Wielka Księga Prawa Pracy -  - książka

Wielka Księga Prawa Pracy książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Stan prawny na 1 września 2016 r.
Wielka księga prawa pracy to zbiór ujednoliconych tekstów najważniejszych aktów prawnych z zakresu prawa pracy, przeznaczony dla firm i jednostek sfery budżetowej. Każdy akt prawny opatrzony jest komentarzem opracowanym przez ekspertów praktyków.

W skład zbioru wchodzą m.in.:
-Kodeks pracy ze szczegółowym komentarzem do każdego działu, zawierającym informacje o wszystkich zmianach, które weszły w życie w 2016 r., w tym najnowszych – dotyczących zatrudniania kobiet przy pracach dotychczas im wzbronionych oraz nowych terminów zawierania umów o pracę;
-Ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, wprowadzająca od 1 stycznia 2017 r. minimalną stawkę godzinową dla zleceniobiorców i osób świadczących usługi;
-Ustawa o Państwowej Inspekcji Pracy, uwzględniająca nowe obowiązki i prawa inspekcji wprowadzone ustawą o delegowaniu pracowników w ramach świadczenia usług;
-Ustawa o zasadach kształtowania wynagrodzeń osób kierujących niektórymi spółkami, która wprowadza od 9 września 2016 r. nowe zasady wynagradzania menedżerów w spółkach Skarbu Państwa;
-Karta Nauczyciela wraz z komentarzem do najnowszych zmian, które weszły w życie 1 września 2016 r.;
-Rozporządzenia wykonawcze do Kodeksu pracy.
Publikacja to doskonała pomoc w codziennej pracy przede wszystkich dla służb kadrowych, działów personalnych, kadrowych, księgowych oraz biur rachunkowych.

Liczba stron: 836

Rok wydania: 2016

Format (wymiary): 15.5x23.5cm

ISBN: 9788374407489

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.