7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry SWAT 4, kolejnej symulacji działań policyjnego oddziału do zadań specjalnych. Poradnik dotyczy kampanii dla jednego gracza i zawiera mapy oraz porady dotyczące przejścia wszystkich 13 misji w grze.
SWAT 4 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Kolejna odsłona taktycznej gry akcji przedstawiającej działania policyjnych oddziałów SWAT. Powstała ona w studiu developerskim Irrational Games, znanym ze stworzenia takich znanych tytułów jak: System Shock 2, Tribes: Vengeance oraz Freedom Force vs. the Third Reich.
Gra SWAT 4, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 41
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=383
Restauracja Food Wall - Sytuacja
Restauracja Food Wall - Akcja
Dom Fairfaksów - Sytuacja
Dom Fairfaksów - Akcja
Sklep Qwik Fuel - Sytuacja
Sklep Qwik Fuel - Akcja
Klub nocny A-Bomb - Sytuacja
Klub nocny A-Bomb - Akcja
Klub nocny A-Bomb - Akcja cd.
Centrum Samochodowe Victory Imports - Sytuacja
Centrum Samochodowe Victory Imports - Akcja
Red Library Inc. - Sytuacja
Red Library Inc. - Akcja
Northside Vending - Sytuacja
Northside Vending - Akcja
Hurtownia Jubilerska DuPlessis - Sytuacja
Hurtownia Jubilerska DuPlessis - Akcja
Siedziba Dzieci Taronne'a - Sytuacja
Siedziba Dzieci Taronne'a - Akcja
Szpital św. Michała - Sytuacja
Szpital św. Michała - Akcja
Wollcot Projects - Sytuacja
Wollcot Projects - Akcja
Hotel Old Granite - Sytuacja
Hotel Old Granite - Akcja
Centrum Badawcze Mt. Threshold - Sytuacja
Centrum Badawcze Mt. Threshold - Akcja
Poniższy poradnik dotyczy kampanii dla jednego gracza i zawiera mapy oraz porady dotyczące przejścia wszystkich 13 misji w grze.
SWAT 4 jest grą pod wieloma względami nietypową, ale jedna jej cecha znacząco wpływa na formę, jaką posiada niniejszy poradnik. Układ pomieszczeń w danej misji jest stały, ale miejsca, w którym przebywają podejrzani i cywile, za każdym razem są inne. Zmienia się również ich zachowanie, pojawiają się czasem nowi podejrzani. Z tego względu nie jest możliwe szczegółowe opisanie przejścia misji - za każdym razem gra wygląda inaczej.
Z tego względu zaprezentowany poniżej opis misji i zalecanej przeze mnie taktyki należy traktować jako pewną propozycję, a nie jedynie słuszny i pewny sposób ukończenia zadania.
Raz jeszcze podkreślam, że rozgrywka za każdym razem może przebiegać inaczej - z tego względu niewolnicze trzymanie się jakiegokolwiek planu może się skończyć fatalnie, gra bowiem naprawdę potrafi zaskakiwać.
Z drugiej jednak strony - odradzam działanie na żywioł. Przeciwnicy nie są może geniuszami, ale posiadaną bronią posługują się bardzo sprawnie i nie stoją w miejscu czekając na "zneutralizowanie". Ranieni uciekają, potrafią korzystać z osłony, mają oczy i uszy. Broń w tej grze jest bardzo skuteczna - nawet zwykły pistolet w rękach ćpuna potrafi jednym strzałem zakończyć naszą misję.
Trzeba więc znaleźć złoty środek między ostrożnym planowaniem a błyskawicznym reagowaniem na zmieniające się okoliczności. Mam nadzieję, że ten poradnik będzie w tym pomocny.
Opis każdej misji składa się z dwóch części. Pierwsza to zarysowanie sytuacji i opis celów misji wraz z mapą. Druga to opis przejścia misji wraz z ilustrującym tekst planem.
Część z map w poradniku to kopie tych dostępnych podczas gry, część to zaktualizowane wersje planów, jakie otrzymujemy przed zadaniem a reszta, to mapy wykonane przeze mnie.
Z ich pomocą można zaplanować własną taktykę. Ze względu na tych czytelników, którzy będą woleli samodzielnie opracowaną metodę przechodzenia misji, oddzieliłem "czyste" mapy od tych z zaznaczonym już sposobem przejścia.
Mam nadzieję, że w ten sposób zostaną usatysfakcjonowani zarówno ci, którzy preferują samodzielne rozwiązywanie problemów, jakie stawia przed nimi gra, jak i ci, którzy szukają w niniejszym tekście bardziej szczegółowych porad.
SWAT 4 to gra, w której jesteśmy policjantami. Nie zabójcami. Oddział obowiązują pewne procedury - po szczegóły odsyłam do instrukcji, ale zwracam uwagę, że jedną z największych kar, jakie można otrzymać w grze to - 10 punktów za "nieregulaminowe użycie broni" - a więc zabicie podejrzanego bez dania mu szansy na poddanie się. Z tego względu, jeśli planujesz granie na innym poziomie niż łatwy (gdzie ilość punktów po zakończeniu misji nie ma znaczenia), bez pamiętania o tej zasadzie nie da się ukończyć żadnej misji.
Ekwipunek: Najważniejsze jest "lustro" - światłowód Optiwand umożliwiający bezpieczne badanie terenu. W zasadzie zawsze warto sprawdzać pomieszczenie, nim do niego wejdziesz. Naucz się więc sprawnie posługiwać tym urządzeniem - nie tylko do zaglądania pod drzwiami, ale i do zaglądania za róg korytarza czy do pokoju obok. Twoją głowę, gdy będziesz się wychylał, podejrzany może zauważyć. Lustra zauważyć nie zdoła.
Drugim bardzo przydatnym elementem ekwipunku jest klin. Za pomocą tego drobiazgu skutecznie zabezpieczysz drzwi przed tym, by ktoś niechciany (czyli podejrzany) ich w niewłaściwym momencie nie otworzył. Bardzo przydatne w odcinaniu dróg ucieczki i zabezpieczaniu kolejnych sektorów budynku.
C2