Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Niniejsze studium socjologiczne realizuje dwa zasadnicze cele. Pierwszy - to opis sytuacji pracy przedsiębiorców prowadzących małe firmy. Drugi - to odpowiedź na pytanie, która kategoria czynników: społeczno-kulturowych czy rynkowych w większym zakresie kształtuje ich sytuację pracy? Przedstawiono cechy formalne firm typu: wielkość, branża, zasięg czasowy i przestrzenny działalności oraz ocenę ich kondycji rynkowej. Przedmiotem analizy są także kwalifikacje zawodowe właścicieli, pełnione funkcje i obowiązki, doświadczenia w pracy, przyczyny założenia własnej firmy, osiągnięcia zawodowe i ekonomiczne. Jednak zasadniczą część rozważań poświęcono systemom wartości i norm związanych ze sferą pracy, czego ważnym kontekstem są zagadnienia percepcji własności gospodarki i rynku pracy.
Liczba stron: 380
Rok wydania: 2009
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 9788322730386