Stylistka podbija Manhattan - Nixon Rosie - książka

Stylistka podbija Manhattan książka papierowa

Rosie Nixon

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

"Stylistka" powraca w iście światowym stylu!
Odkąd Amber Green wyrwała się ze szponów hollywoodzkiej szefowej z piekła rodem, w jej życiu panuje niczym niezmącona idylla. Ma wymarzoną pracę i jest szczęśliwa u boku seksownego Roba. Jednak sytuacja okazuje się przejściowa, Rob dostaje pracę w Nowym Jorku i oboje muszą zmienić miejsce zamieszkania.
Stolica światowej mody okazuje się wyjątkowo trudna. Amber staje się częścią świata skandali towarzyskich, wywołanych jednym zdjęciem na Instagramie i ciągłego wyścigu o popularność. Na domiar złego znów trafia na wyjątkowo trudny charakter w swoim otoczeniu…
Czy Amber uda się ugryźć słodki kęs Wielkiego Jabłka modowego świata zanim ten pożre ją żywcem?
__
O autorce
Rosie Nixon jest redaktorką naczelną magazynu „HELLO!” i baczną obserwatorką świata mody i wielkich gwiazd. Przez wiele lat pracowała w różnych magazynach związanych z branżą modową oraz plotkami ze świata celebrytów, m. in. w „Glamour”, „Grazii” czy „Red”. Podczas swojej dziennikarskiej kariery relacjonowała ceremonie rozdania nagród, premiery wielkich produkcji filmowych oraz wesela gwiazd. Uwielbiana przez sławy często obraca się w ich towarzystwie i przygląda się showbiznesowi od środka, co zainspirowało ją do napisania zabawnej powieści o Amber Green.

Liczba stron: 392

Rok wydania: 2020

Tłumacz: Wyszogrodzka-Gaik Agnieszka

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788366338579

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.