Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji - Sandler David H.,Mattson David - książka

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji książka papierowa

Sandler David H., Mattson David

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

69,00 zł

Opis

Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training.

Rewolucyjny program szkolenia sprzedawców, System Sprzedaży Sandlera, uzasadnia przestarzałość i nieskuteczność tradycyjnych metod sprzedaży i wprowadza zasady, których przestrzeganie gwarantuje sukces w zawodzie handlowca. Sandler, opierając się na doświadczeniach z własnej wieloletniej praktyki i przedstawiając barwne przykłady, wskazuje między innymi, w jaki sposób:
– przejmować inicjatywę w kontakcie z klientem oraz stosować niezawodne, skuteczne techniki komunikacji,
– koncentrować się na kliencie i jego potrzebach zamiast na własnym produkcie lub usłudze,
– dostrzegać manipulację potencjalnego klienta oraz radzić sobie z nieszczerością i niesłownością,
– pogłębiać relacje z klientem, nie stając się przy tym jego bezpłatnym konsultantem,
– opanować siedem niezbędnych etapów procesu sprzedaży (ukazanych w obrazowym modelu „łodzi podwodnej Sandlera”),
– używać portali internetowych do poszukiwania i oceny potencjalnych klientów,
– zawierać z klientem „kontrakt wyprzedzający”, będący gwarancją efektywnego wykorzystania poświęconego mu czasu,
– doskonalić własne nastawienie i zachowania – które są warunkiem sukcesu w sprzedaży – oraz kształtować motywację.

Obecne wydanie zostało rozszerzone o wskazówki dotyczące zastosowania systemu Sandlera w sprzedaży dla korporacji, zamieszczono też najnowsze studia przypadków zaczerpnięte z praktyki Sandler Training.

Krąg osób, dla których książka będzie cenną pomocą w rozwoju kariery zawodowej, jest więc szeroki i obejmuje wszystkich zainteresowanych radykalną poprawą wyników w sprzedaży – pracowników wszystkich szczebli zarówno małych, jak i wielkich firm.

Liczba stron: 248

Tłumacz: Polachowska Joanna

Format (wymiary): 16.2x24.0

ISBN: 9788363391478

Wydanie: 2