Star Wolves: Gwiezdne Wilki - poradnik do gry - Piotr "Ziuziek" Deja - ebook

Star Wolves: Gwiezdne Wilki - poradnik do gry ebook

Piotr "Ziuziek" Deja

0,0

Opis

W poradniku do gry Star Wolves: Gwiezdne Wilki znajdują się porady dotyczące rozgrywki, spis dostępnych misji oraz ich dokładny opis wraz z mapami, jak również lista wszystkich obiektów.

Star Wolves: Gwiezdne Wilki - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Lista misji
  • [Misja 30-A] Złoty klucz, Gwiezdny Młot
  • [Misja 04] Polowanie na Czerwonego Korsarza
  • [Misja 07] Pomoc humanitarna
  • [Misja 30-B] Przechwycenie
  • [Misja 31-B] Nagroda
  • [Obiekty] Myśliwce
  • [Misja 05] Odszkodowanie
  • [Misja 19-B] Kradzież prototypu
  • [Misja 20-B] Na pomoc nauce

Informacja o grze

Symulator kosmiczny z elementami cRPG i strategii. Akcja tej produkcji rozgrywa się na przełomie XXI i XXII wieku, gracz zaś staje się gwiezdnym łowcą, początkowo dysponującym jedynie przestarzałym i źle wyposażonym statkiem.

Gra Star Wolves, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku symulatorów. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 86

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Star Wolves:Gwiezdne Wilkiporadnik do gry

autor: Piotr "Ziuziek" Deja

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=468

[email protected]

Spis treści

Wstep

Lista misji

[Misja 01] Standardowy patrol

[Misja 02] Uratuj porucznika Raymonda

[Misja 03] Przemyt

[Misja 04] Polowanie na Czerwonego Korsarza

[Misja 05] Odszkodowanie

[Misja 06] Piracki skarb

[Misja 07] Pomoc humanitarna

[Misja 08] Eridan

[Misja 09] Przybycie do sektora Wodnik

[Misja 10] Pilnowanie złóż

[Misja 11] Konwój z uranem

[Misja 12] Konkurencja

[Misja 13] Posejdon

[Misja 14] Zasadzka

[Misja 15] Piracki admirał

[Misja 16] Gniazdo hydry

[Misja 17] Ostatnia głowa hydry

[Misja 18] Konwój korporacyjny

[Misja 19-A] Rutyna

[Misja 19-B] Kradzież prototypu

[Misja 20-A] Brudna robota

[Misja 20-B] Na pomoc nauce

[Misja 21] Atak na bazę piratów

[Misja 22] Oferta specjalna

[Misja 23] Dymisja ministra

[Misja 24] Zaginiony konwój

[Misja 25] Stalingrad

[Misja 26] Pomoc prawna

[Misja 27] Pilne wezwanie

[Misja 28] S.O.S.

[Misja 29-A] Przechwycenie

[Misja 29-B] Ewakuacja

[Misja 30-A] Złoty klucz, Gwiezdny Młot

[Misja 30-B] Przechwycenie

[Misja 31-B] Nagroda

[Obiekty] Spis obiektów

[Obiekty] Myśliwce

[Obiekty] Lekkie działka

[Obiekty] Ciężkie działa

[Obiekty] Wieżyczki

[Obiekty] Pociski, torpedy, rakiety

[Obiekty] Systemy zwykłe dla myśliwców

[Obiekty] Systemy grupowe dla myśliwców

[Obiekty] Systemy dla statku-matki

Wstep

Witam w nieoficjalnym poradniku do gry Star Wolves (Gwiezdne Wilki). Przed rozpoczęciem rozgrywki radzę przejść misje treningowe i zapoznać się z podstawami (drugi rozdział). Alfabetyczny spis wszystkich obiektów oraz ich dokładne opisy znajdują się na końcu poradnika. Jest tu także zawarty spis misji (niektóre misje się wykluczają, niektóre uruchamiają inne) oraz ich dokładny opis wraz z mapami. Życzę przyjemnej lektury i dobrej zabawy.

Piotr "Ziuziek" Deja

Poniżej prezentuję kilka podstawowych informacji, bez których prawdziwy Gwiezdny Wilk się nie obejdzie. Gorąco radzę się do nich zastosować.

Szkolenie i porady

Po pierwsze i najważniejsze - koniecznie przejdź misje szkoleniowe. Zaznajomią cię one z podstawami sterowania, z wydawaniem rozkazów i ze sposobem działania gry. Pomiędzy misjami natomiast, w systemie przejściowym, w panelu wyboru misji są także wiadomości i listy. Zwróć szczególną uwagę na listy od Ace'a, bo zawierają one sporo przydatnych wskazówek.

Pauza, przyspieszanie, spowalnianie

Pamiętaj by zatrzymywać grę spacją jeśli nie wiesz co się dzieje. Klawiszami [ oraz ] przyspieszasz i spowalniasz grę (normalna szybkość, podwójna, poczwórna). Poczwórna jest najlepsza do łatwych walk i skracania czasu lotu, normalną zachowuj na bardzo trudne walki, w której cały czas musisz obserwować rozwój sytuacji i poziom osłon i pancerzów swoich myśliwców.

Punkty doświadczenia

Masz cztery szkoły do wyboru dla bohatera (pilotaż, działka, rakiety i systemy) jednak w każdym przypadku lepiej inwestować w jeden ciąg umiejętności lub ulepszeń, zamiast odkrywać wszystko po kolei. Zwróć szczególną uwagę na ulepszenia nauki, dzięki czemu bohater (reszta pilotów też) będzie się szybciej uczył (zdobywał więcej punktów doświadczenia).

Walka

Nie ma co się oszukiwać, bycie najemnikiem wymaga stoczenia wielu walk. Z podstawowymi rozkazami zapozna cię szkolenie, pamiętaj natomiast o tym by atakować przeciwników zawsze i myśliwcami i statkiem-bazą. Zapisuj grę przed każdą walką - łatwe walki to takie, w których wystarczy że poczekasz, aż twoi piloci sami rozprawią się z przeciwnikami. Atakuj wszystkimi - rzadko będziesz musiał dzielić siły.

Jeśli stracisz choć jeden myśliwiec, to wgraj grę i próbuj ponownie, tym razem po kolei wybierając cele (niech statek-baza i myśliwce atakują jednego przeciwnika, gdy go zniszczą - następnego). Jeśli i to nie zda egzaminu, to włączaj specjalne umiejętności i używanie rakiet, które naprawdę potrafią zmienić bieg walki. Pamiętaj że te pierwsze trwają tylko kilkanaście lub kilkadziesiąt sekund, więc jeśli włączysz je i przegrasz walkę, to przy następnym podejściu przedłużaj ich działanie. Im dany pilot lepiej poznał jakąś umiejętność, tym lepszy ona ma efekt i częściej można jej używać.

Dokowanie

Po każdej walce z użyciem rakiet dokuj myśliwce w statku-bazie i uzupełniaj zapas pocisków. Czasami też warto zadokować myśliwiec by zainstalować mu nowo zdobytą broń lub system. Zakodowane statki automatycznie są naprawiane, więc jeśli nie masz systemów naprawczych - po każdej bitwie, w której twoje myśliwce straciły pancerz, dokuj je i poczekaj, aż pancerz się zregeneruje (osłony regenerują się same). Do regeneracji pancerza statku-bazy potrzebny jest automatyczny system naprawczy.

Skrzydła i rozkazy

Zawsze łącz myśliwce w skrzydła. Rozwijaj umiejętności dowódcze jednego bohatera, a reszta niech specjalizuje się w czym innym - w czasie walki niech ten ze zdolnościami przywódczymi przewodzi walką, a resztę ustaw w tryb ataku. Na początku walki możesz któremuś z pilotów wydać rozkaz "obrony rakietowej" (jeśli ma oczywiście odpowiedni system), wtedy zestrzeli on rakiety, które będą leciały na niego i na jego towarzyszy - potem zatrzymaj grę i przełącz jego rozkaz na "atak".

Na podobnej zasadzie działają rozkazy naprawy i maskowania - każdy z nich wymaga oczywiście zainstalowania na myśliwcu odpowiedniego systemu. Z maskowania rzadko będziesz korzystał, ale w późniejszych misjach gorąco radzę wyposażyć choć jeden myśliwiec w grupowy system naprawczy i wydać mu stały rozkaz "naprawy".

Przechodzenie misji

Szczerze mówiąc, w większości przypadków łupy z misji znacznie przewyższają to co wypłacił ci pracodawca. Dlatego im więcej przeciwników zniszczysz, tym więcej zbierzesz łupów - i więcej zarobisz. Zamiast szybko pchać się do portalu po zakończeniu misji, polataj trochę po systemie i zniszcz wszystkich, a następnie zbierz ich broń i systemy. A może gdzieś odbyła się jakaś walka bez twojego udziału i ktoś zapomniał zebrać łupów? Sprawdzaj dokładnie każdy system, bo wszelkie obiekty widać z daleka.

Stocznia i czarny rynek

To tu dokonujesz niezbędnych zakupów. Będą tu pojawiać się nowe rzeczy - myśliwce, działka, rakiety i systemy. Część z nich jednak lepiej zdobyć podczas misji zamiast kupować, dlatego ulepszając swoją jednostkę na początku inwestuj w nowe myśliwce (ale tylko następnej generacji, nie warto zmieniać myśliwca pierwszej generacji na lepszy z tej samej generacji - lepiej poczekać na generację następną). Potem kupuj nowe systemy i wieżyczki dla statku-bazy, bo to bardzo rzadko masz okazję zdobyć podczas misji. Na koniec kupuj nowe systemy, lekkie i ciężkie działa dla myśliwców. Rakiet w ogóle nie kupuj, ale też nie sprzedawaj - wystarczą ci te, które będziesz zdobywał podczas misji.

Lista misji

Poniżej znajduje się lista wszystkich misji dostępnych w grze. Niektóre misje wykluczają się nawzajem - inne pojawiają się w określonym przypadku lub powodują pojawienie się jeszcze innych. Wszystkie informacje o tym zostały zawarte w tym rozdziale.

Misja 1: Standardowy patrol

Misja 2: Uratuj porucznika Raymonda

Misja 3: Przemyt

Po wykonaniu misji 2 lub 3 (dostajesz obie naraz), dostaniesz też misję 4. Najpierw jednak radzę wykonać drugą lub trzecią (w zależności którą już zaliczyłeś), a dopiero potem wybrać misję 4.

Misja 4: Polowanie na Czerwonego Korsarza

Na koniec tej misji możesz wybrać, czy chcesz mieć w swojej drużynie Czerwonego Korsarza (gorąco radzę to zrobić). Jeśli odmówisz, to twoją następną misją będzie dopiero misja 7. Jeśli się zgodzisz, to prócz misji 7 dostaniesz także misje 5 i 6. Polecam wykonać je najpierw.

Misja 5: Odszkodowanie

Misja 6: Piracki skarb

Misja 7: Pomoc humanitarna

Misja 8: Eridan

Misja 9: Przybycie do sektora Wodnik

Po tej misji dostajesz na raz trzy misje: 10, 11 i 12. Wykonaj je po kolei.

Misja 10: Pilnowanie złóż

Misja 11: Konwój z uranem

Po wykonaniu tych misji pojawią się - prócz misji 12 - dwie kolejne. Wykonuj je oczywiście po kolei.

Misja 12: Konkurencja

Misja 13: Posejdon

Po wykonaniu tej misji dostaniesz kolejną związaną z Berserkami - misję 16. Najpierw jednak polecam wykonać zadanie 14. Po jego wykonaniu udostępni się też misja 15 - ją wykonaj przez atakiem na Berserki.

Misja 14: Zasadzka

Misja 15: Piracki admirał

Misja 16: Gniazdo hydry

Misja 17: Ostatnia głowa hydry

Misja 18: Konwój korporacyjny

Dwie kolejne misje się wykluczają nawzajem. Gorąco polecam wybrać drugą, ponieważ w ten sposób możesz zdobyć najlepszy lekki myśliwiec w grze. W poradniku opisane są obie misje.

Misja 19-A: Rutyna

Misja 19-B: Kradzież prototypu

Dwie kolejne misje również się wykluczają, ale są to identyczne misje - tylko że dla innego pracodawcy. W poradniku opisane są obie.

Misja 20-A: Mokra robota

Misja 20-B: Na pomoc nauce

Misja 21: Atak na bazę piratów

Po tej misji dostaniesz dwie kolejne - misje 22 i 23. Po jednej z tych misji będą się pojawiać kolejne, i tak cały czas, do misji 28. Problem jednak w tym, że jeśli trzy razy z rzędu ominiesz jakąś misję, to już się ona nie pojawi. Jeśli będziesz wykonywał misje w takiej kolejności, jaka została przedstawiona w poradniku, to Misja 27 cię ominie (choć została oczywiście opisana). Sam musisz zdecydować, które oferty są ciekawsze. Podsumowując - jednej z sześciu następnych misji na pewno nie wykonasz.

Misja 22: Oferta specjalna

Misja 23: Dymisja ministra

Misja 24: Zaginiony konwój

Misja 25: Stalingrad

Misja 26: Pomoc prawna

Misja 27: Pilne wezwanie

Przed tą misję musisz zdecydować czy stanąć po stronie korporacji, czy też po stronie imperatora. Ta decyzja wpłynie na to, jakie końcowe misje otrzymasz (w przypadku wybrania korporacji odłączy się od ciebie Żmija). Misje dla imperatora mają tutaj oznaczenie w postaci litery "A" przy numerze misji. Analogicznie - misje dla korporacji - mają literę "B".

Misja 28: S.O.S.

Misja 29-A: Przechwycenie

Misja 29-B: Ewakuacja

Misja 30-A: Złoty klucz, Gwiezdny Młot

Misja 30-B: Przechwycenie

Misja 31-B: Nagroda

[Misja 01] Standardowy patrol

Przed misją: Możesz dokupić jedenMinigun (drugi masz) i oba zamienić na broń, którą twój bohater ma w statku. Sprzedaj resztę rzeczy.

Nagroda: 1000

Pierwsza misja jest stosunkowo prosta. Zaczynasz przy portalu w [1]. Doleć do stacji w [2] i porozmawiaj z jej przedstawicielem. Po przyjęciu zadania udaj się do punktu nawigacyjnego w [3]. Nic tam nie będzie, więc leć do [4], ale trzymaj myśliwce blisko statku-bazy. Zaatakują cię tam dwa wrogie statki, jest tam także transportowiec. Zniszcz go i zbierz ładunek.

Zapisz grę i leć do punktu [5] - znów na ostrzał wystaw statek-bazę, a myśliwcami pomagaj w niszczeniu dwóch myśliwców wroga. Po chwil z niby niedziałającego portalu w [6] wylecą dwa kolejne statki, na szczęście po kolei. Zniszcz je, zbierz wszystko i leć do punktu [7]. Jest tu transportowiec - nie jest on co prawda przeciwnikiem, ale możesz go zniszczyć (zaatakuj trzymając klawisz Ctrl) i zebrać ładunek. Potem wracaj do stacji w [2], odbierz nagrodę i leć do portalu w [1].