Państwo a gospodarka Interes publiczny w prawie gospodarczym. The State and the Economy Public Inte - Nowicki Henryk, Nowicki Paweł, Kucharski Krzysztof - książka

Państwo a gospodarka Interes publiczny w prawie gospodarczym. The State and the Economy Public Inte książka papierowa

Nowicki Henryk, Nowicki Paweł, Kucharski Krzysztof

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Recenzowana monografia pozwala spojrzeć na pojęcie interesu publicznego wielopłaszczyznowo. Dlatego też myślę, że może się ona spotkać z dużym zainteresowaniem zarówno wśród praktyków, jak i teoretyków, chociażby z tego względu, że interes publiczny jako kategoria pojęciowa ogólna zawiera w sobie możliwości realizacji poszczególnych interesów indywidualnych, a zatem następuje identyfikacja i spełnianie interesów poszczególnych jednostek. Monografia jest o tyle interesująca, że dotyczy różnych obszarów działalności gospodarczej, począwszy od ochrony środowiska, a skończywszy na zamówieniach publicznych.

Fragment recenzji prof. UwB, dra hab. Andrzeja Panasiuka

Książka poświęcona jest zagadnieniu interesu publicznego rozpatrywanego w ujęciu państwa wobec gospodarki. Problematyka ta posiada bardzo duże znaczenie dla polityki gospodarczej. Zagadnienie to ma również charakter dynamiczny, a tym samym wymaga ciągłych badań naukowych w celu ustalenia aktualnego znaczenia przedmiotowej klauzuli generalnej. Z tego powodu przedstawioną do recenzji pracę ocenić należy bardzo wysoko.

Fragment recenzji prof. UŚ, dra hab. Michała Kani

Liczba stron: 234

Rok wydania: 2018

Format (wymiary): 16.4x19.5

ISBN: 9788380199439

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.