Rysunek w psychoterapii - Gerald D. Oster,Patricia Gould - ebook

Rysunek w psychoterapii ebook

Gerald D. Oster, Patricia Gould

0,0

Opis

Tę książkę już wkrótce będziesz mógł / mogła wypożyczyć z naszej biblioteki partnerskiej!
Zapisz się do kolejki i zaczekaj, aż pozyskamy ją dla Ciebie. 

Aktualizację dostępności potwierdzimy w naszych social mediach: 

https://www.facebook.com/depozytbiblioteczny
https://www.instagram.com/depozytbiblioteczny

Leczenie zaburzeń psychicznych polega między innymi na rozwinięciu i utworzeniu związku terapeutycznego pomiędzy leczącym a pacjentem. Utworzenie tej relacji wymaga uwzględnienia wielu aspektów i indywidualnego podejścia do pacjenta. Terapeuci często w swojej pracy natrafiają na osoby, które mają kłopoty z wyrażaniem siebie za pomocą słów, przyjmują postawę obronną, nie potrafią obdarzać zaufaniem. Okazuje się, że jedną z najlepszych metod rozwiązania konfliktu jest posłużenie się rysunkiem, który z jednej strony ułatwia pacjentom wyrażanie własnych lęków, pragnień i fantazji, z drugiej zaś pomaga klinicystom w pracy diagnostycznej i terapeutycznej.

Ta niezwykle użyteczna książka stanowi cenną lekturę dotyczącą niewerbalnych form terapii. Zawiera ponad 90 przykładów pomagających zrozumieć, w jakim stopniu włączenie sztuki do repertuaru klinicznego wzbogaca związek terapeutyczny.

Autorzy omawiają sposoby wykorzystania rysunku w:

- procesie oceny osobowości,

- psychoterapii indywidualnej,

- systemowej terapii rodzinnej,

- terapii grupowej.

Książka dostępna w katalogu bibliotecznym na zasadach dozwolonego użytku bibliotecznego.
Tylko dla zweryfikowanych posiadaczy kart bibliotecznych. 

 

Książka dostępna w zasobach:

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Rok wydania: 2005

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.