Plan kont z komentarzem - Gierusz Jerzy, Koleśnik Katarzyna - książka

Plan kont z komentarzem książka papierowa

Gierusz Jerzy, Koleśnik Katarzyna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kompendium wiedzy na temat zasad ewidencji operacji gospodarczych występujących w przedsiębiorstwach handlowych, produkcyjnych i usługowych. Obszerny komentarz do planu kont zawiera:

omówienie zasad funkcjonowania poszczególnych kont syntetycznych,
charakterystykę operacji ewidencjonowanych na tych kontach,
założenia systemu rachunkowości finansowej w firmie z omówieniem m.in. zasad tworzenia polityki rachunkowości, prowadzenia ksiąg rachunkowych i przeprowadzania inwentaryzacji.


Precyzyjny wywód, kompleksowe ujęcie skomplikowanej tematyki oraz jednoznaczne interpretacje to niewątpliwe atuty tej publikacji, docenione przez wielu księgowych. Dotychczasowe wydania cieszyły się uznaniem zarówno ekspertów rachunkowości, jak i księgowych praktyków oraz zyskały opinię jednej z zasadniczych wykładni polskiego prawa bilansowego.

Zmiany wprowadzone do XX wydania spowodowane są:

kilkoma zmianami w ustawie o rachunkowości wprowadzonymi w 2017 r.,
zmianami wynikającymi z nowej ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1089),
wprowadzeniem od 1 stycznia 2018 r. MSSF nr 15 „Przychody z umów z klientami”, który zastąpił regulacje zawarte w MSR nr 18 „Przychody” oraz MSR nr 11 „Umowy o usługę budowlaną”,
wprowadzeniem od 1 stycznia 2018 r. MSSF nr 9 „Instrumenty finansowe”, który zastąpił wytyczne zawarte w MSR nr 39 „Instrumenty finansowe – ujmowanie i wycena”.


Stan prawny: 1 stycznia 2018 r.

Liczba stron: 774

Format (wymiary): 15.0x21.5cm

ISBN: 9788378043959

Wydanie: 20

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.