Wzory pism procesowych w sprawach cywilnych gospodarczych i rejestrowych + CD - Bugajna-Sporczyk Dorota, Gola Alfred, Pietrzkowski Henryk - książka

Wzory pism procesowych w sprawach cywilnych gospodarczych i rejestrowych + CD książka papierowa

Bugajna-Sporczyk Dorota, Gola Alfred, Pietrzkowski Henryk

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wzory pism procesowych w sprawach cywilnych, gospodarczych i rejestrowych zawierają zmiany w obowiązującym stanie prawnym wprowadzone do Kodeksu postępowania cywilnego ustawą z 16 września 2011 r. o zmianie ustawy – Kodeks postępowania cywilnego oraz niektórych innych ustaw, które obowiązują od 3 maja 2012 r.

W kolejnym wydaniu uwzględniono ujawnioną w praktyce potrzebę opracowania nowych wzorów. Dodano wzory pism w postępowaniu procesowym: zażalenie na uchylenie przez sąd drugiej instancji wyroku sądu pierwszej instancji i przekazanie sprawy do ponownego rozpoznania; w postępowaniu nieprocesowym z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego: wniosek o nakazanie zapłaty sumy pieniężnej w związku z niewykonaniem obowiązków wynikających z orzeczenia w przedmiocie kontaktów z dzieckiem oraz w postępowaniu egzekucyjnym: wniosek o wszczęcie egzekucji czynności, którą może wykonać także inna osoba.

Nowe wydanie zbioru uwzględnia dorobek orzecznictwa sądowego, mającego związek z problematyką poszczególnych wzorów, oraz niektóre wypowiedzi doktryny.

Znakomity dodatek stanowi płyta CD zawierająca wersje edytowalne wzorów zamieszczonych w opracowaniu.

Książka – opracowana przez zespół znakomitych prawników cywilistów – z pewnością ułatwi pracę zarówno prawnikom praktykom, jak i osobom niezajmującym się profesjonalnie prawem.

Liczba stron: 7072

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788378062813

Wydanie: 9

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.