Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
49,00 zł
od 24,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Autor książki przedstawił specyfikę przedsiębiorczości i innowacyjności jednostek osadniczych, przedsiębiorcze i innowacyjne podejście w zarządzaniu jednostkami samorządu terytorialnego i podmiotami regionalnymi. W pracy zaprezentowano główne problemy funkcjonowania innowacyjnych miast i regionów, a także regionów wiedzy, które konkurują o dostęp do deficytowych czynników wzrostu. Szczególną uwagę poświęcono przedsiębiorczości i innowacyjności jako koncepcji pozyskiwania regionalnych czynników rozwojowych.
Czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
genezy i warunków rozwoju przedsiębiorczości i innowacyjności,
czynników i źródeł konkurencyjności regionalnej,
miejsca uniwersytetu w koncepcji innowacyjnej gospodarki,
koncepcji kształtowania się innowacyjnych miast i regionów, z udziałem instytucji badawczo rozwojowych,
roli przedsiębiorstwa w rozwoju przedsiębiorczości regionalnej,
istoty Gospodarki Opartej na Wiedzy i systemów innowacji, jako mechanizmu wdrażania wiedzy do gospodarki,
regionów wiedzy jako strategii rozwoju regionalnego,
miasta innowacyjnego, jako strategii rozwoju regionalnego.
Publikacja jest przeznaczona dla wykładowców i studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania, na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych i doktoranckich. Może również wzbudzić zainteresowanie pracowników sektora samorządowego, menedżerów, właścicieli przedsiębiorstw, którzy zorientowani są na wdrażanie koncepcji przedsiębiorczości i innowacyjności w praktyce gospodarczej.
Liczba stron: 258
Rok wydania: 2013
Format (wymiary): 16.5x24.0cm
ISBN: 9788325555368
