Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych - Ożóg Marcin - książka

Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych książka papierowa

Ożóg Marcin

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w polskim piśmiennictwie prawniczym. Celem jej jest ułatwienie producentom oraz dystrybutorom napojów alkoholowych, a także mediom, z drugiej zaś strony jednostkom samorządu terytorialnego i organom ochrony prawnej poruszania się po obowiązujących w dziedzinie reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych zawiłych przepisach prawa administracyjnego. Lektura książki ma stanowić również dla czytelnika zachętę do ogólniejszej refleksji nad zagadnieniem obecności alkoholu w życiu społecznym oraz założeniami, celami i instrumentami polityki państwa w tej dziedzinie. Powinny sięgnąć po nią również osoby odpowiedzialne za kształt tej polityki, a także studenci nauk społecznych i inne osoby zainteresowane tym zagadnieniem.

Liczba stron: 244

Rok wydania: 2011

Format (wymiary): 14.0x22.0cm

ISBN: 9788325530839

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.