Oczami Maluszka Zawieszka -  - książka

Oczami Maluszka Zawieszka książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poznaj najnowszą część bestsellerowej serii Oczami Maluszka!
Zawieszka to zestaw 20 kontrastowych ilustracji w formie kart spiętych bezpiecznym klipsem. Przypnij je do wózka, gdy wychodzisz z dzieckiem na spacer, daj mu je, gdy jedziecie samochodem lub gdy bawicie się w domu. Dzięki poręcznym kartom z otworami i dołączonemu klipsowi Twoja pociecha będzie mogła również rozwijać swoje zdolności manualne.

Maluszki uwielbiają kontrasty. Zielony to kolejny kolor (po czerwonym i żółtym) który rozpoznają. Wspieraj rozwój Twojego dziecka już od pierwszych miesięcy jego życia!

„Niemowlę na początku swojego życia widzi tylko kontrastowe barwy, jak na przykład czerń i biel. Książeczki Oczami Maluszka to atrakcyjne ilustracje, przemawiające do wyobraźni niemowlęcia, a zarazem wspaniała okazja do spędzenia czasu ze swoim dzieckiem.”
Konsultacja merytoryczna: dr n.med. Bożena Kociszewska-Najman – Ordynator Oddziału Neonatologii i Kliniki Położnictwa i Ginekologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

„Seria Oczami Maluszka spełnia potrzeby niemowląt i daje nam wspaniałe narzędzie do stymulacji wzroku i innych zmysłów dziecka. Dodatkowo, książeczki pomagają kształtować cudowną więź rodzica z dzieckiem.”
Paweł Zawitkowski – fizjoterapeuta, konsultant Kliniki Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie

Seria Oczami Maluszka to: książeczki Ślimak, Banan i Sztućce (pierwsze książeczki kontrastowe w Polsce), Harmonijka (rozkładana książeczka), Karty (kontrastowe plansze) oraz Zawieszka (książeczka z klipsem).

Liczba stron: 20

Format (wymiary): 16.0x15.5cm

ISBN: 9788393690466

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.