Zasoby niematerialne w procesie tworzenia przewag konkurencyjnych - Wierzbiński Bogdan - książka

Zasoby niematerialne w procesie tworzenia przewag konkurencyjnych książka papierowa

Wierzbiński Bogdan

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

SPIS TREŚCI



WPROWADZENIE



ROZDZIAŁ I. Koncepcja tworzenia przewag konkurencyjnych w teorii zarządzania

1.1. Konkurencyjność w teoriach organizacji

1.2. Istota przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa

1.3. Zdolność przedsiębiorstw do osiągnięcia przewag konkurencyjnych

1.4. Proces tworzenia przewag konkurencyjnych a przedsiębiorczość strategiczna



ROZDZIAŁ II. Zasoby niematerialne a zasobowa koncepcja budowy i utrwalania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw

2.1. Zasobowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa

2.2. Zasoby niematerialne przedsiębiorstwa w procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej

2.3. Przegląd koncepcji budowy przewag konkurencyjnych w oparciu o zasoby niematerialne

2.4. Wiedza oraz zaufanie jako kluczowe zasoby niematerialne tworzące przewagi konkurencyjne przedsiębiorstw

2.5. Więzi międzyorganizacyjne w procesie utrwalania i budowy przewag konkurencyjnych



ROZDZIAŁ III. Charakterystyka przedsiębiorstwa przygranicznego

3.1. Konceptualizacja pojęcia przygraniczności oraz transgraniczności

3.2. Charakterystyka oraz możliwości tworzenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw przygranicznych

3.3. Zasoby niematerialne a zdolność dostosowania się przedsiębiorstw sfery MSP do uwarunkowań środowiskowych



ROZDZIAŁ IV. Budowa przewag konkurencyjnych przez przedsiębiorstwa MSP należące do inteligentnych specjalizacji na obszarach przygranicznych

4.1. Podstawy metodyczne prowadzenia badań

Założenia badawcze

Model badawczy

Narzędzia badawcze, operacjonalizacja

Przebieg badań

4.2. Charakterystyka badanego przedmiotu i obszaru badań

4.3. Niematerialne zasoby MSP w procesie podejścia strategicznego do realizacji procesów gospodarczych

4.4. Wiedza jako kluczowy zasób niematerialny przedsiębiorstw MSP a zdolność kreowania przewag

4.5. Potencjał konkurencyjny zasobów niematerialnych przedsiębiorstw przygranicznych

MSP w procesie internacjonalizacji i budowy przewag konkurencyjnych

Liczba stron: 354

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788379966165

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.