7,88 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry Call of Juarez: The Cartel poświęcony Eddiemu Guerra składa się z kompletnego opisu przejścia kampanii, wszystkich ukrytych okazji, lokalizacji każdego przedmiotu specjalnego oraz porad na temat starć w każdej z trudniejszych scen.
Call of Juarez: The Cartel - Eddie Guerra - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Trzecia część popularnej serii pierwszoosobowych strzelanin (FPS) stworzonych przez wrocławskie studio Techland. W przeciwieństwie do wcześniejszych odsłon cyklu akcja Call of Juarez: The Cartel osadzona została we współczesności.
Gra Call of Juarez: The Cartel, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 46
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1153
Przejażdżka
Pola marihuany
Znowu w samochodzie
Jeszcze więcej marihuany
Zjazd kolejką linową
Walka z helikopterem
Przedmioty specjalne
Podejście do budynku
Ucieczka przed gangiem
W drugim budynku
Wojna na ulicach
Ukryta okazja
Parking
Ucieczka samochodem
Przedmioty specjalne
Droga do klubu
W klubie
Ukryta okazja
Na pięterku
Bitka w klubie
Pościg za Javierem
Garaże
Przedmioty specjalne
W samochodzie
Na piechotę
Ukryta okazja
Snajper
Drugi magazyn
Ostatnia część doków
Finalny hangar
Przedmioty specjalne
W samochodzie
Parking motelowy
Pościg
Cysterna - przenoszenie pieniędzy
Znowu w wozie
Przedmioty specjalne
Eskorta samochodowa
Ukryta okazja
Eskorta na piechotę
Skołuj auto
Przedmioty specjalne
W drodze do Panoramy
Ukryta okazja
Na dachach
Znowu na ulicy
Przedmioty specjalne
Flaco i pościg
Klub
Ukryta okazja
Strefa VIP
Bitwa na ulicach
Pościg
Przedmioty specjalne
Test broni
Polowanie
Saloon
Ukryta okazja
Przedmioty specjalne
Zasadzka w motelu
Na parkingach motelowych
Na budowie
Pościg za Jesusem
Przedmioty specjalny
Zabij snajperów
Droga w dół
Walka z helikopterem
Przedmioty specjalne
Przejażdżka na farmę
Płonąca stodoła
Tunele
Fort
Ukryta okazja
Przedmioty specjalne
W drodze na cmentarz
W stronę kościoła (helikopter)
Przedmioty specjalne
Pościg samochodowy
Miasteczko
Willa
Ukryta okazja
Przedmioty specjalne
W drodze do hacjendy
Pierwsze wejście do hacjendy
Ukryta okazja
Spotkanie z helikopterem
Ataki z satelity
Finał
Przedmioty specjalne
Narkotyki, gangi, seks, prostytutki, strzelaniny, broń i brudne pieniądze - witajcie w świecie Call of Juarez: The Cartel. W grze polskiego studia Techland poznajemy losy trójki stróżów prawa, którzy ruszają do walki z przestępcami, chociaż sami mają na sumienie sporo grzechów.
Poradnik poświęcony Eddiemu Guerra składa się z następujących elementów:
Kompletnego
opisu przejścia kampanii
ze zdjęciami
Opisu
wszystkich ukrytych okazji
, pozwalających zdobyć doświadczenie i odblokować bronie
Lokalizacji
każdego przedmiotu specjalnego
w poszczególnych misjach
Porad na temat
walk z helikopterami
i innych trudniejszych scen
W poradniku znajdziecie kompletny opis przejścia całej gry dla poszczególnych postaci. Skąd taki podział? Otóż, przygody McCalla, Evans i Guerry różnią się od siebie w kilku miejscach. Poza tym, postacie zdobywają specjalne przedmioty, ukryte w innych zakamarkach.
Wszystkich osobom, które podejmą wyzwanie rzucone przez gangi życzymy powodzenia w zmaganiach!
Szymon "Hed" Liebert (www.gry-online.pl)
W scenie pościgu strzelamy do samochodów podjeżdżających z tyłu i z przodu. Chodzi o ciemne [1] i jasne [2] pojazdy w stylu Hammerów, wypełnione po brzegi uzbrojonymi gangsterami.
W tej scenie możemy skorzystać z karabinu - nie musimy męczyć się z pistoletem.
Na początku misji standardowo zabieramy sprzęt z bagażnika [1] a później wsiadamy do pojazdu. [2]
Wyjeżdżamy na drogę i skręcamy w lewo.
Po dłuższej przejażdżce dojedziemy do skrętu na szutrową drogę. [1]Przebijamy się przez bramę. [2]
Przejeżdżamy dwa razy przez rzekę, aż do miejsca zablokowanego przez zwalone drzewo.
Gdy wysiądziemy z samochodu [1] wybieramy karabin i przedzieramy się przez wrogów w głąb lasu. [2]
Droga prowadzi pod górę [1] i jest pełna wrogów. [2]
Przedostajemy się przez pole marihuany do pierwszego namiotu.
W środku podkładamy bombę we wskazanym miejscu. [1] Biegniemy do drugiego namiotu i używamy drugiego ładunku. [2]
Później malujemytrzy tagi na skałach.
Wracamy do samochodu, znowu przez pole marihuany. [1] Po drodze pozbywamy się wrogów. [2]
W drodze skontaktuje się z nami Flaco i powie o towarze do odebrania.
Spora grupa gangsterów wysiądzie z niebieskich pojazdów.
Pokonujemy przeciwników i wsiadamy do naszego pojazdu. [1] Ruszamy przed siebie przez zamglony las. [2]
Gdy dotrzemy do drogi asfaltowej, skręcamy w prawo.
Przejeżdżamy przezmost. [1] Kilkaset metrów dalej zaatakują nas przeciwnicy - skupiamy się na prowadzeniu, gdyż nasi partnerzy powinni otworzyć do nich ogień. [2]
Jeśli za bardzo obrywamy, możemy schylić głowę (KÓŁKO).
Za drugim mostem skręcamy w prawo i przebijamy się przez bramę. [1] Rozjeżdżamy wrogów i mkniemy dalej wzdłuż rzeki. Dotrzemy do skał - wysiadamy z wozu. [2]
Chowamy się na chwilę pod mostem, a później biegniemy korytem rzeki.
Przywodospadzie obracamy się w prawo - z góry zbiegną przeciwnicy. [1] Możemy chować się za skałami, ale musimy uważać na granaty, które mogą polecieć w naszą stronę. [2]
Następna grupa wrogów nadbiegnie ze zbocza.
Idąc dalej przejdziemy pod zwalonym drzewem i podsłuchamy rozmowę gangsterów. [1] Chwilę później będziemy musieli ich wyeliminować. [2]
Podążamy zaznacznikiem misji [1] i mijamy jeden z namiotów po lewej. [2]
Kawałek dalej znajdziemy właściwe namioty, których szukaliśmy - wysadzamy je (podkładamy bomby w środku).
Skontaktuje się z nami szef z DEA. Zasugeruje, aby obserwować Kimberly Evans.
Malujemy tagi we wskazanych miejscach [1] i ruszamy dalej. [2]