System Prawa Pracy Tom 7 Prawo rynku pracy -  - książka

System Prawa Pracy Tom 7 Prawo rynku pracy książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Tom VIII Systemu Prawa Pracy zawiera omówienie problematyki prawa rynku pracy stanowiącego obszerną, choć jeszcze ostatecznie nieusystematyzowaną część prawa pracy. Do chwili obecnej brakowało na polskim rynku pozycji, która zagadnienia te podejmowałaby w ujęciu tak kompleksowym.

Autorzy, uwzględniając w szerokim zakresie aspekty aksjologiczne, analizują regulacje prawne tworzące system administracji rynku pracy, które de?niują podmioty korzystające z pomocy na tym rynku oraz określają ich uprawnienia i obowiązki. W opracowaniu podjęto próbę systematyzacji zagadnień oraz wskazania kwestii podejmowanych w dotychczasowym piśmiennictwie jedynie marginalnie.
Czytelnicy odnajdą w publikacji m.in.:
- szczegółowe interpretacje obowiązujących regulacji wraz z ich aksjologicznym uzasadnieniem,
całościowe ujęcie problematyki, uwzględniające praktyczne aspekty funkcjonowania instytucji prawnych,
- przegląd struktury organizacyjnej administracji pracy oraz omówienie obowiązków i praw podmiotów działających w imieniu państwa,
- opis obecnego modelu organizacji rynku pracy i dotyczące go propozycje de lege ferenda.
Autorami tomu są uznani przedstawiciele nauki prawa pracy, prawa zabezpieczenia społecznego i prawa administracyjnego, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całego kraju i wyróżniający się znaczącym dorobkiem w zakresie opracowywanych zagadnień.

Liczba stron: 1624

Rok wydania: 2018

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788381245999

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.