Tekst (w) sieci Tom 2 -  - książka

Tekst (w) sieci Tom 2 książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Druga z książek ukazujących się pod tytułem Tekst (w) sieci zawiera kolejne artykuły, pierwotnie wygłoszone na konferencji, która odbyła się w grudniu 2008 roku w Warszawie. Tom Tekst (w) sieci. Literatura, społeczeństwo, komunikacja przynosi rozprawy, które - nie inaczej niż w pierwszym tomie - są wynikiem międzydyscyplinarnego dialogu badaczy i praktyków "sieci", który zaistniał na konferencji. Wyjątkowy charakter spotkania umożliwił także określenie podstaw wzajemnej współpracy. Połączenie nierzadko przeciwstawnych punktów widzenia zapewniła semantyka "sieci", rozumianej nie tylko jako nowoczesny system połączeń informatycznych, lecz także sposób istnienia człowieka w tradycji i w kulturze. We wstępie do tomu Tekst (w) sieci. Tekst, język, gatunki zarysowano opozycję między archaicznym a nowatorskim nastawieniem do sieci. Dopiero połączenie obu punktów widzenia, zespolenie stanowisk autorów reprezentujących różne kompetencje badawcze, pozwala uchwycić mechanizmy funkcjonowania tekstu (w) sieci, oparte na odwoływaniu się do tradycji z jednej strony, z drugiej zaś na nieustannym podkreślaniu nowości. Zebrana w książce różnorodność stanowisk wobec historii, współczesności (a nawet przyszłości) tekstu (w) sieci zainteresuje nie tylko naukowców - literaturoznawców, socjologów, psychologów, kulturoznawców i medioznawców. Tom skierowany jest również do czytelników spoza środowiska akademickiego, którzy chcą po prostu więcej wiedzieć o jednej z oplatających nas i wszechwładnie panujących sieci. ze Wstępu (do tomu drugiego)

Liczba stron: 332

Rok wydania: 2009

Format (wymiary): 16.0x23.4cm

ISBN: 9788376440354

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.