Procesy magazynowe w przykładach i ćwiczeniach - Andrzejczyk Paweł, Rajczakowska Ewa, Drozda Mariola, Fajfer Paweł - książka

Procesy magazynowe w przykładach i ćwiczeniach książka papierowa

Andrzejczyk Paweł, Rajczakowska Ewa, Drozda Mariola, Fajfer Paweł

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Magazynowanie w przykładach i ćwiczeniach to zbiór ponad 250 autorskich ćwiczeń do samodzielnego rozwiązania, ilustrowanych licznymi przykładami z praktyki i komentarzami teoretycznymi. Książka w przejrzysty sposób przeprowadza Czytelnika przez podstawowe procesy magazynowe. Każdy, kto rzetelnie wykona przedstawione zadania, zdobędzie nowe kompetencje i umiejętności w zakresie:
- organizowania procesów magazynowych w oparciu o algorytmy,
- formowania ładunku,
- planowania zagospodarowania magazynu w oparciu o systemy składowania,
- organizowania procesów kompletacji z wykorzystaniem nowoczesnych metod w tym obszarze,
- wyznaczania określonych wskaźników magazynowych,
- sporządzania i kontrolowania poprawności dokumentacji magazynowej.
Wartością dodaną podręcznika ćwiczeniowego jest jego dwujęzyczność. W związku z tym, że niektóre zadania są przedstawione w języku angielskim, opracowanie wpisuje się w aktualne trendy w kształceniu zawodowym.
Książka jest adresowana do przyszłych specjalistów kształcących się w zawodach: technik logistyk, technik spedytor, technik eksploatacji portów i terminali. Sięgną po nią także studenci zdobywający wykształcenie na kierunkach związanych z szeroko rozumianą branżą TSL. Materiał teoretyczno-praktyczny został tak opracowany, aby mógł służyć również jako swego rodzaju przewodnik branżowy dla pracowników centrów dystrybucji.

Liczba stron: 256

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788363186692

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.