Shrek 2: The Game - poradnik do gry - Piotr "Ziuziek" Deja - ebook

Shrek 2: The Game - poradnik do gry ebook

Piotr "Ziuziek" Deja

0,0

Opis

Poradnik do gry Shrek 2 napisany jest prostym językiem i wyjaśnia naprawdę podstawowe kwestie, tak aby żaden gracz nie miał żadnych trudności z przejściem gry. Dodatkowo zawiera listę dostępnych przedmiotów i plakatów.

Shrek 2: The Game - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [POZIOM 06] Shrek Rescues Donkey cz.1
  • [POZIOM 01] Shrek's Swamp cz.1
  • Plakaty
  • Przedmioty
  • [POZIOM 02] The Wheel Stealers
  • [POZIOM 01] Shrek's Swamp cz.2
  • [POZIOM 05] Psycho Vegetation
  • [POZIOM 04] Angry Peasants
  • [POZIOM 03] The Hunt cz.1
  • [POZIOM 16] The Final Battle cz.1

Informacja o grze

Shrek 2: The Game to program należący do gatunku gier zręcznościowych, który stworzono w oparciu o drugą część animowanego filmu pt. „Shrek”. Gra dostępna jest w wersjach na konsole Playstation 2, Xbox, GameCube, GBA i oczywiście komputery osobiste.

Gra Shrek 2: The Game, to przedstawiciel gatunku gier zręcznościowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PC, GBA, PS2, GCN, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 51

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność



Podobne


Shrek 2: The Gameporadnik do gry

autor: Piotr "Ziuziek" Deja

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=287

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Przedmioty

Plakaty

[POZIOM 01] Shrek's Swamp cz.1

[POZIOM 01] Shrek's Swamp cz.2

[POZIOM 02] The Wheel Stealers

[POZIOM 03] The Hunt cz.1

[POZIOM 03] The Hunt cz.2

[POZIOM 04] Angry Peasants

[POZIOM 05] Psycho Vegetation

[POZIOM 06] Shrek Rescues Donkey cz.1

[POZIOM 06] Shrek Rescues Donkey cz.2

[POZIOM 07] Steal The Potion cz.1

[POZIOM 07] Steal The Potion cz.2

[POZIOM 07] Steal The Potion cz.3

[POZIOM 08] Escape The Factory cz.1

[POZIOM 08] Escape The Factory cz.2

[POZIOM 09] The Potion Fails cz.1

[POZIOM 09] The Potion Fails cz.2

[POZIOM 10] The Mine cz.1

[POZIOM 10] The Mine cz.2

[POZIOM 11] Rat Attack cz.1

[POZIOM 11] Rat Attack cz.2

[POZIOM 12] Donkey Escapes Prison cz.1

[POZIOM 12] Donkey Escapes Prison cz.2

[POZIOM 12] Donkey Escapes Prison cz.3

[POZIOM 13] Poos 'n' Boots Escapes Prison

[POZIOM 13] Poos 'n' Boots Escapes Prison cz.2

[POZIOM 13] Poos 'n' Boots Escapes Prison cz.3

[POZIOM 14] Shrek Escapes Prison cz.1

[POZIOM 14] Shrek Escapes Prison cz.2

[POZIOM 15] Giant Gingy Attack

[POZIOM 16] The Final Battle cz.1

[POZIOM 16] The Final Battle cz.2

Wstęp

Witam w poradniku do gry Shrek. Poradnik napisany jest prostym językiem i wyjaśnia naprawdę podstawowe kwestie, tak aby każdy gracz - i młody, i dorosły, doświadczony lub nie - nie miał żadnych trudności z przejściem gry. Na początek jednak napiszę kilka rad, którymi należy się kierować grając w Shreka.

Nie ma specjalnej taktyki na przeciwników, gdyż większość atakuje bezpośrednio. Ty też tylko w ten sposób atakujesz. Po prostu podchodź do przeciwników i naciskaj lewy przycisk myszy patrząc, czy jesteś zwrócony w ich stronę.

Monety można zbierać - na wszelki wypadek są podane ich lokacje. Za monety można kupować eliksiry, jednak z nich właściwie wszystkie mają ten sam efekt: unieszkodliwiają na jakiś czas przeciwnika (tyle, że w różny sposób). Wyjątkiem jest eliksir niewidzialności (dzięki czemu przeciwnicy cię nie widzą, i nie atakują) oraz zmniejszania (dzięki któremu przechodzisz przez małe szczeliny, do których normalnie byś nie miał dostępu).

Na ogół nie będziesz używał zwykłego skoku (pojedyncze kliknięcie prawym przyciskiem myszy), a podwójnego (podwójne kliknięcie). Po prostu dalej skaczesz.

Szukaj Roya - małego kolesia w stroju wróżki. To jedyny sposób, żeby zapisać grę.

Przedmioty

Są tu opisane wszystkie przedmioty, jakie można w grze znaleźć oraz pewne stacjonarne elementy, które do czegoś służą.

Moneta - zbieraj monety, to będziesz mógł kupować eliksiry

Stos monet - jak wyżej, tylko tu znajdujesz 10 monet

Worek ze złotem - jest tu dużo monet, ich liczba generowana jest losowo

Czekoladka - przywraca ci trochę energii życiowej

Skrzynka czekoladek - przywraca ci całą energię życiową

Skrzynka-niespodzianka - zawiera ukryte monety, czekoladki, czasami rycerzy, występuje w różnej wielkości, są także beczki-niespodzianki

Skrzynka wybuchowa - także występuje w większych i mniejszych wersjach, oraz beczkach, lecz nie rozbijaj jej - wybucha i rani bohatera, którym kierujesz

Czterolistna kończyna - przywraca energię życiową i zwiększa jej pasek, dzięki czemu stajesz się bardziej wytrzymały

Automat - możesz tu kupować eliksiry

Plakat - jest dwanaście plakatów, po więcej informacji zapraszam do działu "Plakaty"

Plakaty

W grze jest dwanaście ukrytych plakatów. Po zebraniu trzech plakatów przeniesiesz się do tajnego poziomu z monetami. Tutaj najlepszym sposobem jest wskoczenie na dach i skakanie coraz wyżej i wyżej, po liściach zwykłych, liściach pomarańczowych (które będą cię wyrzucać) i pnączach. Jeśli spadniesz i się zabijesz - to po prostu przeniesiesz się z powrotem do poziomu, w którym byłeś wcześniej.

Oto lokalizacje plakatów (dokładniej znajdziesz w odpowiednim opisie):

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Shrek's Swamp (poziom 1) - obrazek 14

The Wheel Stealers (poziom 2) - obrazek 5

The Hunt (poziom 3) - obrazek 8

Shrek Rescues Donkey (poziom 6) - obrazek 14

Steal The Potion (poziom 7) - obrazek 17

Escape The Factory (poziom 8) - obrazek 11

The Potion Fails (poziom 9) - obrazek 9

Rat Attack (poziom 11) - obrazek 15

Donkey Escapes Prison (poziom 12) - obrazek 10

Puss 'n' Boots Escapes Prison (poziom 13) - obrazek 3

Shrek Escapes Prison (poziom 14) - obrazek 4

The Final Battle (poziom 15) - obrazek 9

[POZIOM 01] Shrek's Swamp cz.1

POZIOM 1 - Shrek's Swamp

Jest to pierwszy poziom gry, niezwykle prosty. Do dyspozycji mamy Shreka, tutaj nauczymy się podstawowych ruchów owego bohatera.

Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad Shrekiem, spójrz przed siebie. Na obrazku [1] pokazane są strzałkami liście, po których należy przeskoczyć, by dostać się na drugą stronę. Po drodze zbieraj oczywiście złote monety. Można co prawda przejść po wodzie, lecz znacznie spowalnia to ruchy naszego ogra. Gdy już będziesz po drugiej stronie, idź jedyną możliwą drogą dalej, do worka treningowego wskazanego prawą strzałką na obrazku [2]. Uderz go parę razy, a wyleci z niego moneta. Potem obróć się i idź prosto, w miejsce wskazane lewą strzałką.

Nie wskakuj na pokazane na przerywniku pnie drzew, tylko biegnij prosto przed siebie. Za pniami, w miejscu pokazanym strzałką na obrazku [3] znajduje się kilka monet. Potem wróć się i wespnij się na samą górę, po pniach. By złapać się rozwieszonej liny, po prostu skocz "na nią" - w miejsce oznaczone lewą strzałką na obrazku [4]. Teraz "idź" w prawo, by przedostać się w miejsce oznaczone prawą strzałką, po drodze zbierając monety. Gdy już będziesz w tym miejscu, naciśnij "dół", by puścić się liany.

Gdy zeskoczysz na niższą półkę, przerywnik pokaże ci rozerwany most, przez który trzeba przeskoczyć (jego kawałki pokazują też strzałki na obrazku [5]). Musisz