Benefit 3 (15) 2013 -  - darmowy ebook

Benefit 3 (15) 2013 ebook

3,0
0,00 zł

lub
-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Na przełomie stycznia i lutego 2013 roku zapytaliśmy Państwa, co sądzicie na temat naszego miesięcznika. Badanie przeprowadziła firma TNS Polska.

Okazało się, że w zdecydowanej większości odbiorcy miesięcznika „Benefit” oceniają go pozytywnie – zarówno szata graficzna, jak i częstotliwość ukazywania się magazynu, dobór tekstów i tematyka oraz zawartość merytoryczna uzyskały przewagę ocen 4 i 5 na 5-stopniowej skali. 96 proc. ankietowanych zgodziło się ze stwierdzeniem, że „miesięcznik jest ciekawy, dobrze się go czyta”, 85 proc. – że „dzięki informacjom zawartym w miesięczniku poszerza swoją wiedzę w zakresie zarządzania i sposobów motywowania pracowników”, 68 proc. – że „artykuły zawarte w miesięczniku »Benefit« inspirują do wdrażania nowych rozwiązań w zakładzie pracy”–n. Najbardziej interesującymi zagadnieniami poruszanymi na łamach miesięcznika są dla ankietowanych: tematy dotyczące motywacji, aspekty prawne i tematy związane z rekrutacją. Z badania dowiedzieliśmy się, że nasz miesięcznik jest już rozpoznawalny w Państwa środowisku. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zagadnień, które Państwa interesują, jest więcej, dlatego wszystkich, którzy chcą się z nami podzielić uwagami i propozycjami tematów, jakie powinniśmy poruszać na łamach naszego pisma, zapraszam do przesyłania listów na adres: [email protected].

Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w naszym badaniu.

Jacek Babiel
redaktor naczelny

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB
MOBI
PDF

Liczba stron: 110

Oceny
3,0 (1 ocena)
0
0
1
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Fot. Wojciech Ostrowski

Redakcja:

Elwira Cimoch, Rafał Mikołaj Krasucki

al. Piłsudskiego 58, lok. 201, 18-400 Łomża

tel./faks 86 218 00 74

e-mail:[email protected]

http://miesiecznik-benefit.pl

ISSN 2084-7491

Redaktor naczelny:

Jacek Babiel

Redaktor:

Jolanta Chrostowska-Sufa

Reklama:

Anna Załęska

[email protected]

tel. 22 531 32 75, tel. kom. 508 548 308

Wydawca:

Benefit IP Sp. z o.o. spółka komandytowa

ul. Canaletta 4, 00-099 Warszawa

Współpracownicy:

Anna Celińska, Paweł Celiński, Marcin Chludziński, Agnieszka Drogosz, Łukasz Jarota, Agata Kamińska, Ewa Kastory, Magdalena Kołodkiewicz, Magdalena Kozłowska, Daniel Kurdubski,

Krzysztof Lis, Danuta Malczewska, Joanna Mesjasz, Alicja Moszyńska, Jacek Mrzygłód,

Borys Niemczewski, Radosław Parda,

Marzena Rafalska, Sabina Sadecka,

Agnieszka Sadowska, Daria Siwka,

Sylwia Stachowska, Katarzyna Tyszko,

Dorota Walerjan, Przemysław Walter,

Dariusz Zygmuntowski.

Foto na okładce:

Wojciech Ostrowski

Nakład: 10 000 egz.

DTP: Pracownia Poligraficzna GRAFIS Zbigniew Jakuć

Druk: Libra-Print Daniel Puławski

Dziękujemy!

Na przełomie stycznia i lutego 2013 roku zapytaliśmy Państwa, co sądzicie na temat naszego miesięcznika. Badanie przeprowadziła firma TNS Polska.

Okazało się, że w zdecydowanej większości odbiorcy miesięcznika „Benefit” oceniają go pozytywnie – zarówno szata graficzna, jak i częstotliwość ukazywania się magazynu, dobór tekstów i tematyka oraz zawartość merytoryczna uzyskały przewagę ocen 4 i 5 na 5-stopniowej skali.

96 proc. ankietowanych zgodziło się ze stwierdzeniem, że „miesięcznik jest ciekawy, dobrze się go czyta”, 85 proc. – że „dzięki informacjom zawartym w miesięczniku poszerza swoją wiedzę w zakresie zarządzania i sposobów motywowania pracowników”, 68 proc. – że „artykuły zawarte w miesięczniku „Benefit” inspirują do wdrażania nowych rozwiązań w zakładzie pracy”.

Najbardziej interesującymi zagadnieniami poruszanymi na łamach miesięcznika są dla ankietowanych: tematy dotyczące motywacji, aspekty prawne i tematy związane z rekrutacją.

Z badania dowiedzieliśmy się, że nasz miesięcznik jest już rozpoznawalny w Państwa środowisku. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zagadnień, które Państwa interesują, jest więcej, dlatego wszystkich, którzy chcą się z nami podzielić uwagami i propozycjami tematów, jakie powinniśmy poruszać na łamach naszego pisma, zapraszam do przesyłania listów na adres: [email protected].

Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w naszym badaniu.

Jacek Babiel redaktor naczelny

warto tam być

XXXXI Konferencja Konwent HR – Rekrutacja, Kompetencje i Zarządzanie Zmianą

Tematem przewodnim konwentu będzie rekrutacja, kompetencje i zarządzanie zmianą. Podczas konferencji zostaną zaprezentowane zagadnienia związane z kształtowaniem zaangażowania pracowników, nowoczesnymi narzędziami HR, jak i rolą działów HR w budowaniu wizerunku dobrego pracodawcy na rynku pracy. Konwent będzie doskonałą okazją do nawiązania wartościowych kontaktów, wymiany wiedzy oraz dyskusji ze specjalistami z różnych sektorów HR.

14 marca 2013 – Hotel Mercure wWarszawie

Organizator: Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami

Informacje:http://pszk.pl

HR FACTOR Czynnik pożądany - przez HR-owca II edycja

Głównym celem spotkania jest omówienie najważniejszych, najtrudniejszych i nie zawsze zgłębionych obszarów przez dzisiejsze działy HR. Aby profesjonalnie zarządzać ludźmi, HR-owiec powinien posiadać pewne umiejętności, wiedzę, „czynnik” - HR FACTOR. Dlatego spotkanie podzielone jest na 2 odrębne części. Pierwsza z nich to seminarium, w ramach którego omówimy takie zagadnienia, jak: kosztowne i niekosztowne działania w procesie rekrutacji, zmieniające się preferencje kandydatów, nowe trendy rekrutacyjne, social media w rekrutacji. Druga część to warsztaty, dzięki którym każdy uczestnik będzie mógł nabyć umiejętności z zakresu: Asseeement Center, pozyskiwania talentów z rynku oraz wdrażania/adaptowania nowozrekrutowanego pracownika.

Tematyka spotkania została zaprojektowana w oparciu o pogłębione analizy dokonane przy współpracy z kilkutysięczną grupą HR-owców z całej Polski.

20 marca 2013 – Lord Hotel & Conference Center w Warszawie

Organizator: HRNews.pl

Informacje:http://hrfactor.pl/index.html

IX Ogólnopolskie Forum - Praktyków KADRY-PŁACE-HR

Udział w konferencji pozwoli pozbyć się wszystkich wątpliwości dotyczących niedawno zmienionych przepisów regulacji lub tych, które zmienią się od 1 stycznia 2013 r., dowiedzieć się jak postępować w trudnych sytuacjach, w których można się dopiero znaleźć, rozstrzygnąć kwestie, których do tej pory nie udało się wyjaśnić lub do których odnosi się tak dużo różnych interpretacji, że nie wiadomo, czym się kierować, a także upewnić się co do prawidłowości stosowanych przez siebie rozwiązań i uzyskać praktyczną wiedzę przydatną w konkretnej sytuacji.

21-22 marca 2013 – Hotel Sofitel Victoria w Warszawie

Organizator: Akademia Wiedza i Praktyka Informacje:

Informacje:http://kadryiplace.wip.pl

IX Ogólnopolski Kongres Prawa Pracy

Podczas kongresu eksperci poruszą tematy związane z praktyką stosowania prawa pracy, m.in: jak bezpiecznie rozwiązywać umowy o pracę, jak optymalizować czas pracy, jak uniknąć przykrych konsekwencji kontroli Państwowej Inspekcji Pracy, jakie są rodzaje umów o pracę, jakie są zasady ich zawierania oraz jakie są konsekwencje prawne „ryzykownych” zapisów – czyli co w treści umowy warto zapisać, a czego lepiej unikać. Kongres skierowany jest do prezesów, przedstawicieli działów: kadr i płac, administracyjnych, personalnych, prawnych oraz HR.

Uczestnictwo w VIII Ogólnopolski Kongres Prawa Pracy jest bezpłatne.

12 kwietnia 2013 – Wrocław

Organizator: Most Wanted! HR Consulting Group Sp. z o. o.

Informacje:http://kongresprawapracy.pl

Wyzwania HR

Kolejna edycja konferencji „Wyzwania HR”, po raz pierwszy w Warszawie. Podczas warszawskiej konferencji uczestnicy poznają szczegóły psychologii pozytywu w zarządzaniu i biznesie, przyjrzą się wartościom firmowym, dowiedzą jak skutecznie budować markę zespołu HR oraz wprowadzać innowacje w firmach, a także jakie są najczęstsze błędy szefów HR. W trakcie 9. sesji zaproszeni eksperci zaprezentują najlepsze praktyki, najnowsze trendy i rozwiązania oraz opowiedzą o wyzwaniach, jakie stoją przed działami HR w rozpoczynającym się 2013 roku.

17 kwietnia 2013 – Hotel Andel’s w Krakowie

Organizator: Pracuj.pl

Informacje:http://wyzwaniahr.pl

Robert Cialdini „Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje”

Celem warsztatów jest wyposażenie uczestników w kluczowe umiejętności wpływania na ludzi, które są podstawą do sukcesu w sprzedażny, przewodzeniu innym oraz budowaniu relacji.

Poruszane tematy:

– Jak nakłonić człowieka do zmiany sposobu jego postępowania, zachęcić kogoś do zmiany lub podjęcia decyzji

– Poznanie sześciu najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i włączania ich w naturalny repertuar zachowań

– Nauka negocjacji, by osiągnąć więcej, niż zakładałeś

– Budowanie silnych relacji zawodowych i osobistych

Warsztaty skierowana do: właścicieli firm, prezesów zarządów, członków zarządów, rad nadzorczych, menedżerów.

5 kwietnia 2013 – Warszawa

Organizator: Invest Success

Informacje:http://robertcialdini.pl/o-konferencji.html

XVII Kongres Kadry

Kongres Kadry to spotkanie menedżerów zarządzających ludźmi w firmie. Od 2005 roku, interesujące wystąpienia, ciekawe studia przypadków, uznani eksperci i światowej sławy prelegenci przyciągają na Kongres liczne grono prezesów, członków zarządu, dyrektorów i specjalistów personalnych. Hasło, które towarzyszyć będzie wiosennym spotkaniom i prelekcjom brzmi: Od biznes partnera do matrix managera.

22-24 kwietnia 2013 – Hotel InterContinental w Warszawie

Organizator: Nowoczesna Firma S.A.

Informacje:http://kongreskadry.pl/

Agencja zatrudnienia wg standardów Polskiego Forum HR III edycja

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z rynkiem agencji pracy tymczasowej w Polsce i za granicą, ramami prawymi w jakich taka agencja funkcjonuje. Uczestnicy dowiedzą się jakie akty prawne regulują ich działalność, które przepisy są najważniejsze i jak postępować aby działać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy. Poznają podstawowe zagadnienia dotyczące ochrony danych osobowych, które są szalenie ważne, jednak bardzo często spychane na dalszy plan działalności.

26-27 marca 2013 - w Warszawie w siedzibie Polskiego Forum HR

Organizator: Polskie Forum HR

Informacje:http://polskieforumhr.pl

Rozwiązania HR

Rozwiązania HR to wiedza, praktyka i inspiracje zamknięte w kilku ścieżkach tematycznych. Jak co roku zapraszamy całe działy HR: dyrektorów, menedżerów i specjalistów oraz ekspertów merytorycznych zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi. V edycja Rozwiązań HR podzielona zostanie na cztery ścieżki, z których w trzech odbędą się tradycyjne prezentacje merytoryczne. W czwartej ścieżce będzie można wysłuchać 20 minutowych wystąpień, podczas których nie zobaczą Państwo Power Pointa, a kluczem będzie inspirująca i przesiąknięta wiedzą przemowa eksperta w stylu „TED Talks”.

9 kwietnia 2013 – InterContinental w Warszawie

Organizator: Wolters Kluwer Polska

Informacje:http://konferencja.abc.com.pl/rozwiazaniahr

wywiad

Fot. M. Kowalski

Motywują mnie inni ludzie

Z Anną Dymną rozmawia Jacek Babiel

Pani często mówi, że nie tylko pomaga, ale również pracuje. Jak to jest naprawdę z Anną Dymną?

Od 45 lat jestem aktorką. Dziesiąty rok prowadzę Fundację „Mimo Wszystko”. Jestem jej prezesem i wolontariuszem. Tu nie pracuję, po prostu pomagam. Fundacja zajmuje się ważnymi sprawami, dużo o nich publicznie mówimy i być może dlatego dominują inne moje działania. Ale nadal gram w teatrze, uczę w PWST, prowadzę Salony Poezji. Nie zrezygnowałam z zawodu. Nadal jest on moją największą pasją i radością. Myślę, że dzięki niemu mam siły dotykać tych najtrudniejszych problemów ludzi chorych i niepełnosprawnych. I dziwne, że od tych ludzi nauczyłam się cieszyć małymi rzeczami i codziennie zachwycać życiem.

A może wielu ludzi nie widzi sensu swojego życia właśnie dlatego, że nie umie cieszyć się z tych mniejszych rzeczy?

Tak. Nie zdajemy sobie sprawy, ile mamy powodów do szczęścia i z ilu rzeczy możemy się cieszyć codziennie. Choćby z tego, że mamy ręce, że chodzimy, że widzimy ten piękny świat, że wschodzi słońce, że pada deszcz, że ktoś się do nas uśmiecha, że mruczy kot! Gdy byłam piękna, młoda, zdrowa, często narzekałam i nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak jestem szczęśliwa. Teraz już wiem.

Co panią motywuje na co dzień?

Zawsze motywują mnie inni ludzie. Mam szczęście, bo znam wielu wspaniałych, mądrych, dobrych i pięknych. Ale los też chciał, że pewnego dnia zaprzyjaźniłam się z ludźmi niepełnosprawnymi umysłowo, którzy często są odrzuceni przez rodzinę, społeczeństwo. Zaprzyjaźniłam się z nimi dzięki księdzu Tadeuszowi Isakiewiczowi-Zaleskiemu, prezesowi Fundacji Brata Alberta. Fundacja ta prowadzi na terenie całej Polski wiele placówek terapeutycznych, a w Radwanowicach pod Krakowem – schronisko dla takich osób. Pewnego dnia znalazłam się wśród nich. Przeżyłam to bardzo. Znalazłam się na innej planecie. I już nigdy nie mogłam o nich zapomnieć. Zobaczyłam, jak oni bardzo potrzebują przyjaźni, bliskości drugiego człowieka. Poczułam też, że jestem im naprawdę potrzebna. Oni mi tak naprawdę przypomnieli, co jest w życiu najważniejsze. Niby to zawsze wiedziałam, ale biegnąc przez życie czasem zapominałam, że to wiem. Oni mi przypominają. Najważniejsze – być komuś potrzebnym, że ktoś ci ufa, że czeka na ciebie, myśli o tobie, że uśmiecha się, gdy cię widzi. I jakie to ważne, że dzięki tobie ktoś się uśmiecha, że możesz odmienić mu życie, że nie jest samotny. Jaką to daje siłę i radość. O tym przeważnie rozmawiam z moimi gośćmi w programie TVP2 „Spotkajmy się”. Choć walczą o życie, cierpią, upokarza ich i ogranicza kalectwo, to jednak najbardziej boli ich samotność, a miłość potrafi leczyć i oszukuje nawet śmierć.

Telewidzowie mają łatwiej, jak spotykają się z tą wizją, z tą rozmową pani i jak widzą panią, że mimo wszystko pani pomaga?

Mój program jest po to, aby oswoić trudne tematy. Długo się tego uczyłam. Na początku strasznie to przeżywałam, „umierałam” po każdym nagraniu. Teraz wiem, że muszę normalnie. Często to, co mówią, całkowicie mnie przerasta. Zdarza się, że – gdy wczuwam się w ich sytuację – po prostu „pękam”. Choć mi wstyd i to ponoć bardzo nieprofesjonalne. Ale jestem zwykłym człowiekiem. Co mam udawać? Oni się nie gniewają. Wycierają moje łzy i gadamy dalej. Łzy się zresztą wycina. Oni potrzebują takiej normalnej rozmowy jak tlenu. Potrafią być radośni, szczęśliwi i często – choć nie zawsze to pojmuję – odnajdują w swoim cierpieniu ogromny sens.

Jak radzi sobie pani z czasem? Wielu z nas mówi o tym, że przydałoby się kolejne 24 godziny na dobę...