LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry - Szymon Liebert - ebook

LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry ebook

Szymon Liebert

0,0

Opis

Poradnik prezentuje szczegółowy opis przejścia każdego z etapów głównych oraz wskazówki odnośnie poziomów dodatkowych. Z pomocą poradnika zdobycie wszystkich ukrytych i trudnodostępnych przedmiotów powinno być bezproblemowe.

LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Ukryte szpilki i kostiumy (Dodatki)
  • Test nowicjusza (Kryjówka Da Vinci)
  • Przedmioty i nagrody
  • Test Męstwa (1) (Kryjówka Da Vinci)
  • Trofea (Dodatki)
  • Chwytaj i bujaj (Kryjówka Da Vinci)
  • Przetwarzanie śmieci (Fabryka lepszego jutra)
  • Kotwiczkowy szał (Kryjówka Da Vinci)
  • Test Męstwa (2) (Kryjówka Da Vinci)
  • Bum za zeta (1) (Fabryka lepszego jutra)

Informacja o grze

Druga część obsypanej nagrodami gry studia Media Molecule. LittleBigPlanet 2 oferuje rozbudowaną kampanię dla jednego gracza oraz jeszcze bardziej dopracowane narzędzia do tworzenia własnych poziomów a nawet całych gier.

Gra LittleBigPlanet 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier zręcznościowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 88

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



LittleBigPlanet 2poradnik do gry

autor: "Szymon Liebert"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1082

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Przedmioty i nagrody

Kryjówka Da Vinci

Test nowicjusza

Chwytaj i bujaj

Kotwiczkowy szał

Test Męstwa (1)

Test Męstwa (2)

Test końcowy

Minipoziomy

Laboratorium Wiktorii

Pociąg-pułapka

Sprytne ciastka

Ciastator

Jagodowe pole

Brzęki i stuki

Minipoziomy

Fabryka lepszego jutra

Zaostrzony rygor

Rury marzeń

Bum za zeta (1)

Bum za zeta (2)

Przetwarzanie śmieci

Gdakanie zasad

Minipoziomy

Avalonia

Akademia Arcygroźnych Armat Avalona

Masz garba

Skazani na Sackboty

Lot w paszczę lwa

Ogromne kłopoty ogromnego kosmolotu

Minipoziomy

Azyl Ewy

Na gąsienice!

Przy dobrej zabawie świetliki szybko lecą

Pomoc jest cnotą

Casa Del Higginbotam

Najazd najeźdźców ciał

Minipoziomy

Kosmos

Ustawić kurs na serce Negativitrona (1)

Ustawić kurs na serce Negativitrona (2)

Królik z Żelaza

Gdzie jest Avalon Centryfuga

Walka trzmieli

Wyprawa do Serca Negativitrona

Dodatki

Ukryte szpilki i kostiumy

Trofea

Wprowadzenie

LittleBigPlanet 2 to gra, w której możemy zrealizować marzenia z dzieciństwa i tworzyć własne poziomy. Żeby tego dokonać potrzebujemy jednak pokaźnego pakietu przedmiotów, naklejek, dodatków, materiałów i funkcji. W tym poradniku dowiecie się jak zebrać je wszystkie i dzięki temu zaliczyć kampanię gry na 100%.

Poniższy poradnik prezentuje szczegółowy opis przejścia każdego z etapów głównych oraz wskazówki odnośnie poziomów dodatkowych. Z pomocą poradnika zdobycie wszystkich ukrytych i trudnodostępnych przedmiotów powinno być bezproblemowe. Tekst i obrazki zostały uzupełnione filmami zawierającymi wskazówki na temat trudniejszych momentów.

Udanej zabawy i do zobaczenia w grze!

Szymon "Hed" Liebert (www.gry-online.pl)

Przedmioty i nagrody

Przedmioty i nagrody to stały punkt programu w LittleBigPlanet 2. Na niemal każdym poziomie kampanii głównej możemy zdobyć wiele z nich i wzbogacić swoją kolekcję. Żeby zaliczyć grę na 100% musimy zebrać wszystkie nagrody w głównych poziomach każdego z rozdziałów.

W grze pojawiają się trzy typy ważnych obiektów do zebrania:

Bańki punktowe

- przeźroczyste kulki, które nabijają punkty. Gdy zbieramy je w dużych grupach rośnie mnożnik wyniku.

Bańki z przedmiotami

- to w nich znajdują się najważniejsze naklejki, materiały, dźwięki i inne. Po zebraniu danej bańki z przedmiotem na danym poziomie zostanie ona zastąpiona pustą bańką punktową.

Kluczyki

- odblokowują dodatkowe Minipoziomy.

Poziomy kampanii z przedmiotami

Kryjówka Da Vinci - Poziomy główne: Test nowicjusza, Chwytaj i bujaj, Kotwiczkowy szał, Test Męstwa. Minipoziomy: Skok przez płot, Kryjówka Da Vinci - Wieża "Hej hop".

Laboratorium Wiktorii - Poziomy główne: Pociąg-pułapka, Sprytne ciastka, Ciastator, Jagodowe pole. Poziomy dodatkowe: Atak zmutowanych pianek, Śmierć od szokolady.

Fabryka lepszego jutra - Poziomy główne: Zaostrzony rygor, Rury marzeń, Bum za zeta, Przetwarzanie śmieci, Gdakanie zasad. Minipoziomy: Różne ścieżki, Podbijanie Sackbotów.

Avalonia - Poziomy główne:Akademia Arcygroźnych Armat Avalona, Masz garba, Skazani na Sackboty, Lot w paszczę lwa. Minipoziomy: Pożyczony czas, Gobotron.

Azyl Ewy - Poziomy główne:Na gąsienice!, Przy dobrej zabawie świetliki szybko lecą, Pomoc jest cnotą, Casa Del Higginbotam, Najazd najeźdźców ciał. Minipoziomy: Kontrola umysłu, W pół do korzenia.

Kosmos - Poziomy główne:Ustawić kurs na serce Negativitrona, Królik z Żelaza, Gdzie jest Avalon Centryfuga, Walka trzmieli.

Inne przedmioty

Powyższe przedmioty dostępne na poziomach kampanii to nie wszystko, co można zebrać w LittleBigPlanet 2.

Kolejne obiekty dostaniemy za:

Zwyczajne

ukończenie poziomów

Zebranie

wszystkich przedmiotów

na danym poziomie

Wymaksowanie

poziomów - ukończenie poziomu bez ani jednej śmierci

Ukończenie

wybranych samouczków

Kryjówka Da Vinci

Test nowicjusza

Do zebrania: 43 przedmioty

Na tym poziomie wykonujemy rozkazy Da Vinciego. Na samym początku jest miejsce, do którego będzie trzeba wrócić później - na obrazie można bowiem dodać naklejkę okularów (w puste pole na obrazie), [1] co odblokuje pewne przedmioty (zdobywamy ją w Chwytaj i bujaj). [2] Dzięki naklejce bez problemów wymaksujemy poziom.

Teraz jednak biegniemy w prawo i przechodzimy przez kolejne tory przeszkód.

W pewnym momencie zbierzemy kilka pierwszych przedmiotów. [1] Chwilę później wpadniemy do zaimprowizowanej pułapki - tutaj trzeba "zdetonować" laleczkę aby zacząć jeszcze raz. [2]

Biegnąc dalej w prawo trafimy na kolejny ekran i dwie naklejki - rękę i nogę. Przyklejamy je naobrazie [1] i przechodzimy w prawo. Kawałek za tym miejscem jest zeskok w dół na książkę - tutaj zawracamy w lewo i bierzemy przedmioty (obok jest mysz z serem żółtym). [2]

Za książką trafimy na skocznie - skacząc zbieramy przedmioty. [1] Podobnie robimy przy skoczniach pod półką na książki - nie zapominamy zebrać dwóch baniek pod drewnianym mostkiem (zeskakujemy z niego w dół). [2]

Przebiegamy koło telewizora (łapiąc kolejne bańki) i wspinamy się po książkach. [1] Za książkami korzystamy ze skoczni we wnęce, aby zebrać trzy bańki. [2]

Zbliżając się do tablicy wyników nie zapominamy o bańce tuż za półką - wystarczy po nią podskoczyć. [1] Za ukończenie poziomu otrzymamy dodatkowe przedmioty. [2]

Chwytaj i bujaj

Do zebrania: 43 przedmioty

Na tym poziomie bawimy się nowymi funkcjami - pierwszy przedmiot zdobędziemy podstawiając pod nim gąbkę i podskakując z niej. [1] Kawałek dalej robimy podobny manewr - tym razem z użyciem gąbki i wózka. [2]

W następnej sekcji musimy chwycić jednego z pudełek z wieży i w ten sposób zrzucić na dół bańkę. [1] Używamy gąbek żeby przejść dalej. Następny przedmiot można zdobyć wyskakując z krawędzi (jest tuż nad nią). [2]

Za książkami ułożonymi w schody korzystamy z wózka żeby zdobyć przedmiot i przejść dalej. [1] Trafimy na jeszcze większy obiekt na kółkach - siedzi na nim Da Vinci. Sprawa jest prosta - musimy przeciągnąć "pojazd" w prawo w stronę zbocza i gdy będzie on tuż przed nim wskoczyć na górę i przytrzymać się lewej strony. Tylko będąc w najwyższym punkcie dostaniemyprzedmiot czekający na dole. [2]

Na dole nie biegniemy w prawo, ale zawracamy w lewo - będąc przy rampie, po której zjechaliśmy można zauważyć zejście w dół. [1] Przechodzimy nim do sekretnej części poziomu - tutaj korzystamy z gąbek aby wejść wyżej i zebrać przedmioty ukryte w tubie i nad skoczniami. [2]

Teraz możemy kontynuować podróż w prawo - trafimy na przepaść, nad którą wisi gąbka. Zeskakujemy na dół po przedmiot - pojawi się skocznia. [1] Podskakujemy na niej i chwytamy się gąbki - bujając się przeskoczymy dalej. Następna przepaść do trzy wiszące gąbki - bujamy się po nich i przeskakujemy na kolejne aby zebrać klucz (odblokowuje poziom dodatkowy). [2] Nie kontynuujemy drogi, ale spadamy na dół.

Pod trzema gąbkami po prawej jest przedmiot - bierzemy go [1] i udajemy się dalej w prawo. [2] W ten sposób trafimy do sekretnego zakątka z kolejnymi bańkami. Możemy stąd wyjść drogą, którą przyszliśmy lubkorzystając ze skoczni na ścianie.

Możemy kontynuować podróż - przeskakujemy po trzech gąbkach, które prowadziły do klucza. Zeskakujemy z książek - nie biegniemy do łącznika poziomów, ale przechodzimy za książki, gdyż schowano za nimi bańkę. [2]

Po zebraniu sekretnej bańki wchodzimy do łącznika poziomów [1] i budzimy się w... no cóż, nie najciekawszym miejscu. Wyskakujemy z ubikacji i przechodzimy w stronę tła po prawej. Za fragmentem ściany jest schowany przycisk, który otworzy drzwi. [2]

Przechodzimy dalej - Da Vinci da nam kotwiczkę. [1] Zawracamy do muszli - tutaj używamy kotwiczki do "spuszczenia wody" (przełącznik przy zbiorniku), co da nam nowy przedmiot. Oprócz tegochwytamy hakiem papieru toaletowego - w ten sposób bańka umieszczona na nim spadnie na ziemię. [2]

Mając te przedmioty możemy kontynuować podróż. Trafimy na więcej gąbek podwieszonych pod sufitem - bujając się zbieramy przedmioty. [1] Nie zapominamy też o bańkach na dole. [2] W podobny sposób pokonujemy następne zestawy przeszkód.

Kawałek dalej będziemy musieli podciągnąć się na linie - nie zapominamy o bańce z lewej. [1] Przy następnej gąbce wykonujemy czynność przeciwną - opuszczamy się w dół. [2]

Po opuszczeniu się na niższa platformę wchodzimy na najdalszy plan i biegniemy w lewo - znajdziemy tu tajne przejście i bańkę z okularami (ukrytymi za książkami) - potrzebnymi do aktywowania miejsca na naklejkę na pierwszym poziomie. [1] Gdy zeskoczymy jeszcze niżej - na poziom bramki startowej - zbieramydwie bańki pod kładką po lewej. [2]

Czas