Zarządzanie stresem - Clayton Mike - książka

Zarządzanie stresem książka papierowa

Mike Clayton

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wszystkim się wydaje, że wiedzą, czym jest stres, i że z łatwością potrafią go rozpoznać. Tymczasem objawy stresu bywają różne i wcale nie takie oczywiste - wśród najczęstszych wymienia się: nadmierną agresję, zobojętnienie, brak pewności siebie, ciągłe zmęczenie, ból pleców i szyi, osłabioną koncentrację czy ataki paniki. Jeśli masz kłopot ze stresem lub podejrzewasz, że może on być przyczyną twoich problemów w życiu prywatnym lub zawodowym, to koniecznie sięgnij po ten poradnik.

Kluczem do zarządzania stresem jest odzyskanie kontroli - nad otoczeniem, czasem, nastawieniem, emocjonalną i fizjologiczną reakcją na niego. Książka wyposaży cię we wszystkie narzędzia do tego potrzebne: najpierw dostarczy ci wiedzy o stresie i mechanizmach jego powstawania, a później udostępni środki i taktyki, które pomogą ci odzyskać kontrolę w konkretnych stresujących sytuacjach. Dowiesz się, jak zarządzać stresem w pracy, m.in. jak wspierać współpracowników i jak chronić siebie przed stresem. W specjalnym dodatku na końcu książki odnajdziesz aż 101 sprawdzonych pomysłów na obniżenie stresu. Znajdź ten najlepszy dla siebie, pokonaj stres i odzyskaj pozytywne spojrzenie na świat!

Dzięki tej książce:
- poznasz konkretne techniki zmniejszające poziom stresu
- nauczysz się, jak przejąć kontrolę nad otoczeniem i własnymi emocjami
- zmienisz podejście do stresujących sytuacji w pracy i życiu codziennym
- dowiesz się, jak zarządzać stresem spowodowanym zmianą lub konfliktem

Liczba stron: 207

Tłumacz: Zimnoch Katarzyna

Format (wymiary): 14.5x21.0cm

ISBN: 9788377880982

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.