Motywacje i emocje - Denys A. de Catanzaro - ebook

Motywacje i emocje ebook

Denys A. de Catanzaro

0,0

Opis

Tę książkę już wkrótce będziesz mógł / mogła wypożyczyć z naszej biblioteki partnerskiej! 
Zapisz się do kolejki i zaczekaj, aż pozyskamy ją dla Ciebie.  

  

Aktualizację dostępności potwierdzimy w naszych social mediach: 

Podręcznik skupiający informacje na temat emocji i motywacji pochodzące z kilku różnych dziedzin nauki, stanowiący syntezę wiedzy i idei, których źródłem są psychologia ogólna i rozwojowa, teoria ewolucji, neurologia, endokrynologia oraz antropologia kulturowa. Ogrom napływających danych sprawił, że konieczne stało się ich zebranie i uporządkowanie oraz wyszukanie powiązań i zależności między nimi. Denys A. de Catanzaro przyjmuje, iż punktem wyjściowym do rozpatrywania problematyki emocji i motywacji są przede wszystkim podstawy biologiczne (które, jak przyznaje, nieco faworyzuje),one to bowiem determinują zachowanie wszystkich zwierząt mające na celu ocalenie życia i rozród. Dopiero dalsze rozdziały mają skupić uwagę czytelnika na czysto ludzkich emocjach i motywacjach wyższego rzędu, które tam stają się obiektem szczegółowych rozważań. 
Zdaniem autora, zgromadzona w tym podręczniku akademickim wiedza umożliwia głębsze zrozumienie własnej natury, rozwija umiejętność spoglądania we wnętrze innych ludzi oraz pozwala poprawić zdolność przezwyciężania problemów i radzenia sobie z przeciwnościami losu. 

 

Książka dostępna w katalogu bibliotecznym na zasadach dozwolonego użytku bibliotecznego. 
Tylko dla zweryfikowanych posiadaczy kart bibliotecznych. 

 

Książka dostępna w zasobach: 
Miejska Biblioteka Publiczna im. Jana Pawła II w Opolu 

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Rok wydania: 2003

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.