1)

Zadania początkowe

Date With a Witch

ZLECENIODAWCA: rozpoczynasz grę z zadaniem wpisanym do dziennika.

OPIS: wystarczy, że po rozpoczęciu rozgrywki skierujesz się na północ, w stronę chaty wiedźmy. Po dotarciu na miejsce zagadaj to wałęsającej się tam Demon Witch Heybanstance.

NAGRODA: brak

Vicious Chicken Lips

ZLECENIODAWCA: Demon Witch Heybanstance

OPIS: pierwsze zadanie od wiedźmy (Demon Witch Heybanstance) polegające na zabiciu kilkudziesięciu kurczaków na północ od chaty (tylko kilkanaście kroków). W ten sposób wejdziesz w posiadanie Chicken Lips (ust kurczaków, które będą z nich wypadać po zabiciu). Zanieś je wiedźmie i zakończ zadanie (otrzymując dostęp do kolejnych).

NAGRODA: brak

Hair of the Pixies

ZLECENIODAWCA: Demon Witch Heybanstance

OPIS: Twoim zadaniem będzie zebranie kilku Hair of the Pixies (roślinek) i dostarczenie ich Demon Witch Heybanstance. Zadanie jest bardzo proste, gdyż owe przedmioty można znaleźć tuż koło chatki i na wschód od niej.

NAGRODA: brak

The Lost Tacklebox

ZLECENIODAWCA: Bob the Fisherman

OPIS: pierwsze zadanie poboczne, uzyskane podczas pierwszej rozmowy z Bobim Fishermanem. Twoim zadaniem będzie odzyskanie jego skrzynki. Znajdziesz ją na skraju wschodniego krańca jeziora w Greem Lake. Leżeć będzie na plaży pilnowana przez grupkę słabych przeciwników. Podnieś ją i odnieś właścicielowi.

NAGRODA: klucz do skrzyni (zlokalizowanej kilka kroków na północ od chaty rybaka).

Goo Riffic

ZLECENIODAWCA: Ex-Orphen Vendor

OPIS: za zadanie masz dostarczenie dziewczynce kilku Goo Drops. Zdobędziesz je zabijając małe robaczki Oozing Goo w Slime Pits. Czynność ta nie będzie specjalnie wymagająca, gdyż wspomniani przeciwnicy są niezwykle słabi.

NAGRODA: killer plant immunity potion (mikstura odporności na zabójcze rośliny, przydatna podczas zadania Pick Pocket)

Hooked on a Greem

ZLECENIODAWCA: Bob the Fisherman

OPIS: po uporaniu się z zaginioną skrzynką rybaka, dostaniesz nowe zlecenie. Tym razem musisz przynieść mu skradzioną przynętę (Fishing Lures). Odzyskasz je zabijając przeciwników w Greem Lake (na południe od jeziora).

NAGRODA: fire bolts.

Something Smells Fishy

ZLECENIODAWCA: Bob the Fisherman

OPIS: tym razem będziesz miał za zadanie odzyskać Prized Tuna. Aby wejść w jej posiadanie wcześniej musi zginać mistrz Greem. Jego wyeliminowanie nie będzie jednak takie proste, gdyż ten podczas starcia będzie się uzdrawiał zjadając zlokalizowane na arenie walki rzepy.

Nim udasz się do miejsca walki (na zachód od jeziora Greem, w krainie Greem Lake) bądź pewien, że posiadasz przynajmniej dwie buteleczki lecznicze. Przeciwnik będzie naprawdę silny. Dobrze jest również mieć naładowany Justice Meter, gdyż stosując wzmocniony atak odepchniesz napastnika od rzepy (będzie z nich korzystał przez cały czas). W trakcie walki musisz być zdecydowany i szybki - rozpoczynasz walkę przygotowanym i eliminujesz napastnika uniemożliwiając mu leczenie.

NAGRODA: Helmet of Pointiness

Pick Pocket

ZLECENIODAWCA: