Twórcza wiara w siebie - Kelley Tom, Kelley David - książka

Twórcza wiara w siebie książka papierowa

Kelley Tom, Kelley David

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


Opis

"Wnikliwa i fascynująca opowieść o tym, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną
kreatywność drzemiącą w każdym z nas.
Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w
biznesie.  Najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Jednak większość z nas
przejawia skłonność do rezygnacji z szaty kreatywności na rzecz „typów twórczych” –
tych, którzy malują, rzeźbią, projektują lub piszą, by w ten sposób zarabiać na
życie. Zapominamy, że jako dzieci wszyscy byliśmy kreatywni, lepiliśmy figurki z
gliny i często używaliśmy kredek. Z czasem wielu z nas zniechęciło się do swoich
twórczych przedsięwzięć, by ostatecznie skupić całą swoją energię na dążeniu do
bardziej tradycyjnych celów.
W książce „Twórcza wiara w siebie” bracia Kelleyowie przypominają, że wszyscy mamy do
zaoferowania jakieś pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan
umysłu, sposób myślenia i proaktywne podejście do znajdowania nowych rozwiązań. Nie
wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być bardziej twórczym prawnikiem,
lekarzem, menedżerem lub sprzedawcą.
Opierając się na historiach zaczerpniętych z pracy w IDEO i d.school na Uniwersytecie
Stanforda, bracia Kelleyowie pokazują, jak dotrzeć do źródła kreatywności i wyobraźni
w trakcie rozwiązywania codziennych problemów. Co więcej, wskazują konkretne
strategie służące uwalnianiu tej twórczej iskry.
Jak wyjaśniają, kreatywność i zdolność do innowacji są niczym mięśnie – im bardziej z
nich korzystamy, tym silniejsze się stają. Twórcza wiara w siebie dodaje odwagi do
zmieniania świata i inspiruje do połączenia przełomowych pomysłów z działaniem
doskonalącym nasze firmy, kariery oraz życie.
David Kelley jest założycielem IDEO – jednej z wiodących na świecie firm zajmujących
się innowacją i projektowaniem – jak również twórcą d.school na Uniwersytecie
Stanforda.
Tom Kelley jest partnerem w IDEO i autorem bestsellerów „Sztuka innowacji” oraz
„Dziesięć twarzy innowacji”. Zajmuje również stanowisko executive fellow na
Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley’s Haas School of Business
"

Liczba stron: 240

Tłumacz: Doroba Anita

Format (wymiary): 15.8x23.3cm

ISBN: 9788377463017

Wydanie: 1