Programowanie sterowników przemysłowych - Kasprzyk Jerzy - książka

Programowanie sterowników przemysłowych książka papierowa

Jerzy Kasprzyk

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Zamów do 19.12.25, by mieć gwarancję dostawy przed świętami (dotyczy wysyłki na terenie Polski).


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: WNT
  • Język: polski
Opis

Sterowniki przemysłowe są nieodłącznym elementem systemów automatyki i sterowania wszelkiego rodzaju maszyn, urządzeń i procesów przemysłowych.

Autor, wykorzystując doświadczenia zebrane przez lata prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz kursów specjalistycznych, przedstawił jednolitą, spójną i przejrzystą koncepcję programowania sterowników PLC, opartą na zaleceniach i definicjach wprowadzonych w normie IEC 61131.

W przystępny, a zarazem wyczerpujący sposób omówił:

podstawy budowy i działania oraz sprzęt sterowników PLC;
typy danych i deklaracje zmiennych;
jednostki organizacyjne oprogramowania;
języki programowania tekstowe (IL, ST) oraz graficzne (LD, FBD);
sekwencyjne schematy funkcjonalne (SFC);
funkcje i bloki funkcjonalne standardowe;
deklarowanie konfiguracji;
nowoczesne narzędzia programujące, m.in. pakiet Concept.

Zamieścił wiele praktycznych przykładów programowania sterowników PLC. Wartość merytoryczną książki podnoszą dodatki, zawierające definicje wybranych pojęć z zakresu sterowników zgodne z normą IEC 61131 oraz słownik ważniejszych terminów angielskich.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunku automatyka i robotyka oraz inżynierów i techników zainteresowanych zastosowaniami sterowników PLC. Może być zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla programistów.

Liczba stron: 306

Rok wydania: 2014

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788363623241

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.