Zamyślenia na Wielki Tydzień - Halik Tomas - książka

Zamyślenia na Wielki Tydzień książka papierowa

Halik Tomas

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

24,90 zł
od 12,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Jedność
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Teksty rozważań popularnego czeskiego kapłana i duszpasterza, ks. Tomasza Halika, ilustrowane dziełami światowego malarstwa. Pomogą nam dogłębnie wniknąć w tajemnice naszej wiary i modlitewnie przygotować się do Wielkanocy. Słowom medytacji towarzyszą poruszające sceny Wielkiego Tygodnia, ukazujące dramatyczne zwroty akcji, które były udziałem naszego Zbawiciela w ostatnich dniach Jego ziemskiego życia.

„Droga krzyżowa była ważnym wsparciem w naszej chrześcijańskiej formacji, odprawialiśmy ją potajemnie w lasach niedaleko Pragi, łącząc się z cierpieniami chrześcijan całego świata. Właśnie im, licznym chrześcijanom, którzy także dziś są niesłusznie prześladowani, chciałbym zadedykować tekst tej modlitwy” (ks. Tomáš Halik).

Ks. prał. Tomáš Halík (ur. 1948 w Pradze) jest wykładowcą na Uniwersytecie Karola w Pradze. W czasach reżimu komunistycznego potajemnie otrzymał święcenia kapłańskie z rąk biskupa Aufderbecka w Erfurcie (Niemcy wschodnie), następnie pełnił posługę w „Kościele podziemnym”. Papież Jan Paweł II mianował go doradcą Papieskiej Rady ds. Dialogu z Niewierzącymi (1990); Benedykt XVI nadał mu tytuł prałata honorowego Ojca Świętego (2008).

Został uhonorowany licznymi wyróżnieniami międzynarodowymi w tym Nagrodą Templetona (2014). Doktor honoris causa z teologii uniwersytetów w Erfurcie i Oksfordzie. Jego książki zostały przetłumaczone na 19 języków.

Liczba stron: 72

Tłumacz: Stopa Krzysztof

Format (wymiary): 17.5x19.5cm

ISBN: 9788381446907

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.