Potęga NIE - Altucher James, Altucher Claudia - książka

Potęga NIE książka papierowa

Altucher James, Altucher Claudia

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Zrób miejsce dla akceptacji, wykorzystując ogromną siłę słowa NIE.
Ile razy mówiłeś „tak” w odpowiedzi na złe propozycje – przytłaczające prośby, toksyczne relacje, czasochłonne zobowiązania? Jak często pragnąłeś mieć siłę pozwalającą uwolnić się od nich?
Z tego inspirującego, praktycznego poradnika dowiesz się, jak odzyskać władzę nad swoim życiem. Przekonasz się, że wypowiedziane w porę NIE może nie tylko zaoszczędzić ci czasu i kłopotów, ale nawet ocalić ci życie.
Czerpiąc z własnych doświadczeń i historii przekazanych przez czytelników i słuchaczy, James Altucher i Claudia Azula Altucher przekonują, że masz prawo mówić NIE wszystkiemu, co może być dla ciebie niekorzystne:
- standardom, które ci nie odpowiadają,
- ludziom, którzy bezwzględnie wykorzystują twoją kreatywność i ekspresję,
- przekonaniom, które są sprzeczne z twoją prawdziwą osobowością.
Kiedy to zrobisz, poczujesz się wolny i będziesz mógł głośno powiedzieć TAK, otwierając się na nowe możliwości, bogactwo i miłość.
James Altucher – odnoszący sukcesy przedsiębiorca, mistrz szachowy, przewodnik duchowy oraz pisarz. Napisał jedenaście książek, w tym bestseller Wybierz siebie. Jego blog The Altucher Confidential przyciągnął od momentu założenia w 2010 roku ponad 15 milionów czytelników.
Claudia Azula Altucher – pisarka i nauczycielka jogi, medytacji i filozofii. Razem z mężem inspiruje ludzi pisaniem, wykładami, seminariami internetowymi oraz sesjami pytań i odpowiedzi na Twitterze.

Liczba stron: 242

Rok wydania: 2015

Format (wymiary): 15.9x23.2

ISBN: 9788377468821

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.