Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw jako przedmiot raportowania niefinansowego - Kamiński Ryszard - książka

Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw jako przedmiot raportowania niefinansowego książka papierowa

Kamiński Ryszard

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

79,90 zł
od 40,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W monografii autor podjął jeden z najważniejszych współcześnie problemów związanych z relacjami pomiędzy przedsiębiorstwami a ich otoczeniem, tj. raportowania osiągnięć przedsiębiorstw szerokiemu spektrum interesariuszy. Podjęta problematyka jest szczególnie ważna ze względu na postępujący proces wdrażania do praktyki idei zrównoważonego rozwoju systemu społeczno-gospodarczego (w obszarze gospodarczym, społecznym i środowiskowym), zwłaszcza w sektorze przedsiębiorstw.
Książka wpisuje się w ten nurt poszukiwań naukowych i rozwiązań natury praktycznej, w tym regulacyjnej. Jest pracą kompleksową, w której referowane zagadnienia dotyczące współczesności przedstawione są na tle szerokiego kontekstu natury teoretycznej oraz, częściowo, w ujęciu historycznym.
Prezentowane zagadnienia ilustrowane są licznymi danymi pochodzącymi z wielu raportów i zestawień ukazujących badane kwestie nie tylko na obszarze Polski, lecz także w Europie i na świecie. Niewątpliwą wartością monografii jest pogłębione przedstawienie i analiza regulacji prawnych dotyczących sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej.

Autor prezentuje swoją opinię na temat tych rozwiązań, odnosząc się zwłaszcza do projektu nowej dyrektywy UE. Przeprowadza analizę regulacji prawnych, konfrontując swoją ocenę ze stanowiskiem innych autorów, a efektywność uregulowań ilustruje danymi pochodzącymi z praktyki.

Liczba stron: 284

Format (wymiary): 15.0x23.5cm

ISBN: 9788320825114

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.