Zakupoholizm - Kucewicz Katarzyna - książka

Zakupoholizm książka papierowa

Kucewicz Katarzyna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,90 zł
od 20,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Zakupy są dla ciebie lekarstwem na stres? Zdarza ci się kupować rzeczy, których nie potrzebujesz lub na które cię nie stać? Często masz wyrzuty sumienia z powodu zrobionych zakupów? Jeśli tak, prawdopodobnie jesteś zakupoholiczką/zakupoholikiem. Jednak od nałogu kupowania można się uwolnić! W Polsce z uzależnieniem od zakupów boryka się ok. 2 mln ludzi. Nałóg kompulsywnego kupowania dotyczy zarówno kobiet (80%), jak i mężczyzn. Częściej mieszkańców dużych miast, osób z wyższym wykształceniem i zamożnych. Zakupoholizm to pierwsza na polskim rynku książka dotycząca kompulsywnych zakupów, która zawiera autorski program pracy z własnymi przekonaniami oraz szczegółowy test pozwalający ocenić stopień uzależnienia od zakupów. Poradnik skonstruowany jest tak, jak przebiegałby warsztat samokontroli podczas indywidualnej terapii z psychologiem. W drodze ku wolności od przymusu kupowania towarzyszy Katarzyna Kucewicz, doświadczona psycholożka i psychoterapeutka, która wskazuje, jak poradzić sobie z głodem zakupowym, i pomaga w podjęciu dobrej decyzji: kupić czy nie kupić? Katarzyna Kucewicz – psycholożka, psychoterapeutka, ekspertka w programie „Rozmowy w Toku” oraz audycjach radiowych i programach telewizyjnych. Prowadzi terapię uzależnień behawioralnych, szczególnie zakupoholizmu. Autorka licznych artykułów na temat kompulsywnych zakupów. Więcej informacji: kucewiczpiotrowicz.pl.

Liczba stron: 248

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788367215763

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.