Wynalazek pracowniczy studium prawnoporównawcze - Julia Chlebny - książka

Wynalazek pracowniczy studium prawnoporównawcze książka papierowa

Julia Chlebny

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka podejmuje nieomawianą szerzej w aktualnej literaturze polskiej problematykę wynalazczości pracowniczej. Opracowanie porządkuje dotychczasowe wypowiedzi doktryny dotyczące wynalazku pracowniczego oraz poddaje analizie obecny stan prawny. Ocena rodzimych unormowań dokonana jest przy uwzględnieniu rozwiązań i tendencji występujących w systemach prawnych państw wysokorozwiniętych - Francji, Niemiec i Stanów Zjednoczonych. Podstawowym celem opracowania jest wyznaczenie ram pojęcia wynalazku pracowniczego. Analizie zostały poddane stosunki prawne w ramach których wynalazki pracownicze mogą powstać oraz okoliczności w jakich dokonanie wynalazku pozwala zakwalifikować go do kategorii pracowniczych. Zagadnienie komu przysługuje prawo do wynalazku, jakie są prawa i obowiązki związane z dokonaniem wynalazku w warunkach pracowniczych ma kluczowe znaczenie zarówno z punktu widzenia interesu twórców, ale przede wszystkim z punktu widzenia przedsiębiorcy inwestującego w prace badawcze. Szczególną uwagę poświęcono wynalazkom dokonanym na uczelniach wyższych z uwagi na specyfikę zatrudnienia pracowników naukowych.

Niniejsza praca została nagrodzona przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz konfederację Lewiatan w konkursie na najlepszą pracę naukową z dziedziny własności intelektualnej organizowanym przez Urząd Patentowy RP.

Liczba stron: 418

Rok wydania: 2015

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788325578619

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.