Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Spec Ops: The Line zawiera bardzo dokładny opis przejścia wszystkich misji, które znajdziecie w grze. Dodatkowo w poradniku zamieszczono miejsca, w których odnajdziecie dane wywiadowcze pełniące rolę sekretów w grze.
Spec Ops: The Line - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Spec Ops: The Line to widowiskowa taktyczna gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby, przygotowana przez studio Yager Development. W trybie single player gracz wciela się w żołnierza niewielkiego oddziału, który wysłany zostaje z misją ratunkową do zniszczonego przez burze piaskowe Dubaju. Twórcy postarali się o epicki rozmach historii i znakomitą oprawę wizualną. Całości dopełnia funkcjonalny tryb multiplayer.
Gra Spec Ops: The Line, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 92
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1245
Prolog
Rozdział I - The Evacuation - Ruszaj w stronę centrum Dubaju
Rozdział I - The Evacuation - Odszukaj nadajnik ratunkowy
Rozdział I - The Evacuation - Uratuj patrol alfa
Rozdział II - The Dune - Dostań się do Gniazda
Rozdział II - The Dune - Przetrzymaj ataki wroga
Rozdział III - Underneath - Broń swojej pozycji
Rozdział III - Underneath - Podążaj dalej
Rozdział IV - The Refugees - Zlokalizuj zakładnika
Rozdział IV - The Refugees - Odszukaj członków 33 pułku piechoty
Rozdział IV - The Refugees - Przedostań się na niższe piętra
Rozdział IV - The Refugees - Przejmij kontrolę nad działkiem
Rozdział IV - The Refugees - Zniszcz okiennicę
Rozdział V - The Edge - Znajdź drogę na dół
Rozdział V - The Edge - Wyeliminuj snajperów
Rozdział V - The Edge - Podążaj dalej
Rozdział V - The Edge - Przetrwaj atak
Rozdział V - The Edge - Kontynuuj podróż na niższe poziomy
Rozdział VI - The Pit - Przetrwaj do momentu przybycia reszty oddziału Delta
Rozdział VI - The Pit - Podążaj za sygnałem
Rozdział VI - The Pit - Powstrzymuj ataki członków 33 pułku piechoty
Rozdział VI - The Pit - Kontynuuj podążanie za sygnałem
Rozdział VI - The Pit - Przebij się do wyjścia
Rozdział VI - The Pit - Uciekaj!
Rozdział VII - The Battle - Znajdź wyjście
Rozdział VII - The Battle - Odszukaj Goulda
Rozdział VII - The Battle - Dotrzyj do bramy
Rozdział VIII - The Gate - Dotrzyj do bramy
Rozdział VIII - The Gate - Podejmij szturm na bramę
Rozdział IX - The Road - Wykonuj polecenia Konrada
Rozdział IX - The Road - Broń swojej pozycji
Rozdział IX - The Road - Znajdź schronienie
Rozdział X - Riggs - Uratuj Riggsa
Rozdział X - Riggs - Podążaj za Riggsem do koloseum
Rozdział X - Riggs - Zabezpiecz ciężarówki
Rozdział X - Część 2 - Stealing Water - Ochraniaj ciężarówki
Rozdział XI - Alone - Odszukaj swój oddział
Rozdział XI - Alone - Uratuj Lugo
Rozdział XI - Alone - Przebijaj się do przodu
Rozdział XI - Alone - Odwróć uwagę żołnierzy
Rozdział XI - Alone - Ochraniaj swój oddział
Rozdział XI - Alone - Wysadź drzwi
Rozdział XI - Alone - Ochraniaj swój oddział (kontynuacja)
Rozdział XII - The Rooftops - Dotrzyj do wieży radiowej
Rozdział XII - The Rooftops - Zabezpiecz dach
Rozdział XII - The Rooftops - Odszukaj dziennikarza radiowego
Rozdział XII - The Rooftops - Przedostań się do helikoptera
Rozdział XII - The Rooftops - Osłaniaj Lugo
Rozdział XII - The Rooftops - Zburz wieżę radiową
Rozdział XII - The Rooftops - Zestrzel wrogie śmigłowce
Rozdział XIII - Adams - Odszukaj Adamsa
Rozdział XIII - Adams - Przetrzymaj ataki sił wroga
Rozdział XIII - Adams - Podążaj za sygnałem Lugo
Rozdział XIII - Adams - Schroń się na pokładzie jachtu
Rozdział XIII - Adams - Natychmiast dotrzyj do Lugo
Rozdział XIII - Adams - Wynoś się stąd
Rozdział XIV - The Bridge - Dotrzyj do wieży
Rozdział XIV - The Bridge - Zlikwiduj moździerz
Rozdział XIV - The Bridge - Do przodu - ruchy!
Rozdział XIV - The Bridge - Zajmij bunkier z działkiem
Rozdział XIV - The Bridge - Zajmij wartownię
Rozdział XIV - The Bridge - Biegnij do cholery!
Rozdział XV - Welcome
Epilog
(01 - 09)
(10 - 14)
Nieoficjalny poradnik do gry Spec Ops: The Line zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich misji gry. W opisie poszczególnych rozdziałów kampanii dla pojedynczego gracza znalazły się informacje na temat:
sposobów zaliczania otrzymywanych zadań;
skutecznej eliminacji napotykanych przeciwników;
umiejętnego dowodzenia drużyną;
odnajdywania i używania najlepszego wyposażenia;
wykorzystywania elementów otoczenia podatnych na destrukcję;
miejsc odnajdywania danych wywiadowczych (Intel Items)
, pełniących rolę sekretów w grze.
SPEC OPS: THE LINE - PORADNIK UKOŃCZONY
Prace nad poradnikiem zostały zakończone, jeżeli jednak masz jakieś uwagi lub własne propozycje rozbudowy poradnika wyślij je na adres [email protected].
Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche) wydane po zakończeniu prac nad poradnikiem, mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika.
DZIENNIK ZMIAN
16 lipca 2012: Trzecia część poradnika, zawierająca opis przejścia kolejnych pięciu misji, dodanie danych wywiadowczych i osiągnięć.
2 lipca 2012: Druga część poradnika, zawierająca opis przejścia kolejnych pięciu misji.
27 czerwca 2012: Pierwsza część poradnika, zawierająca opis przejścia pierwszych sześciu misji.
Pamiętaj o tym, że informacja dotycząca odnalezienia sekretu jest zapisywana na stałe. Nie musisz więc czekać aż drużyna dotrze do kolejnego punktu kontrolnego. Co więcej, nie musisz w przypadku pominięciu jakichś danych wywiadowczych ponownie przechodzić całej kampanii, bo wystarczy skorzystać z opcji wyboru rozdziału dostępnej z poziomu menu głównego gry.
Członkowie drużyny nie są nieśmiertelni. Jeżeli któryś z podwładnych odniesienie krytyczne obrażenia, to możesz się zachować na dwa sposoby, a mianowicie własnoręcznie go uleczyć lub zlecić tę czynność drugiemu z sojuszników (wciśnięcie środkowego przycisku myszy po namierzeniu rannego członka drużyny). Jeśli zaś chodzi o Walkera, nie zapomnij o możliwości autoregeneracji paska zdrowia. Z opcji tej warto korzystać podczas chowania się za zasłonami, bo kolejne trafienia wstrzymują proces leczenia.
Walker może w danym momencie przenosić dwie bronie oraz ograniczoną liczbę granatów. Warto jest mieć przy sobie jedną broń cechującą się dużą siłą rażenia oraz jedną, do której łatwo jest o dodatkową amunicję. Polecam też regularnie korzystać z granatów, bo skrzynki z zapasami odnajduje się dość często.
Jacek "Stranger" Hałas & Elrond (www.gry-online.pl)
Wprowadzenie do gry jest bardzo krótkie, stanowiąc jednocześnie przedsmak tego co czeka Cię w dalszej części kampanii. Po uzyskaniu kontroli nad głównym bohaterem przystąp do ostrzeliwania innych śmigłowców z użyciem pokładowego miniguna. Nie musisz się martwić ani o stan amunicji ani o to, że broń może się przegrzać.
Scena z przelotu śmigłowciem dobiegnie końca niedługo po zbliżeniu się do burzy piaskowej, a konkretnie w momencie zderzenia się z inną maszyną latającą.
Ruszaj za kolegami z drużyny, pamiętając o tym żeby na bieżąco zapoznawać się z wyświetlanymi przez grę podpowiedziami. Pierwsza z nich dotyczy opcji biegania, aktywowanej przytrzymaniem SPACJI. Po drodze warto też przećwiczyć chowanie się za zasłonami (również SPACJA), choć początkowo nie spotkasz żadnych przeciwników.
Po dotarciu do punktu widokowego skręć w prawo, przeskakując nad przeszkodą (lewy SHIFT). Zbliż się do oznaczonego przez grę zaczepu i wciśnij SPACJĘ żeby zjechać po linie na dół. Kontynuuj przemarsz wśród wraków pojazdów. Po drodze możesz przećwiczyć opcję zmiany broni, aktywowaną przyciskiem E. Zbliż się do wraku autobusu żeby otrzymać zaktualizowane wytyczne.
Ruszaj śladami drużyny, pokonując kolejną przeszkodę. Zbliż się od prawej strony do wraku autobusu (powyższy screen), wskocz do środka i skieruj się do drzwi wyjściowych, zeskakując na dół (SPACJA). Nieco dalej gra wymusi na Tobie żeby kucnąć i wykonuje się to wciskając lewy CTRL.
Po dotarciu do pokazanego na powyższym screenie obszaru podejdź najpierw do nadajnika ratunkowego, przy którym zatrzymał się Lugo. Następnie zbadaj łazik, którym zainteresował się Adams. Doprowadzi do wyświetlenia cut-scenki ze spotkania z pierwszą grupą uzbrojonych i wrogo nastawionych uchodźców.
Nie czekaj na zakończenie rozmowy, tylko wyceluj w oznaczone przez grę miejsce, czyli w jedną z okiennic autobusu wypełnionego piaskiem. Już po wykonaniu tej akcji szybko pozbądź się tych wrogów, którzy nie zostali przysypani.
Nie biegnij od razu za kolegami z drużyny, a pozostań na kilka chwil w miejscu, w którym miała miejsce zasadzka. Odszukaj tu pokazane na powyższym screenie dane wywiadowcze - List z zeznaniem Konrada (Konrad Confession Letter) i je zabierz (przytrzymanie klawisza R).
Po dotarciu do nowego obszaru błyskawicznie ukryj się za najbliższą zasłoną. Rozpocznij od wyeliminowania przeciwników stojących na podwyższeniu po prawej stronie (powyższy screen), następnie zajmuj się tymi rozstawionymi na wprost od Twojej drużyny (warto wycelować w butle) i na koniec rozpraw się z kilkoma bandytami, którzy nadbiegną od lewej strony.
Przejdź do