Peter Jackson's King Kong - poradnik do gry - Łukasz "Crash" Kendryna - ebook

Peter Jackson's King Kong - poradnik do gry ebook

Łukasz "Crash" Kendryna

0,0

Opis

Poradnik do Peter Jackson’s King Kong zawiera szczegółowy opis wszystkich dostępnych rund z odpowiednią dawką porad i taktyk bojowych, całość ilustrowana licznymi zdjęciami oraz własnoręcznie wykonanymi mapami.

Peter Jackson's King Kong - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Solucja] Skull Island cz.2
  • [Solucja] Skull Island cz.1
  • [Solucja] The Venture
  • [Solucja] Fight cz.2
  • [Solucja] Fight cz.1
  • [Solucja] Necropolis cz.1
  • [Solucja] Brontosaurus cz.1
  • [Solucja] Jimmy cz.1
  • [Solucja] Chased by V-Rex cz.2
  • [Solucja] Chased by V-Rex cz.3

Informacja o grze

King Kong to przygodowa gra akcji, która powstała w oparciu o „remake” filmu pod tym samym tytułem, wyreżyserowanego przez Petera Jacksona (m.in. trylogia Władcy Pierścieni). Gracz wcieli się tutaj w rolę naukowca Jacka Driscolla, który wraz z ekipą wiernych towarzyszy trafia na fantastyczną wyspę...

Gra Peter Jackson's King Kong, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, GCN, X360, PS3, PSP, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 83

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Peter Jackson'sKing Kongporadnik do gry

autor: Łukasz "Crash" Kendryna

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=461

[email protected]

Spis treści

Wstęp

[Solucja] The Venture

[Solucja] Skull Island cz.1

[Solucja] Skull Island cz.2

[Solucja] Necropolis cz.1

[Solucja] Necropolis cz.2

[Solucja] Scorpions

[Solucja] The Wall cz.1

[Solucja] The Wall cz.2

[Solucja] Sacrifice cz.1

[Solucja] Sacrifice cz.2

[Solucja] On Kong's Tracks cz.1

[Solucja] On Kong's Tracks cz.2

[Solucja] On Kong's Tracks cz.3

[Solucja] Hayes cz.1

[Solucja] Hayes cz.2

[Solucja] Hayes cz.3

[Solucja] V-Rex cz.1

[Solucja] V-Rex cz.2

[Solucja] Ann cz.1

[Solucja] Ann cz.2

[Solucja] Kong cz.1

[Solucja] Kong cz.2

[Solucja] Kong cz.3

[Solucja] The Canyon cz.1

[Solucja] The Canyon cz.2

[Solucja] The Canyon cz.3

[Solucja] Millpedes cz.1

[Solucja] Millpedes cz.2

[Solucja] Brontosaurus cz.1

[Solucja] Brontosaurus cz.2

[Solucja] Jimmy cz.1

[Solucja] Jimmy cz.2

[Solucja] On The Raft

[Solucja] Rapids

[Solucja] Fight cz.1

[Solucja] Fight cz.2

[Solucja] Swamps cz.1

[Solucja] Swamps cz.2

[Solucja] Chased by V-Rex cz.1

[Solucja] Chased by V-Rex cz.2

[Solucja] Chased by V-Rex cz.3

[Solucja] The Log

[Solucja] The Skull Islanders cz.1

[Solucja] The Skull Islanders cz.2

[Solucja] To Save Ann cz.1

[Solucja] To Save Ann cz.2

[Solucja] The Cave

[Solucja] Venatosaurus cz.1

[Solucja] Venatosaurus cz.2

[Solucja] Venatosaurus cz.3

[Solucja] In The Mud cz.1

[Solucja] In The Mud cz.2

[Solucja] In The Mud cz.3

[Solucja] Call Kong cz.1

[Solucja] Call Kong cz.2

[Solucja] Kong To The Rescue cz.1

[Solucja] Kong To The Rescue cz.2

[Solucja] To The Plane cz.1

[Solucja] To The Plane cz.2

[Solucja] To The Lair cz.1

[Solucja] To The Lair cz.2

[Solucja] Kong's Lair

[Solucja] Fight In The Lair

[Solucja] Free!

[Solucja] Chased by Kong

[Solucja] Heading Back

[Solucja] Back To The Village

[Solucja] Kong's Capture cz.1

[Solucja] Kong's Capture cz.2

[Solucja] Kong Struck Down

[Solucja] In The Streets Of New York cz.1

[Solucja] In The Streets Of New York cz.2

[Solucja] The Empire State Building

[Solucja] Kong's Death

Wstęp

Nadszedł czas na prawdziwe wyzwanie, na największą przygodę Twojego życia... na wyprawę ku brzegom 'Skull Island'. Do miejsca, gdzie czas przestał istnieć, gdzie liczy się tylko przetrwanie... gdzie rządzi Kong i krwiożercze dinozaury.

Na szczęście Ty , będąc realistą i człowiekiem z głową na karku postanowiłeś nie ryzykować życiem i wyposażyłeś się 'podręczny zestaw podróżniczy'. Weźmiesz ze sobą plik szczegółowych map, a każda na odpowiedni region wyspy. Grubą księgę z dużą dawką porad i taktyk bojowych. Wreszcie najważniejsze: tajemniczą kulę, która pozwoli Ci ujrzeć przyszłość, dzięki czemu unikniesz zbędnych niespodzianek.

Więc nie pozostało Ci nic innego, jak szybko się spakować, wziąć bilet i gnać na statek...

Poradnik zawiera szczegółowy opis wszystkich dostępnych rund, 32 dwie własnoręczne mapy i około 650 zdjęć.

Życzę miłej i emocjonującej zabawy, nie przerwanej z powodu trudności z rozgrywką.

Łukasz 'Crash' Kendryna

[Solucja] The Venture

Czas rozpocząć niezapomnianą przygodę i popłynąć na tajemniczą wyspę. Naszej nieustraszonej ekipie przyjdzie wziąć udział w wielu widowiskowych, zapierających dech w piersiach i niebezpiecznych przeżyciach... i to już od samego początku.

Czas start!

Na początku daj znać postaci stojącej na statku (machając ręką), że z Tobą jest wszystko w porządku, potem obróć się w stronę osób siedzących w szalupie i obserwuj otoczenie (już nic nie będziesz musiał robić, aż do końca etapu), gdyż sceny które będą miały miejsce za chwilę są co najmniej warte uwagi.

Po przygodzie z niebezpiecznym wybrzeżem, sztormem i spadającymi skałami stracisz przytomność, poczym przebudzisz się będąc na plaży.

[Solucja] Skull Island cz.1

Pierwszy widok, jaki zobaczysz zaraz po ocknięciu się będzie dość ładny :), ale niestety jeden z nielicznych w najbliższym czasie.

Po wystrzeleniu racy przez jednego z członków ocalałej ekipy i wysłuchaniu dość zabawnych kwestii Carla (ten gruby z kamerą) przejdź schodami na górę, aż dojdziesz do wejścia jaskini. Jest ona tak ciemna, że nie sposób w niej nic zobaczyć.

Poczekaj aż Ann wejdzie do niej (swoją drogą odważna kobieta, a nie wygląda na taką :)) i odpali pochodnię umożliwiając reszcie dalszą ekspedycję. Będąc już w środku weź od czarnoskórego mężczyzny (Hayes) pistolet.

W tym samym momencie powinieneś zostać zaatakowany przez zgraję nieokreślonych potworów (coś na podobieństwo krabów), do obrony użyj przed chwilą otrzymaną broń. Stań koło czaszek zawieszonych na palach i strzelaj w mrok (niestety będziesz to musiał robić na oślep), możesz też wejść kawałek dalej, by wywabić wroga, ale wiąże się to z dodatkowym ryzykiem. Wyeliminowanie wszystkich zasygnalizuje Ci zmiana muzyki na spokojniejszą. Wejdź za grupą do wody, by następnie obronić Ann od ataku jednego niedobitka.

Podążając dalej jedyną dostępną drogą dojdziesz do zatarasowanego przejścia. Zniszcz przeszkodę uderzając w nią kolbą od pistoletu (radzę nie robić tego strzelając, gdyż amunicja się jeszcze przyda).

[Solucja] Skull Island cz.2

Następnie zejdź wraz z drużyną z klifu na plaże gdzie znajduje się dziwna drewniana konstrukcja i brama usytuowana w kamiennej czaszce.

Przed nią znajdować będą się dwa drewniane słupy z uchwytami, za które można je obracać. Złap jeden z nich i wraz z innym kompanem (w tym samym czasie) przekręć.

Podczas wykonywania tej czynności Carl i Ann kręcić będą pierwszą scenę do filmu. Niestety kobiecy wrzask przywoła niepożądanych gości. Atak przyprowadzony będzie z dwóch stron: z morza i ścieżki na klifie. Strzelaj do nich ze swojego pistoletu, nie przewiduję tu żadnych problemów. Po pokonaniu wszystkich rozlegnie się kolejny hałas i z morza wyjdzie kolejny oponent, tym razem jeden, ale za to większy i silniejszy. Strzelaj do niego bezustannie. Kiedy dotrze do waszej grupy, będzie łapał w kleszcze jej członków, gdy to się stanie strzałem uratujesz kolegę.

Po pokonaniu pierwszego, bardziej znaczącego wroga dokończ otwieranie bramy (choć zdarzyć się może że zrobią to za Ciebie koledzy) i wejdź po schodach.

Biegnij po półce skalnej, aż dotrzesz do miejsca, gdzie latać będzie samolot. Zostawi Ci on pewien przydatny prezent, skrzynkę z amunicją. Znajduje się ona na większej półce za małą szczeliną w skale.

Na tej samej, większej półce znajdować się będzie szkielet, możesz z niego podnosić kości, które później są niezwykle przydatne w walce. Służą do dźgania i rzucania (to drugie często zabija za pierwszym razem, dlatego polecam tę broń).

Zostaniesz tam również zaatakowany przez małego potwora, zabij go na przykład wcześniej podniesioną 'dzidą z kości'.

Idąc dalej przesz szczeliny skalne dojdziesz do miejsca, gdzie będzie kolejna drewniana zapora. Bez najmniejszych problemów zniszczyć ją można uderzając pistoletem, bądź dźgając kośćmi. Problem natomiast stanowią potwory za nią, które tylko czekają aż je uwolnisz. Niestety nie masz wyjścia, musisz to uczynić, dlatego przygotuj się na małe starcie.

Po walce idąc kawałek dalej znajduje się następna brama, aby ją otworzyć musisz znaleźć uchwyt do jednego ze stojących słupów. Leży on na ziemi, obok bramy (zdjęcie). Podnieś go i włóż w miejsce, gdzie go brakuje, poczym otwórz bramę.

Podążaj dalej za resztą kompanów: przejdź po skalnej półce, schodami, szczeliną w głąb skał i zeskocz z podwyższenia.

[Solucja] Necropolis cz.1

Na początku wyjdź za resztą kompanów na wolną przestrzeń. Zobaczysz tam skrzynię z amunicją, a zbliżając się do klifu ujrzysz łudź walczącą z prądem i ludzi na niej.

Przechodząc po wąskim pasie skały przejdziesz na drugą stronę półki. Wisieć tam będzie skrzynia, strąć ją rzucając kością i weź z niej amunicję. Następnie podążaj dalej jedyną drogą w głąb skał.

Dojdziesz do miejsca, które wskazywać będzie, że na wyspie nie jesteś sam. Wskazywać na to będzie palący się ogień.

Podnieś dzidę wbitą koło ogniska i podpal ją na nim. Następnie ciśnij nią w chaszcze, które tam rosną. Utorujesz sobie tym samym dalszą drogę.

Idąc nią (znów tunel w skale) dojdziesz do większej komnaty, z różnymi konstrukcjami na ścianach - z posągami - (mniemam, że jest to grobowiec). Dojdzie tu do dość dużego i zmasowanego ataku. Trudność walki polegać będzie na tym, że wrogowie będą ze wszystkich stron. Staraj się nie stać w miejscu i ciągle rozglądać się na wszystkie strony, oraz zwrócić szczególną uwagę na kompanów, by w razie potrzeby udzielić im pomocy.

Po pierwszym ataku nastąpi chwila przerwy, poczym dojdzie do małego wstrząsu i kolejne 'robale' rozwalając jeden z posągów (zdjęcie drugie) zrobią dalszą część drogi (zanim ruszysz dalej zabij je).

[Solucja] Necropolis cz.2

Idąc dość długim i krętym korytarzem dojdziesz do wylotu tunelu, na końcu którego będą niewielkie schody i dojdzie do małego starcia.

Wychodząc na powierzchnię stocz walkę z kilkoma potworami (możesz wspomóc się kośćmi, które tam leżą), a następnie rusz dalej. Gdy dojdziesz do przepaści zaatakuje was latające stworzenie (nie jestem znawcą dinozaurów, ale pterodaktyl to nie jest), zabij go strzelając z pistoletu, bądź rzuć w niego dzidą (jeśli będzie Cię próbował zaatakować, obroń się dźgając go). Następnie przejdź po drewnianej kładce (zdjęcie drugie), która załamie się, gdy będziesz na drugiej stronie.

Gdy zostaniesz odcięty od grupy Ann postanowi Ci pomoc i przejdzie do Ciebie po ścianie skalnej, ty zaś powinieneś ją osłaniać, gdyż atakować ją będą potwory. Jeśli brak Ci amunicji doładuj się w leżącej nieopodal skrzynie. Gdy będzie już bezpieczna przejdź do niej idąc po krętej, drewnianej konstrukcji.

Idąc dalej będziesz atakowany przez latające potwory, zestrzel je (zauważ, że jeden potwór będzie zjadać - a tym samym dając się łatwo zabić - innego). Schodząc z niewielkiego zniesienia podnieś dzidę i odpal ją na ogniu, który znajduje się kawałek dalej. Następnie rzuć nią w krzaki, by móc dalej pójść i sfajczyć paru oponentów.

Gdy