Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry „Widchaser” przedstawia poszczególne jednostki, ulepszenia tytułowego statku (Wichrołapa) oraz przede wszystkim kompletny opis przejścia wszystkich misji.
Windchaser - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Windchaser to przygotowana przez ekipę deweloperską studia Chimera Entertainment strategia czasu rzeczywistego (RTS) z elementami taktycznymi i cRPG. Akcja gry osadzona została w fantastycznym świecie Ensai, w którym magia miesza się z techniką. Gracz wciela się w obdarzonego wielką mocą młodego adepta sztuk magicznych - Ioana. Rozgrywka nastawiona jest na walkę taktyczną i odpowiednie przygotowanie drużyny do starć z przeciwnikami. Twórcy przewidzieli dwie kampanie w trybie single-player oraz możliwość zabawy wieloosobowej za pośrednictwem sieci Internet.
Gra Windchaser, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 57
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=905
Misja 1 - Początek podróży
Misja 2 - Wojna reformacyjna (cz.1)
Misja 2 - Wojna reformacyjna (cz.2)
Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.1)
Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2)
Misja 4 - Wybraniec (cz.1)
Misja 4 - Wybraniec (cz.2)
Misja 5 - Pustynia Kor (cz.1)
Misja 5 - Pustynia Kor (cz.2)
Misja 6 - W nieznane
Misja 7 - Zwiastun nadziei
Misja 8 - Na końcu świata
Misja 9 - Koniec świata
Misja 10 - Przebudzenie
Misja 11 - Kusząca prowincja
Misja 12 - Klucz do sukcesu
Misja 13 - Wyścig z czasem
Misja 14 - Starożytny plan
Misja 15 - Potęga nadziei
Windchaser to produkcja niemieckiego studia Chimera. W grze wcielamy się w grupę śmiałków, którzy zmagają się ze złą, potężną istotą, próbującą powrócić do pełni sił. Tytuł skupia się na taktycznych pojedynkach i odpowiednim konstruowaniu oddziałów. Poradnik przedstawia poszczególne jednostki, ulepszenia tytułowego statku (Wichrołapa) oraz przede wszystkim kompletny opis przejścia wszystkich misji.
Większość informacji potrzebnych do rozpoczęcia zabawy zawarto w całkiem przejrzystej instrukcji do gry. W poradniku nie powtarzamy tych kwestii, przechodząc od razu do oceny przydatności poszczególnych wojowników, przedmiotów, ulepszeń oraz wskazując jak przejść całą grę. W wielu momentach możliwe są inne drogi i różne kombinacje, chociaż przeważnie trzeba jednak spełnić pewne kryteria.
Szymon "Hed" Liebert
Jednostki w grze dzielą się na: nowicjuszy oraz dwa wyższe stopnie. Pierwszy z nich szkolimy w forcie, a drugi w trzech szkołach walki. Poniżej prezentujemy listę klas oraz ich umiejętności. Oznaczenie "lider" oznacza umiejętność bierną, która jest aktywna tylko, gdy dana jednostka jest przywódcą drużyny. W przypadku drugiego ataku w nawiasach pojawiają się moce, które można daną umiejętnością kontrować.
Żołnierz (dyscyplina)
Punkty życia: 408
Obrażenia na sekundę: 8.2
Morale: 288
Umiejętności:
- Antychaos (lider) - wrogie jednostki chaosu otrzymują 25% więcej obrażeń
- Ochrona - zmniejsza o 25% obrażenia zadawane drużynie, kosztem utraty życia Żołnierza.
Wtajemniczony (koncentracja)
Punkty życia: 277
Obrażenia na sekundę: 6.9
Morale: 275
Umiejętności:
- Antydyscyplina (lider) - wrogie jednostki dyscypliny otrzymują 25% więcej obrażeń
- Zniszczenie - zadaje obrażenia równe obrażeniom na sekundę jednostki.
Łotr (chaos)
Punkty życia: 334
Obrażenia na sekundę: 8.8
Morale: 215
Umiejętności:
- Antykoncentracja (lider) - wrogie jednostki koncentracji otrzymują 25% więcej obrażeń
- Ujawnienie słabości - ogłusza losowego przeciwnika na 10 sekund. Ta jednostka otrzymuje dodatkowe obrażenia nawet gdy ogłuszenie minęło.
Inkwizytor
Punkty życia: 338
Obrażenia na sekundę: 9.9
Morale: 507
Umiejętności:
- Arcykoncentracja (lider) - zaczynasz walkę z 80 punktami koncentracji. Wrogie jednostki dyscypliny otrzymują dodatkowe obrażenia.
- Dotyk nieskończoności - wysysa całą koncentrację. Leczy 15% życia Inkwizytora i sprawia, że ataki drużyny wysysają życie wrogom.
Magister
Punkty życia: 406
Obrażenia na sekundę: 8.3
Morale: 507
Umiejętności:
- Prawość (lider) - zmniejsza efekty obniżające morale drużyny (w tym naturalną degenerację). Zwiększa efekty podnoszące morale drużyny.
- Zew sprawiedliwości (strach) - przywraca 15% morale i zmniejsza koszt użycia umiejętności. Ataki drużyny obniżają morale wroga.
Biskup
Punkty życia: 338
Obrażenia na sekundę: 8.3
Morale: 575
Umiejętności:
- Prakoncentracja (lider) - zmniejsza obrażenia od wojowników dyscypliny. Zwiększa leczenie drużyny i zmniejsza leczenie wrogów.
- Przepojenie strachem (strach) - leczy 10% życia drużyny. Zamienia część obrażeń w punkty życia.
Fechmistrz
Punkty życia: 486
Obrażenia na sekundę: 15.8
Morale: 225
Umiejętności:
- Arcychaos (lider) - zaczynasz walkę z 80 punktami chaosu. Wrogie jednostki koncentracji otrzymują dodatkowe obrażenia.
- Wir powietrzny - wysysa wszystkie punkty chaosu, ale za to oferuje najpotężniejsze ogłuszenie w grze.
Strzelec
Punkty życia: 405
Obrażenia na sekundę: 15.8
Morale: 270
Umiejętności:
- Atak z zaskoczenia (lider) - morale wroga spada o 20 punktów na sekundę.
- Precyzyjny strzał (rytuał) - ogłusza wroga i zwiększa obrażenia, jakie on otrzymuje. Gdy przeciwnik zginie podczas trwania umiejętności to ogłuszenie przenosi się na następnego wojownika.
Egzekutor
Punkty życia: 405
Obrażenia na sekundę: 17.9
Morale: 225
Umiejętności:
- Prachaos (lider) - zmniejsza obrażenia zadawane drużynie przez jednostki koncentracji.
- Dotyk śmierci (rytuał) - ogłusza wroga i zadaje dodatkowe obrażenia po minięciu czasu aktywności umiejętności (za każdą sekundę jej ładowania się).
Szturmowiec
Punkty życia: 768
Obrażenia na sekundę: 8.1
Morale: 270
Umiejętności:
- Arcydyscyplina (lider) - zaczynasz walkę z 80 punktami dyscypliny. Wrogie jednostki chaosu otrzymują dodatkowe 20% obrażeń.
- Szarża (taktyka) - wyczerpuje wszystkie punkty dyscypliny, ale zwiększa obrażenia jednostki o 20% za każde poświęcone 10 punktów stylu walki.
Zbrojny
Punkty życia: 871
Obrażenia na sekundę: 6.8
Morale: 270
Umiejętności:
- Pradyscyplina (lider) - zmniejsza o 25% obrażenia zadawane członkom drużyny przez jednostki chaosu.
- Obrona (taktyka) - przywraca 10% punktów morale drużyny. Zmniejsza obrażenia członków drużyny o 25%.
Wojownik
Punkty życia: 768
Obrażenia na sekundę: 6.8
Morale: 324
Umiejętności:
- Żelazne serce (lider) - zwieksza o 20% punktów wszystkie efekty obniżające odnawianie morale wroga. Zmniejsza efekty odnawiające morale wroga
- Niepowstrzymane natarcie (taktyka) - odbija 20% punktów obrażeń na przeciwników.
Nasz statek dysponuje kilkoma modułami, które zostały opisane w instrukcji dołączonej do gry. Poniżej skupiamy się na przydatności poszczególnych rozszerzeń do każdego z elementów.
Kadłub
- Duża ładownia i Potężna ładownia -zwiększa pojemność ładowni. Przydatność duża - przedmiotów jest zatrzęsienie.
- Silniki artefaktowe - przyspiesza statek, przydatność średnia (ułatwia nieco życie).
- Targowanie - więcej przedmiotów u handlarzy. Przydatność niska.
- Rozbudowany szpital i Błogosławiony szpital - szybsze leczenie w statku oraz bonusy dla jednostek. Przydatność średnia.
- Wytrzymałość - przyspiesza jednostki. Przydatność średnia/duża.
- Remedium - produkuje miksturkę życia. Przydatność niska - znajdujemy ich dużo.
- Sławny statek - możliwość przyzwania kupca. Przydatność niska - niewiele można z nim zrobić.
Warsztat
- Skrzydło biblioteczne - zmniejsza czas identyfikacji. Przydatność średnia.
- Badania nad potworami - zwiększa obrażenia przeciwko przebadanym potworom. Przydatność średnia.
- Magnes artefaktowy - przenosi wszystkie artefakty na mapie do ładowni. Przydatność niska/średnia - można wykorzystać gdy kończy nam się miejsce w ładowni.
- Zaawansowane wykopaliska - więcej przedmiotów podczas wykopalisk. Przydatność niska - trafiają się śmieci.
- Maszyneria artefaktowa - ulepszanie przedmiotów. Przydatność niska/średnia - większość z