Wpisz kod

Jak otrzymać dostęp do książek?

1Wpisz otrzymany unikatowy kod.

2Załóż darmowe konto Legimi.

3Pobierz bezpłatną aplikację Legimi dostępną na Android, iOS lub wybrane e-czytniki. Pobieraj i czytaj ebooki bez ograniczeń.

Najczęściej zadawane pytania

Na jakiej zasadzie mogę korzystać z dostępu do ebooków i audiobooków?

Z usługi mogą korzystać Pracownicy PGF, którzy w ramach pakietu benefitów PGF nie korzystają z karty sportowej. Aby uzyskać dostęp do Legimi, należy złożyć w Dziale HR stosowne oświadczenie (link tutaj), na podstawie którego dla Pracownika wygenerowany zostaje kod dostępu. Kod dostępu do Legimi dla Pracowników rezygnujących z karty sportowej, zostanie wygenerowany wraz z dniem wygaśnięcia ważności karty sportowej, dla której zostało złożone oświadczenie o rezygnacji.

Czy dostęp do ebooków i audiobooków jest bezpłatny?

Zarówno aplikacja Legimi, jak i usługa dostępu do ebooków i audiobooków są dla Ciebie całkowicie darmowe. Zostały sfinansowane przez Twojego Pracodawcę.

Czy muszę być Pracownikiem PGF S.A. by wypożyczyć ebooka lub audiobooka?

Możliwość wypożyczania mają wyłącznie uprawnieni pracownicy PGF S.A.

Na jakich urządzeniach mogę czytać wypożyczone książki elektroniczne?

Na urządzeniach z systemami operacyjnymi, dla których dostępna jest aplikacja Legimi: iOS (iPhone, iPad), Android - smartphone i tablet oraz na niektórych czytnikach ebooków w tym Kindle, Windows Phone, Windows 8 i 10 - komputer. Każdy pracownik może czytać w chmurze® na 4 różnych urządzeniach.

Na jak długo uzyskuję dostęp do platformy?

Ebooki i audiobooki można wypożyczać przez 12 miesięcy od daty uruchomienia usługi, chyba że limit stron wykupionego pakietu zostanie wykorzystany przed upływem tego terminu.

Czy wypożyczane w ramach usługi Legimi ebooki mogę czytać na Kindle?

Usługa dostępna jest dla posiadaczy modeli Kindle Touch, 7, 8, 10, Paperwhite 1-4, Voyage, Oasis 1-3

Czy muszę być online, by czytać ebooki lub słuchać audiobooki?

Po pobraniu, ebooki i audiobooki można czytać również offline. Jeżeli czytelnik pozostaje offline przez 7 dni, otrzymuje powiadomienie o konieczności połączenia się z Internetem w celu aktualizacji statusu swojego konta w Legimi.

Czy audiobooki w Legimi czytane są przez lektora, czy syntezator mowy?

Książki oznaczone jako audiobooki czytane są przez lektora. Książki oznaczone jako ebooki z wersją odsłuchu są czytane są przez syntezator mowy. Wszystkie książki dzielimy na: ebooki: wersja tekstowa + dźwiękowa (syntezator mowy) audiobooki: tylko wersja dźwiękowa (lektor) synchrobooki: wersja tekstowa + dźwiękowa (lektor).

Jak często muszę dokonywać synchronizacji w aplikacji Legimi?

Aplikacja Legimi będzie starała się automatycznie aktualizować stan Twojego konta co pewien czas, gdy Twoje urządzenie będzie podłączone do Internetu. Jeśli jednak zdarzy Ci się dłuższy czas bez synchronizacji dla abonamentu odnawianego automatycznie, po upływie ważności okresu wskazywanego przez aplikację masz 5 dni na dokonanie synchronizacji. Jeśli tego nie zrobisz, biblioteczka zostanie zablokowana do czasu połączenia się z Internetem.

Na jakich urządzeniach mogę słuchać audiobooków w Legimi?

Obecnie usługa dostępna jest dla posiadaczy smartfonów i tabletów z systemem operacyjnym Android w wersji 5.0 lub wyższej, a także iPhonów i iPadów z systemem operacyjnym iOS w wersji 11.0 lub wyższej.

Czy mogę swobodnie zmieniać tryb czytania na słuchania?

Tak, można dowolnie przełączać się z czytania na słuchanie (również będąc offline) po pobraniu ebooka oraz danego rozdziału audiobooka. Aby pobrać od razu wszystkie rozdziały audiobooka, należy w ustawieniach aplikacji zaznaczyć opcję „pobieraj wszystkie rozdziały, gdy dostępne jest WiFi"

Na jakich czytnikach można korzystać z abonamentowego dostępu do ebooków?

Prosimy o zapoznanie się z listą certyfikowanych modeli, dostępnych w sprzedaży w naszej księgarni https://www.legimi.pl/pobierz-legimi/

Co się stanie, gdy utracę lub zmienię swój tablet, smartfon lub komputer? W jaki sposób mogę uzyskać na nowym urządzeniu dostęp do mojej Półki z książkami?

Prosimy o kontakt z pomocą techniczną Legimi tel +48 22 307 65 40 w celu rozwiązania problemu.