Prawo pracy. Pytania. Kazusy. Tablice. Testy online -  - książka

Prawo pracy. Pytania. Kazusy. Tablice. Testy online książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,00 zł
od 29,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: C.H. Beck
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Repetytorium prezentuje i porządkuje najważniejsze zagadnienia z zakresu prawa pracy.

Dzięki publikacji sprawnie przyswoisz wiedzę, poznasz podstawy najważniejszych zagadnień, a na koniec sprawdzisz i uzupełnisz ewentualne braki w przygotowaniu do egzaminu. Zagadnienia zostały opracowane przez specjalistów i są oparte o aktualny stan prawny.

Repetytorium składa się z czterech części:

PYTANIA Z ODPOWIEDZIAMI – zawierające niezbędne informacje z danej dziedziny prawa oraz odpowiedzi z właściwą podstawą prawną oraz odesłaniem do konkretnego artykułu,
KAZUSY Z ROZWIĄZANIAMI – oparte na aktualnym stanie prawnym i przykładowym orzecznictwie, uczące prawniczego myślenia.
TABLICE – czytelnie prezentujące zagadnienia i ułatwiające wzrokowe zapamiętanie haseł i definicji.
TESTY ONLINE – sprawdzające poziom przygotowania z danej tematyki.
Zagadnienia zawarte w książce dotyczą m.in.:

Stosunku pracy,
Wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń,
Obowiązków pracodawcy i pracownika,
Czasu pracy,
Urlopów pracowniczych,
Zatrudniania młodocianych,
Bezpieczeństwa i higieny pracy,
Dopuszczalności i wykonywania pracy przez dzieci,
Układów zbiorowych.
Książka zawiera:

Praktyczne pomoce w formie pytań i kazusów.
Przejrzystą prezentację treści w formie tablic i schematów.
Roczny dostęp do testów online.
Ponad 250 stron czystej wiedzy › przekonaj się sam!
Szybko i skutecznie przygotuj się do egzaminu!

Liczba stron: 270

Format (wymiary): 16.5x23.8cm

ISBN: 9788382919899

Wydanie: 6

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.