Pracuj z głową! - Sasin Anna - książka

Pracuj z głową! książka papierowa

Sasin Anna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Stres i motywacja, czyli jak zachować zdrowy dystans do siebie i swojej pracy.
Brak czasu i komunikacji, czyli co najbardziej ogranicza rozwój pracownika.
Negocjacje i etykieta, czyli jak uniknąć fałszywego kroku w relacjach z innymi.

Nie każdy z nas ma tyle szczęścia, by co dzień rano biec do pracy z uśmiechem na ustach i spędzać w niej czas twórczo oraz satysfakcjonująco. Znaczna część ludzi wlecze się do niej w złym humorze i już od poniedziałkowego poranka z utęsknieniem wypatruje piątku. Jeśli należysz do tej grupy, z pewnością zainteresuje Cię książka, w której swoje pomysły na rozwiązywanie problemów dotyczących pracy przedstawiają uczestnicy programów szkoleniowych i coachingowych. Dodajmy, chodzi o pomysły skuteczne i możliwe do zrealizowania, takie, które pomogły im wybrnąć z trudnych sytuacji, odzyskać motywację i zacząć wreszcie spełniać się zawodowo. Dowiedz się, co zrobić, by wykształcić w sobie inteligencję biznesową i pozytywnie wpłynąć na otoczenie.
Odkryj własną skuteczność i pozbądź się ciągłej frustracji. Do boju!

Motywacja bez limitu - wewnętrzna i zewnętrzna
Cały ten stres - sposoby radzenia sobie ze stresem i redukowania go
Nie trać czasu - wyznaczanie celów i metody zarządzania czasem
Jak Cię widzą - dostrzeganie, jak postrzegają Cię inni
Gadu, gadu - komunikacja werbalna i niewerbalna
Skuteczne negocjacje - fazy przygotowania, główna i ponegocjacyjna
Etykieta w pracy - właściwe zachowanie w różnych sytuacjach interpersonalnych
Dbaj o siebie - porady dietetyczne i dotyczące zdrowia

Liczba stron: 192

Format (wymiary): 14.0x21.1

ISBN: 9788324637928

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.