Problemy samorządu terytorialnego w debatach sejmowych - Kotarba Bogusław - książka

Problemy samorządu terytorialnego w debatach sejmowych książka papierowa

Kotarba Bogusław

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Spis treści

Wykaz skrótów



Wstęp



Rozdział 1

Teorie decyzji - zarys problematyki

1.1. Normatywna i opisowa teoria decyzji

1.2. Teoria decyzji politycznych

1.3. Politologiczna analiza decyzyjna

1.3.1. Modele i typy analizy decyzyjnej

1.3.2. Kategorie analizy decyzyjnej



Rozdział 2

Systemowa analiza decyzyjna

2.1. Sytuacja decyzyjna

2.2. Decydent, ośrodek decyzyjny

2.3. Proces decyzyjny

2.4. Decyzja



Rozdział 3

Propozycja modelu analizy debaty sejmowej

3.1. Sejm jako ośrodek decyzyjny w ujęciu systemowym

3.2. Model analizy decyzyjnej debaty sejmowej

3.2.1. Sytuacja decyzyjna

3.2.2. Ośrodek decyzyjny

3.3.3. Proces decyzyjny

3.3.4. Decyzja



Rozdział 4

Projekt ustawy o bezpośrednim wyborze wójta, burmistrza i prezydenta miasta jako przedmiot debaty sejmowej

4.1. Sytuacja decyzyjna i ośrodek decyzyjny

4.2. Proces decyzyjny

4.3. Decyzja



Rozdział 5

Projekt nowelizacji Ordynacji wyborczej do rad gmin, powiatów i sejmików województw oraz ustawy o bezpośrednim wyborze wójta, burmistrza i pre­zydenta miasta jako przedmiot debaty sejmowej

5.1. Sytuacja decyzyjna i ośrodek decyzyjny

5.2. Proces decyzyjny

5.3. Decyzja



Rozdział 6

Projekt nowelizacji niektórych ustaw w celu zwiększenia udziału obywateli w procesie wybierania, funkcjonowania i kontrolowania niektórych orga­nów publicznych jako przedmiot debaty sejmowej

6.1. Sytuacja decyzyjna i ośrodek decyzyjny

6.2. Proces decyzyjny

6.3. Decyzja

Liczba stron: 400

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788379966608

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.