Osobowość Teoria i badania - Pervin Lawrence A., Cervone Daniel - książka

Osobowość Teoria i badania książka papierowa

Pervin Lawrence A., Cervone Daniel

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

115,00 zł
od 57,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Osobowość. Teoria i badania to jeden z najbardziej popularnych w Europie i USA podręczników poświęconych teoriom osobowości, stanowiący najnowocześniejsze na polskim rynku kompendium wiedzy z zakresu psychologii osobowości. Jego walorami są:
szczegółowa prezentacja głównych ujęć teoretycznych osobowości oraz uwydatnienie aktualnych trendów w badaniach z tej dziedziny;
ukazanie związku pomiędzy teorią osobowości a badaniami nad osobowością;
powiązanie konkretnych przypadków z teoriami;
udana próba pogodzenia tego, co „powszechne”, z tym, co „wyjątkowe” w osobowości człowieka;
obiektywne i bezstronne potraktowanie każdego z ujęć teoretycznych;
zarys integracyjnego ujmowania zagadnień związanych z osobowością;
przedstawienie złożoności dziedziny naukowej w przystępny sposób;
doskonałe przygotowanie treści od strony dydaktycznej.

Książka obejmuje prezentację głównych orientacji i ujęć teoretycznych osobowości, wzbogaconą o przegląd współczesnych badań służących weryfikacji konkretnych hipotez stawianych na gruncie danych teorii. Z dydaktycznego punktu widzenia szczególnie cenna jest ilustracja możliwości aplikacyjnych teorii poprzez prezentację i interpretację przypadków. Dużą wartość ma ocena teorii poprzez wskazanie jej możliwości i ograniczeń, możliwych aplikacji, odniesienia do konkretnych zjawisk życia psychicznego i społecznego, a także porównanie z teoriami konkurencyjnymi.
Z recenzji prof. KUL Piotra Olesia

Liczba stron: 788

Rok wydania: 2011

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788323329688

Wydanie: 10

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.