Przepisy 2022 Prawo administracyjne -  - książka

Przepisy 2022 Prawo administracyjne książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Prawo administracyjne 2022 w aktualnym brzmieniu

Przygotowujesz się do egzaminów na Wydziale Prawa lub matury z WOS-u? Korzystasz z przepisów prawa administracyjnego w praktyce zawodowej? Przed Tobą kompletny zbiór przepisów materialnego i formalnego prawa administracyjnego w najnowszym wydaniu: publikacja dokumentuje stan prawny na styczeń 2019. To kompletne, rzetelne źródło wiedzy dla studentów prawa, aplikantów, praktyków i pracowników organów administracyjnych.
Pomoc naukowa dla studentów prawa i nie tylko

Oprawę graficzną przygotowano tak, by maksymalnie ułatwić Ci korzystanie z książki. Powiększony format pozostawia dość miejsca na czytelne rozplanowanie treści. Kartkując broszurę od razu widzisz, co zmieniło się w stosunku do poprzednich lat: aktualizacje ustaw opatrzono przypisami redakcyjnymi, a artykuły, które oczekują na wejście w życie, wyróżniono w ramkach. Całości dopełnia funkcjonalny skorowidz, który błyskawicznie wskaże Ci potrzebny fragment tekstu.
Prawo administracyjne 2022 – zawartość zbioru

Konstytucja RP
Kodeks postępowania administracyjnego
Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
Prawo o ustroju sądów administracyjnych
Ordynacja podatkowa
Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
Ustawa o samorządzie gminnym
Ustawa o samorządzie powiatowym
Ustawa o samorządzie województwa
Prawo o adwokaturze
Regulamin wykonywania zawodu adwokata w kancelarii indywidualnej lub spółkach
Kodeks Etyki Adwokackiej
Ustawa o radcach prawnych
Regulamin wykonywania zawodu radcy prawnego
Kodeks Etyki Radcy Prawnego

Liczba stron: 444

ISBN: 9788366720824

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.