Tytuł dostępny bezpłatnie w ofercie wypożyczalni Depozytu Bibliotecznego.
Tę książkę już wkrótce będziesz mógł / mogła wypożyczyć z naszej biblioteki partnerskiej!
Zapisz się do kolejki i zaczekaj, aż pozyskamy ją dla Ciebie.
Aktualizację dostępności potwierdzimy w naszych social mediach:
https://www.facebook.com/depozytbiblioteczny
https://www.instagram.com/depozytbiblioteczny
Według znanego powiedzenia połowa pieniędzy wydana na reklamę jest zmarnowana - problem w tym, że nie wiadomo która. David Ogilvy, twórca nowoczesnej reklamy opartej na badaniach rynku, pokazuje na czym polega dobra i skuteczna reklama oraz jak ją tworzyć. W tej książce pełnej anegdot i barwnych opowieści, autor prezentuje szereg zasad, które powinien respektować każdy przekaz mający przyciągnąć uwagę odbiorcy. Jest to bestseller wszechczasów w dziedzinie książki o reklamie - powinien ją przeczytać każdy, kto chce dotrzeć na rynek ze swoim produktem lub przekazem.
"...Jestem zupełnym tumanem we wszystkim oprócz reklamy. Nie umiem czytać arkusza kalkualacyjnego, posługiwać się komputerem, jeździć na nartach, grać w golfa ani malować. Ale jeśli chodzi o moją dziedzinę, to jak mówi Advertising Age, jestem "królem twórczej reklamy...".
[opis okładkowy]
Książka dostępna w katalogu bibliotecznym na zasadach dozwolonego użytku bibliotecznego.
Tylko dla zweryfikowanych posiadaczy kart bibliotecznych.
Książka dostępna w zasobach:
Miejska Biblioteka Publiczna w Koninie (2)
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Rok wydania: 2000
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na: